Deel 4

51 2 0
                                    

Ik werd wakker door een zonnestraal die door de gordijnen op mijn gezicht viel. Ik zag dat ik nog altijd mijn kleren van gisteren aan had en probeerde mij te herinneren wat er gebeurt was. Ik kon mij alleen vaag nog wat herinneren van dat ik teveel gedronken had en dat Kevin mij in bed had gelegd.

Ik stond op en liep naar de badkamer waar ik een douche nam en mijn kleren aandeed.

Ik liep naar beneden terwijl ik geluiden uit de gamingroom hoorde komen(zie media)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik liep naar beneden terwijl ik geluiden uit de gamingroom hoorde komen(zie media).

Ik besloot maar eens te gaan kijken. "Ah je bent wakker" zij Kevin toen ik de kamer binnenkwam. "Geen hoofdpijn" grinnikte Stef.
"Ja je was er erg aan toe gisterenavond" vulde oli aan.

Ik voelde mijn kaken rood worden hopend dat ik niets raar had gedaan. "Ik ben oké alleen een beetje hoofdpijn" zij ik snel en liep naar beneden. Ontbijten deed ik niet meer want ik had nu echt geen trek.

Opeens krijg ik een berichtje. "Heeey Em heb je zin om straks mee te gaan winkelen" het was Elisa. Zij was 1 van mijn enige vriendinnen. Ik was namelijk altijd iemand geweest die het beter met jongens kon vinden dan met meisjes.

Winkelen deed ik dan ook niet echt zo graag maar ik had Elisa gemist dus besloot toch te gaan. "Oké is goed rond 3 uur?" Stuurde ik terug. "Jeeej super" was haar antwoord.

Het was bijna tijd om te vertrekken dus liep ik naar de badkamer waar ik snel nog wat parfum spoot en mijn haar in een losse dot deed.

Ik liep naar de gamingroom waar de jongens zaten. "Ik ga ff weg met een vriendin" zij ik snel tegen Kevin. Die knikte goedkeuren. Ik had een paar dingen die ik echt nodig had opgeschreven:

Een jas

Een broekpakje

Een paar deftige outfits(die had ik niet want ik droeg meestal sweaters)

En lingerie want ik moest er nu gebruik van maken omdat ik nu iemand bij mij had die me kon helpen kiezen want met Kevin gaan zou maar raar zijn.

En sportkleren

Met dat lijstje liep ik de deur uit ik zag Elisa in de verte al naar me zwaaien,ze rende naar mij toe en knuffelde mij.
In de eerste winkel vond ik dit:

In de eerste winkel vond ik dit:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
En toen.... had ik plots een stiefbroer..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu