~6~

12 2 4
                                    

Yoongi

Eve geldiğimizde üzgün görünüyordun Choon-Hee. Seni böyle görmek canımı acıtıyor. Bir gün sana ailen nasıl öldü diye sorduğumda trafik kazasında demiştin. Biliyorum bu üzücü bir olay fakat ne zaman mezarlığa gitsek gözlerinde o kadar çok duygu barındırıyorsun ki... Ailene başka bir şey olduğunu düşündürüyor bu durum...

Seni biraz güldürmeliyim değil mi? Geçenlerde üyelerle yarışma gibi bir şey yaptık ve ben kaybetmiştim.Ve ceza olarak bir kostüm giymiştim. Tatlı bir kostüm  İşte onu eve getirmiştim. İşe yarayacağını hiç düşünmezdim. Onu giydim ve salona doğru inmeye başladım. Koltukta oturuyordun.

Yoongi:
- (Tatlı bir sesle) Choon-hee seni özledim.(ellerini yanaklarına koyar)

Beni görünce yüzünün şekli değişti, bu demek oluyor ki doğru yoldayım.

Yoongi:
- Choon-hee beni sever misin? (tatlı surat yapar)

Kahkaha atmaya başladın. Amacıma ulaşmıştım.

Choon-Hee:
- Y..yongi bu sen misin cidden(gülüyor)

Çok tatlısın.
Yanaklarımı sıkmak için ayağa kaltın ve hemen havadaki ellerinle yanaklarıma saldırı yaptın. Seni hep mutlu görmek istiyorum.
Seni bir daha görmek istemeyeceğimden habersiz.

Zaten suratıma yakın olan yüzüne yaklaştım. Dudakların...
Seni öpmek için dudaklarına yaklaştım kendini geri çekmedin. Bu da senin de istediğin anlamına geliyordu sanırım.
Dudaklarına yapıştım. Sen de bana karşılık veriyordun. Öpüşmemiz derinleşirken kapı çaldı.

Yoongi:
- Boşver kimse birazdan gider.

Choon-Hee:
- Yoongi  önemli bir sey olabilir.

Gidecekken kolunu tuttum. Sonra tekrar bıraktım. Sen kapıyı açmıştın. Elinde bir kutuyla içeri girdin.

Yoongi:
- Bu ne cidden!

Choon-Hee:
- Bilmiyorum.

Kutuyu açmaya başladın. Birden durdun. Sanki gözlerin dolmuştu.

Miserable  |Min Yoongi|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin