Tae's perspectief:
We hebben besloten om maar nog eens bij Kevin te gaan maar die pakte zijn Gsm niet op.
"Acht ja we geraken wel binnen de sleutel ligt gewoon onder de deurmat." Zij ik tegen de rest van de jongens. Stef knikte "oké"We liepen het grote huis binnen maar blijven verschrikt staan wanneer we Emma in Kevin zijn armen op de zetel zien liggen. "Wtf Kevin" roep ik.
Kevin kijker mij niet begrijpend en nog wat slaperig aan. "Je hoeft niet zo te roepen wat is het probleem""Ja wat denk je je ligt alf naakt in de zetel met een meisje in je armen waarvan haar trui half van haar schouders hangt maar gisteren zij je nog dat je haar niet eens zo leuk vond denk je dat wij dom zijn of zo."
Emma's perspectief:
Ik word wakker van zware jongensstemmen. Ik ben nog moe dus druk ik mijn hooft weer tegen het warme lichaam dat mij omhelsde. Wacht wat!?! Nu pas besefte ik wat er gaande was ik lag op de bank in Kevin zijn armen en Kevin had geen shirt aan!
"Oké ik kan uitleggen wat er is gebeurt"zij Kevin
"Dus gisteren hebben we een film gekeken op de bank en zijn we moe in slaap gevallen en ik heb mij shirt uitgedaan omdat het nogal warm was aangezien we zo dicht bij elkaar lagen."
De jongens keken eerst een betje ongelovig maar knikten dan begrijpend.
"Oké goed dan maar we kwamen eigenlijk om te vragen of jullie mee gingen naar de opening van een of andere dancing hier in de buurt."
"Ja klinkt tof" zij Kevin
" ik ga niet mee ik kan namelijk niet goed dansen" loog ik snel gewoon omdat ik geen zin had en ik wou niet weer zat zijn.
"Ja dat kan je wel" zij Kevin "ik heb je al zien dansen hoor of ben je dat soms al vergeten"
Ugh shit dat was ik inderdaad al vergeten. "Goed dan" gaf ik uiteindelijk maar toe.
"Oké maar je moet wel deftig gekleed zijn want aangezien het de opening is kom je er beter niet toe met een broek met gaten" lachte Stef.
"Goed dan maar ik heb ook geen zin om een kleedje aan te doen hoor" zij ik licht geïrriteerd.
Ik liep naar boven en maakte mij klaar
Ik had uiteindelijk maar een rokje aangedaan want ik had niet echt andere chice kledij.
" je zou vaker rokjes moeten dragen het staat mooi bij je lichaam.""Ja wie zou denken dat onder al die veel te grote sweaters zo een mooi lichaam zit" grijnst Stef nu ook.
"Wel sweaters zijn comfortabel en in sweaters word je niet zo bekeken als ik nu word" zeg ik geïrriteerd.
"Oké jongens we gaan" zegt Kevin...
JE LEEST
En toen.... had ik plots een stiefbroer..
Teen FictionIk ben een meisje van 17 die opeens een grote verandering in haar leven meemaakt... Tja de titel zegt al veel Veel leesplezier xxx😄