Deel 6

27 0 0
                                    

Mopperend liep ik naar beneden nog steeds in mijn pyjama. Mijn mama had een bericht gestuurd waarin ze zij dat ik me moest opmaken want dat we op restaurant zouden gaan. Ik had natuurlijk helemaal geen zin om mee te gaan.

Ik ben nu eenmaal niet de persoon om een kleedje te dragen en mijn haar los te doen maar dat was wel wat mijn mama van mij verwachtte.

Doordat ik in gedachten verzonken zit hoor ik niet dat Kevin de trap is afgekomen. "Goeiemorgen" zij hij wanneer hij zijn handen op mijn heupen legt. Ik schrik en draai mij vliegensvlug om. "We moeten vandaag met mama en papa op restaurant" zij ik met een sip gezicht. " wat is daar zo erg aan we eten dan lekker eten" zegt Kevin lachend. " ik haat het gewoon om kleedjes te dragen" zeg ik stil.

"Ja dat had ik wel al door" zij Kevin grijnzend.
"Kom ik zal je helpen om een kleedje uit te kiezen"
Een beetje later arriveerden we in de winkel en loopt Kevin automatisch naar een rek met kleedjes. "Probeer dit eens

Ik ben blij wanneer hij een t-shirt dress omhoog steekt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ben blij wanneer hij een t-shirt dress omhoog steekt. Oef dat zou ik nog wel dragen.
Probeer dit ook eens zegt mij wanneer hij nog een kleedje over het pashokje gooit. Ik had het kunnen weren "ik haat dit soort kleedjes" zeg ik wanneer ik het kleed aan heb. "Oké fijn maar toon het gewoon eens" ik kwam het pashokje uit en zijn ogen werden groter...

"Waaw dat staat je echt prachtigen je moeder zou je ook veel liever in dit zien" zij hijHij had wel een punt mam zou dit zeker en vast mooi vinden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Waaw dat staat je echt prachtigen je moeder zou je ook veel liever in dit zien" zij hij
Hij had wel een punt mam zou dit zeker en vast mooi vinden. "Goed dan" zucht ik.

Na een paar uur komen we aan op det etentje. Mama is super blij om mij te zien zeker omdat ik eindelijk iets aan heb dat ze mooi vind.

Na we geheten hebben:
"Hey heb je zin om nog een ijsje te gaan eten want onze ouders gaan hoe zo te zien nog wel even blijven.
"Ja tuurlijk maar dan ga ik wel andere kleren aan doen"
"Moet dat echt je ziet en zo leuk uit in dat kleedje"
Ik voel mijn wangen blozen
"Ja dat moet echt want ik ga hier niet mee op straat lopen hoor"

Even later kom ik de wc's uit ik heb daar snel van outfit gewisseld.

"Dit zit veel beter" zij ik vrolijk"Haha jij verandert toch ook niet he" lacht Kevin wanneer hij mij terug ziet komen in mijn jeans

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Dit zit veel beter" zij ik vrolijk
"Haha jij verandert toch ook niet he" lacht Kevin wanneer hij mij terug ziet komen in mijn jeans.
We halen een ijsje maar een beetje later begin ik het vreselijk kou te krijgen ik weet niet of het door het ijs is of door de koude wind.

Een rilling loopt over mij heen. "Heb je kou" Kevin staart me met een bezorgde blik aan. "Een beetje" mompelde ik. "Hier" hij legde zijn warme trui over mijn schouders en keek weer gewoon op zijn Gsm.

Ik wist dat Kevin een stoer persoon was dus ik was heel blij dat hij toch vriendelijk tegen mij dee. "Dankje" zij ik zacht. "No prob." Zij hij. Een lange tijd bleef het stil.

Kevin's perspectief:

Er was een lange stilte opeens voelde ik Emma haar hoofd zacht op mij schouders leggen. Wat was ze lief...
Alleen met haar had ik het gevoel dat mijn drang om altijd cool te willen zijn verminderde. Ik had het gevoel dat ik haar kon vertrouwen wat kwam doordat zij mij duidelijk vertrouwde wat wel fijn was.

Ze was in de auto in slaap gevallen en als we thuis waren toegekomen droeg ik haar naar boven en legde ik haar in haar bed. Ik wou haar een kusje op haar voorhoofd geven maar mijn ogen dwaalde af naar haar lippen.

Ze had dikke lippen die er op 1 of andere manier zo zacht en teder uitzagen. Voor heel even maar kon ik mij niet bedwingen. Ik kuste haar... op haar lippen. Gelukkig werd ze niet wakker. Ik besloot dan maar naar mijn eigen kamer te gaan.

En toen.... had ik plots een stiefbroer..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu