25s

205 30 9
                                    

°Eunbyul

Aku mengorak langkah ke cafe dengan hati yang berbunga - bunga. Peristiwa semalam masih lagi segar dalam fikiranku.

Aww, dia confess weh!

HANG GILA KA TAK ROYAN CRUSH KATA DIA SUKA KAT HANG!

"Hello world!" kataku sebaik melangkah masuk ke dalam cafe.

"Yow, Eun!" Jackson mengangkat tangan lalu aku dengan bangganya menampar tapak tangannya.

Suwek bro, ai lap yu. //campak kain buruk//

"Tengoklah itu, muka orang tengah bahagia." Mina buat muka. Aku tayang gigi. Kang tayang kaki kang tak pasal dia mengamuk pula.

"Hai, Eun!" satu suara yang kukenali. Aku pusing. Mana tahu peminat ke apa ke en?

"Hai-- SUBIN?" Terkejut aku melihat dirinya di depanku. Apa kejadah mamat ini buat kat sini?

Aku bukannya apa. Sejak dia confess itu.. wa awkward beb wa awkward sama lu lah Subin.

"Kau buat apa kat sini?"

"Ah, ya. Dia inilah pekerja sambilan baru yang akan bekerja kat sini itu. Kan oppa ada bagitahu. Eun tak ingat ke?" kata Sejun membuatkan aku menggaru kepala. Eh, aku takde kutu keh!

"Lupalah." aku menyengih.

"Eun, tolonglah ajar dia apa yang patut dia buat." kata Rose pula.

"Kenapa Eun pula?" aku mencebik. Aku nak elak daripada dia bukannya makin dekat waduh.

"Takkan nak suruh eonnie pula?" Rose buat muka selenga. Aku mencebik. Alah, eonnie jahat!

"Dah dah, cepat buat kerja. Kejap lagi pelanggan makin ramai." bebel Kihyun. Aku mengeluh.

"Yalah yalah. Subin, jom ikut aku cepat." kataku malas.

Ergh, why now ;-;

...

So, yay or nay?

Adakah jalan ceritanya bagaikan keling?

Cadangkan aku cerita ini perlu habis sampai chapter berapa?

Pendek atau panjang?

Subin atau Jimin?

(͡° ͜ʖ ͡°)

❛ Baymax. ❜ + p.jiminWhere stories live. Discover now