Deel 3

57 0 0
                                    

Ik werd wakker van luide muziek die door het hele huis te horen was. Ik keek op mijn Gsm en zag dat mijn mama een berichtje had gestuurd waarin ze schreef dat dat ze samen met Geert naar de stad was.

Ik keek op mijn wekker het was 10:05 nog wat moe liep ik naar de kamer van waar de muziek kwam. Het was de kamer helemaal aan het einde van de gang.

Ik klopte op de deur maar er kwam geen antwoord. Wat ook niet moeilijk was want je kon het geklop nauwelijks horen. Ik opende de kamer voorzichtig.

Daar stond ik dan in mijn pyjama en met mijn haar in een losse dod. 5 paar ogen staarde mij aan... Kevin zat samen met nog 4 andere jongens te gamen.

De 4 jonges keken naar mij, grijnsden en floten. " ja amai Kevin zo een mooi meisje geen wonder dat je ze niet naar huis stuurde".

Ik keek ze niet begrijpend aan. Waarover hadden ze het..

Kevin reageerde snel door te zeggen dat de enige reden was dat ik in mijn pyjama liep was doordat ik de dochter was van zijn vader's vriendin en dat ik daarom hier logeerde. " in haar eigen kamer" voegde hij er voor de zekerheid nog aan toe.

De jongens keken me doordringend aan. " wat een zonde" zij 1 van de jongens.
Maakt niet uit zij een andere. Dan is ze nog vrij grijnsde nog een ander.

Ze stonden op en stelden zich 1 voor 1 voor.

Hallo ik ben Stef zij de eerste.

Hallo ik ben Stef zij de eerste

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ben Luce zij de 2 de:

Ik ben Olivier maar iedereen noemt me oli zij de 3 de:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ben Olivier maar iedereen noemt me oli zij de 3 de:

Ik ben Olivier maar iedereen noemt me oli zij de 3 de:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
En toen.... had ik plots een stiefbroer..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu