1. Kapitola

72 3 0
                                    

Z velké konferenční místnosti se ozíval rozrušený hlas našeho šéfa.

Bedlivě jsem ho poslouchala abych nedopadla špatně.
Přece jenom, nikdo nechce skončit zahrabanej pod zemí.

,,Pokud tahle "lehká prácička" nebude hotová do zítřejšího rána, jste všichni mrtví!" Vyhrožoval šéf.

,,Teď vás tu nechci ani vidět. Vypadněte!" Zařval a bouchl do stolu.
Všichni jsme se zvedli a odešli do naší společné pracovny bez slov.

Jsem HW, Kim HyuWook.
Do téhle gangsterské společnosti jsem se dostala před šesti měsíci s moji nevlastní sestrou Sookie a nejlepší kamarádkou RaeHwou.
Všichni jsme vyrůstali v Seolu, známe i ty nejtemnější zákoutí velkoměsta.
Na výhružky o smrti od šéfa jsem si za tu dobu zvykla, myslím že to asi všichni. Slyším je skoro každý den.
Taky s ostatními členy mám dobré
vztahy. Nejvíc si rozumím s Bobbym, naše činy či spolupráce, nás pojí víc a víc.
Úkolem mé práce je přežít a zabíjet nevinné či vinné duše lidí.
Tahle práce nás všechny baví. Kdyby nás nebavila tak by jsme tu už nebyly a možná i na tomto světě plném kriminálu.

,,Začneme dnes večer." Rozkázal TOP.

,,Tak to aby jsem se už nachystala."
Řekla CL která si dávala asi třetí vrstvu rudé rtěnky.

,,Myslím že na tuhle akci tě dnes potřebovat nebudeme." Odsekla Sookie.

Tyhle dvě krásky se vůbec nemají v lásce, vždy si na sebe musí najít čas a pokárat se, v horším případě je to hádka nebo bitka. Obě se chovají jako malé děcka.

,,Přestaňte! kde je GD?" Zeptal se TOP.

,,Spí. Víš že on nezamhouří oči." Ukázala jsem na pohovku kde ležel.
Den za dnem se my zdá že G-Dragon je čím dál tím víc unavenější, jeho práce je těžká, pomalu ho to vysiluje.
Kdyby si řekl o volno, šéf by ho zabil. Víte, nerada bych ho ztratila. Já totiž vím co šéf dokáže.

Zabil mi nejlepšího kamaráda. Jeho jméno je, teda bylo Mino. Taky tu pracoval.

Zabil ho před míma očima. Chtěl si jen udělat den volna na svou přítelkyni. Mimochodem tu taky zabil.
Chtěla jsem si říct taky o den volna ale potom co se stalo mě přešla chuť.

Jeho ubohé tělo se svalilo přede mě a šéf mi jen řekl ať ho odnesu někam kde ho nebude mít na očích, a také ať to tu uklidím od krve.

Ne. Ne! Nesmím na to myslet!
Slzy se mi derou do očí.
Nesmíš brečet! Buď silná!

Tyto slova jsem si pořád opakovala.

Můj mrtví otec mi vždy říkal abych byla silná a brala vše tak jak to je.

Život je hold svině.

16:00

,,Pojďte dál a vyberte si co chcete." Řekl JungKook s milím úsměvem.
Ukazoval nám jeho nové modely zbraní. Střelné zbraně, výbušniny, prostě všechno na co si vzpomenu tady má. Je to takový "král zbraní".

,,Miluju to tady!" Zakřičela a objala mě RaeHwa.

,,Myslím že tohle je přesně pro tebe." Ukázala jsem na malé ostré kudly. Tahle slečinka to umí nejen s drogami, ale i s noži a dalšími ostrými předměty.

,,Ta je hezká." Zvedla zlato-stříbrnou kudlu s odlesky do červena.
Její oči se rozšířili a podívali se na mě.
Rychlostí kterou si nedokážu ani představit, se mi kudla ocitla pod bradou.

• K-Gangstas • // Cz kpopKde žijí příběhy. Začni objevovat