"Ah, Guanlin. Kenapa?" soal Jimin sambil melepaskan pipi Eunbyul yang sudah menggelebeh bagaikan nenek.
Okay gurau.
Guanlin menyepetkan matanya yang sudah terbukti sepet itu.
"Hyung dengan dia ini ada apa apa ke?" soalnya. Eunbyul tak senang duduk.
"Dia ini?" Jimin memandang Eunbyul yang terkebil - kebil. Guanlin mengangguk.
"Dia ini bakal isteri hyunglah. Kan sayang?" Jimin mengenyitkan matanya kepada Eunbyul.
Mendengarkan perkataan 'sayang' membuatkan Eunbyul malu. Merah mukanya.
"Ohh, noona ini Eunbyul noona eh?" soal Guanlin. Eunbyul mengangguk. Mana tahu ini? Stalk ig eh?
"Nak tahu tak, Jimin hyung asyik ceritakan tentang noona je. Noona cantik, noona lawalah, noona pandai masak, noona ini noona itu noon-- mmfffph." mulut Guanlin ditekup Jimin yang tersengih kekok.
"Er, Byul tunggu sini sekejap ya?" Guanlin diheretnya ke tempat lain. Eunbyul tergelak melihat telatah Jimin dengan Guanlin.
Jimin memang senang nak bergaul dengan orang. Patutlah orang ramai suka dia.
Tak lama, Jimin kembali bersama bersama Guanlin yang tersengih sampai ke telinga.
Apalah diorang berdua ini.
"Happy dating noona, hyung~" kata Guanlin sebelum berlari masuk ke dalam sebuah bilik.
"Maaf pasal dia itu. Dia memang macam itu. Maklumlah muda lagi."
"Takpelah. Tak kesah pun berdiri kat sini macam tunggu." Eunbyul tersenyum 'ikhlas'.
"Alah, sorrylah honey!" Jimin pout sambil memeluk Eunbyul lagi sekali.
"Yah, orang tengoklah!" Eunbyul malu.
"Biarlah. Nanti baru diorang tahu yang Eun ini, Min punya!" Pipi Eunbyul diciumnya membuatkan Eunbyul semakin memerah.
Berbunga bunga hati Eunbyul dibuatnya.
YOU ARE READING
❛ Baymax. ❜ + p.jimin
Fanfiction❪ complete ❫ ❝ Its not you, not even me. Its us. ❞ Highest rank : #73 in fanfiction [100318]