||Bölüm 5||

257 29 6
                                    

Haru'nun evine geldiğimden beri iki hafta geçti. Bu sürede Haru'nun neleri sevdiğini, neleri sevmediğini öğredim. Bide ilk zamanlardaki gibi Haru'dan korkmuyorum. Bana olabildiğince iyi davranıyor. Bazı geceler yine aynı kâbusu görüyorum. Haru da gelip beni uyandırıyor ve onun odasına gidip uyuyoruz.

Haru'yla uyuduğum zaman kâbus görmüyorum. Ama tabi Haru beni yatağa bi şartla alıyor. Eğer ona sarılmadan uyursam yataktan atıyor ve bende mecbur gidip sarılıyorum. Ama hala birazda olsa ' ya bana bişey yaparsa' düşüncesiyle korkuyorum.

Bide unutmadan son iki gündür kendi odama gitmek yerine Haru ile onun odasına gidiyorum. Kendimi korkak biri olarak gösterdim mi acaba. Umarım göstermemişimdir.

Başka atladığım bişey varmı?... Ah, az daha unutuyodum. Bi kaç gün önce hakkımda herşeyi öğrendi. Sahibimi, daha doğrusu eski sahibimi, ölmüş ailemi, ve... ve gördüğüm işkenceleri.

Ona onun hayatını sorduğumda bana 'Annem ve babam yurtdışında yaşıyor. Bide abim var oda başka bi şehirde yaşıyor.' demişti. Aman ne açıklayıcı. Ben ona herşeyimi anlatıyım. O bana bunları söylemekle yetinsin. Neyse.

İki haftadır evin içinde oturuyorum. Haru beni dışarı çıkarmıyor. Her 'Dışarı çıkabilir miyim?' dediğimde bana sertçe
'Olmaz!' diyor. Bunu her duyduğumda gözlerim sulanıyor. Karşısında ağlamamak için odama gidip olabildiğince sessiz bir biçimde ağlıyorum. Neden böyle yaptığını anlayamıyorum.

Haru'nun odama girmesiyle düşümcelerimden sıyrıldım.

"Nasılsın bakalım?"

Olabildiğince iyi görünmeye çalışarak cevap verdim.

"İyiyim Haru. Bişey mi oldu?"

"Aslında bişey sorucaktım"

"Ne sorucaksın?"

"Eski sahibinin adını hatırlıyorsan bana söyleyebilir misin?"

"Şeyy... Ne yapıcaksın?"

"Eee....Hala onun üstüne mi kayıtlısın diye bakmam gerek."

"Peki. Eğer yanlış hatırlamıyorsam Soutsu Shuu"

"Saol Akira."  Gülümseyerek odadan çıktı. Acaba o gülümsemenin kalbimi bu kadar hızlandırdığının farkında mıydı?

*Haru*

Akira nın odasından çıkıp salona ilerledim. Telfonumu çıkarıp en yakın dostumu aradım.

"İsmi öğrendin mi?"

"Evet. Soutsu Shuu. Akira böyle söyeldi."

"Pekala. Neleri öğrenmemi istiyorsun?"

"Adresi, işi, ailesi, telefon numarası. Kısaca hayatını."

"Sen nasıl istersen dostum."

"Saol"

"Bişey değil." dedi ve kapattı.

O adamı bulup Akira'ya yaptıklarını bir bir ödeticem.

Selam nasılsınız?

Umarım iyisinizdir.

Neredeyse 1 aydır ortada yoktum. Çünkü birazcık aile problemleri yaşadım. Ve bir ay boyunca teli sadece okula gidip gelirken kullanmama izin verdiler. Başka türlü alamıyordum.

Uzun bir aramadan sonra teli buldum. Hemen bi geçiş bölümü yazdım. Teli fark ettirmeden alıp bölüm yazmaya çalışıcam. Umarım bu sizin için sorun olmaz. Neyse benim teli geri koymam gerek.

Kendinize iyi bakın.

Yazar kaçtı😘

Yeni Sahibim || Yaoi || Neko ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin