Sabah gözümü bir hareketlenme ile açtım. Haru solumda elini kafasına koymuş bir şekilde beni izliyordu.
"G-günaydın." dedim. Gülümseyip konuşmaya başladı.
"Sanada günaydın. İyi uyudunmu bakalım?"
"Evet. Kabus falan görmedim. Ve... şeyy t-teşekkür ederim."
"Önemli değil. Nede olsa nekoma yardım etmek benim görevim."
Kızardığımı hissetmemle hemen arkamı döndüm ve yorganı üstüme çektim.
Kıkırdaması kulaklarımı doldurunca daha çok kızardım.
"Hadi ama Akira. Cidden utandın mı?"
Başımı yorganın altından çıkardım.
"Utanan kimmiş!"diyerek hemen yataktan çıktım.
Mutfağa ilerledim. Sürahiden su doldurdum ve içmeye başladım.
Birden belimde iki el hissetmemle sıçradım."Şşht. Sakin ol benim. Şimdi güzel bir kahvaltı edelim. Tamam mı?"
"Tamam."
***
Bulaşıkları makineye dizerken Haru beni izliyordu. Ve açıkçası bu biraz rahatsız ediciydi. Sonunda dayanamayıp konuşmaya başladım.
"Neden bana öyle bakıyorsun?"
"Hiiç... Bedenine bakıyorum. Tıpkı bi çocuğun bedeni gibi. 17 yaşında olduğuna emin misin?"
"T-tabiki eminim."
"En iyisi kıyafet almaya bugün çıkalım. Hem daha rahat edersin olur mu?"
"Olur."
Bulaşıkları bitirince odama gittim. Haru'nun getirdiği kıyafetler üstüme hala büyük olsada o gecelikten daha iyi oldu. Siyah dar bir pantolon. Tabi bana bol oldu ve paçalarını katlamak zorunda kaldım. Üstüme ise açık mavi bir tişört. Ve tabiki buda büyük oldu.
Ben aynada kendime bakarken Haru yanıma geldi.
"Sana baya büyük olmuş Akira. Sanırım alışverişi çocuk neko reonundan yapmalıyız."
Bunu söylerken yüzünde bi sırıtış vardı. Kızardığımı hissetmemle başımı çevirdim. Kahkaha attı.
"Neyse hadi gidelim."
"T-tamam."
Evden çıktık ve arabaya bindik.
Alışveriş merkezine gelince Haru arabayı park etti. İçeri girdik ve kıyafet bakmaya başladık.***
Birsürü kıyafet aldık. Tam çıkarken gözüme bir oyuncak takıldı. Plastik bir balıktı.
Haru baktığım yere bakınca beni oyuncağın yanına sürükledi."İstediğini seç Akira."
"G-gerek yok."
"Hadi Akira, seç işte birini."
"P-peki."
Her renk vardı. Aralarından mavi olan dikkatimi çekti. Haru hangisini istediğimi anlayınca çalışana döndü.
"Mavi olanı alıyoruz."
***
Eve varınca Haru arabayı park etti. Kendisi inince gelip benim kapımı da açtı. Beli belirsiz 'teşekkür ederim' dedikten sonra poşetleri taşımasında yardım ettim.
Eve girince direk benim odama ilerledik. Poşetleri yatağımın üstüne bırakıp dolaba yerleştirmeye başladık.
İşimiz bitince haru bana döndü ve poşeti uzattı.
"Al şimdi bunu giy. Ben salonda olucam." dedi ve gitti.
Poşetteki kıyafetleri çıkardım. İçinden siyah dar bir pantolon, beyaz gömlek, siyah yelek bide papyon çıkmıştı.
Giyindikten sonra Haru'nun bana aldığı oyuncağı çıkardım. Elime aldığım anda vikledi. Bu sesi duyunca dayanamadım ve ağzıma aldım. Birden ağzımdan kaydı ve yere düştü. Bende yere çömeldim. Balık her üstüne atladığımda vikleyerek başka yere sıçrıyordu. Ne gıcık balık!
Böyle ne kadar uğraştım bilmiyorum. Üstüm başım dağılmıştı. Ama sonunda yakalamıştım. Balık hala ağzımdayken bişey fark ettim.
Haru beni izliyomuş!!!
Hemen ayağa kalktım. Gömleğimin bikaç düğmesi açılmıştı. Ve papyonumsa boynumdan aşağı sarkıyordu. Bunların üstüne oyuncak hala ağzımdaydı! (Medya)
Hemen ağzımdaki oyuncağı çıkardım. Haru ağzı açık bi şekilde bana bakıyordu.
"Şey...ben, ımm... Oyuncağı görünce d-dayanamadım da." yüzüne bi gülümseme yayılırken konuşmaya başladı.
"Peki, ama oynarken çok tatlı görünüyordun."
Ben sözünün üstüne domates gibi kızarırken o kahkaha atıyordu.
"Neyse, hadi gel film izleyelim."
"P-peki."
Beraber salona geçtik. Haru yanıma geldi ve gömleğimin dügmelerini iliklemeye başladı. Ben kızarmamak için kendimi tutarken o gülümsüyordu.
"İşte, bitti. Hadi gel oturalım."
Başımla onayladım. Haru'nun biraz uzağına oturdum. Birden beni kendine çekti. Kendimi göğsüne yaslanırken buldum.
Filmi başlattı. Film iki erkeğin aşkını ele alıyordu. Bende haru gibi sessizce filmi izlemeye başladım.
Filmin ortalarına doğru uykum gelmeye başladı. Uyumamaya çalışırken kendimi karanlıkta buldum.
Hepinize merhaba. Nasılsınız?
Ben kötüyüm. Ailem elime bir sürü test tutuşturdu. 'Bunlar bitcek' diyip duruyolar. ;-;
Bide unutmadan bişi söylicem.
Neden görünmez okuyucu oluyosunuz. En azından bi yorum, bi vote. Çokmu?Neyse
Öpüldünüz 😘
Yazar kaçtı :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Sahibim || Yaoi || Neko ||
Teen FictionNekolar, kedi kulakları ve kedi kuyrukları olan canlılar. İnsanlar nekoları alıp besliyorlar. Bu hikayede bir insan ve bir nekonun hikayesi... !!!Dikkat yaoidir. Yani boyXboy . sevmeyenler okumasın!!!