【Jimin】
Tanpa sedar aku tersenyum di sebalik maskot. Asal perempuan itu blushing?
Cute.
Eyy, ke pakai blusher tebal sangat ini? Pfft, okay mungkin tak.
Disebabkan belon dah habis, kerja aku dah habis. Yasss, balik awal!
Aku pergi ke pejabat boss selepas menukar pakaianku. Boss ke? Hm, yalah kot.
"Dah habis?"
"Done, boss!" Aku menaikkan ibu jariku sambil tersenyum.
"Good. Now, blah." Ish, dia ini.
"Hek eleh, boss. Taknak belanja ke pekerja kesayangan boss ini bubbletea ke apa?" Aku buat muka seratus dollar. Seposen takde nilai lel so kita buat muka seratus dollar keh.
"Blahlah kau." Aku mencebik mendengar kata kata manusia di depanku.
"Alahh, jomlah lepak wehhh!" Aku menarik narik tangan Hanbin. Acah menggedik pula.
"Aish kau ini. Sehari tak kacau aku tak boleh eh?" Hanbin memandangku malas. Aloh, taknak layanlah itu.
"Jomlahhhh~ aku belanja."
Hanbin memandangku. Uish, umpan mengena ke?
"Betul ini?" Sebelah keningnya diangkat ke udara wuu melambung - lambung kening dia.
"Yalah. Jom pergi sekarang sebelum aku ubah fikiran." kataku sambil memeluk tubuh.
"Ah, yass! Cafe biasa okay?"
"Of courselah."
"Kejap aku tukar baju and ambil barang." kalut Hanbin pergi. Aku tergelak.
Aku belanja je, Hanbin bayar.
HAHAHHAHAHHA.
Shhh, jangan bagitahu dia.
YOU ARE READING
❛ Baymax. ❜ + p.jimin
Fanfic❪ complete ❫ ❝ Its not you, not even me. Its us. ❞ Highest rank : #73 in fanfiction [100318]