Sobota 14:48🏞☀️
,,Uh~ Moje hlava." Řekla jsem a podívala se okolo sebe. Jsem u sebe v bytě? Jak jsem se sem vůbec dostala?!
,,Dobré Odpoledne spící princezno." Ozval se ženský hlas. ,,Na stolku máš prášek a vodu!"
,,CL?! Co tu děláš?!" Sedla jsem si na postel ale hned svou akci přehodnotila. ,,Auu." Zaskuhrala jsem a lehla si na postel.
,,Pomáhám ti z kocoviny?"
,,Dojela jsem pro vás na tu párty. Celou cestu si říkala jak moc by jsi opíchala Deana.",,Cože jsem to říkala?! A kdo je vůbec Dean?!" Málem jsem se zadusila vodou, kterou mi mimochodem nachystala ona.
,,Jen si dělám prdel! Haha. Já bych ho ráda opíchala."
,,Ježiši! Ty jsi tak nechutná!"
,,Jak ses vůbec dostala do mého bytu?" Zeptala jsem se naštvaně.,,Nejsem až tak blbá jak si myslíš. Prochmatala jsem tě a narazila jsem na klíče v kapse u bundy, ty inteligentní dítě." Jemně mě bouchla do nosu a protočila očima..
,,Neříkej mi dítě! Už jsem dávno dospělá!" Zakřičela jsem, zjistila jsem, že to nebyl dobrý nápad. Hlava bolela ještě víc.
,,Pro mě budeš vždycky dítě, pusinko." Někdy si myslím že ji fakt zabiju.. Uh no dobrá, každý den si to myslím a taky že na to nějaký ten den příjde.
15:27 🏞☀️
,,Ty jsi byla uplně na sračky!" Zakřičela na mě Sookie.
,,Dobře, promiň. Stačí?" Uklidňovala jsem situaci.
,,Ne nestačí!" Vrazila mi do obličeje účtenku.
,, ...Díky?"
,,Ty kravko blbá! Pro příště si tě pěkně zkontroluju jestli máš peněženku u sebe!"
,,Takže to chceš.. asi vrátit že?" Nejistě jsem se zeptala, přitom s humorem v hlase.
,,No jistě že to chci vrátit, myslíš že si tady na tebe vylívám moje hlasivky pro nic za nic?!" Máchala kolem sebe rukama jak chobotnice. Přišlo my to směšné, tak jsem se začala uchechtávat.
,,Přijde ti to směšný?! Dneska ty peníze chci vidět! Aby bylo jasný." Rozpochodovala se pryč.
,,Tak počkej ne? Dám ti to teď." Pousmála jsem se a utřela si slzu radosti.
,,Tak slečinka má peněženku najednou u sebe jo?" Zkřížila ruce na prsou.
Dala jsem jí danou sumu a ještě menší příplatek, že se o mě takhle postarala.
,,Tak to prrr. Tady se jedou jiný kšefty. Kde máš ten matroš?-" Prohledal mě. ,,A to jsem si myslel že je tady největší dealer RaeHwa."
A taky že je.,,HanBine? můžeš sklidnit hormon?" Otráveně jsem ho odpálkovala.
,,Jo jasně, promiň šéfe." Zasalutoval mi.
Proč je tak blbej? Můžete mi to říct? Pěkně prosím.,,Čau Sookie." Usmál se na ni kulišácky.
,,Ahoj? Umm~ Jak se ti tu líbí?" nevěděla co má říct.
,,Je to tu fajn, celkem přísný ale v pohodě, cítím se tu jako doma. Těším se na tu novou akci."
,,Jakou akci?" Zeptala jsem se.
,,šéf mi říkal že v pondělí letí pár členů do Japonska a jinam na mise. Pokud poletím já, tak ty taky." Přehodil ruku přes má ramena a vycenil zuby. Šéf se s ním bavil o akci?
To není normální, vždy nám akce zděluje T.O.P a teď on? Uh.
ČTEŠ
• K-Gangstas • // Cz kpop
Random• ,,Nová práce?" ,,Dobře placená?" ,,Dobře, beru!" • ~HW vypráví její průběh života v korejské mafii.~