,,Hoši! Pojďte sem." Zakřičela jsem ze všech sil.
Z druhého poschodí jsem slišela zvuky nezájmu co vydávali kluci, nebo spíš HanBin, Bobby tu byl za chviličku.
,,HNED!" Proč si vůbec ničím hlasivky huh?Naštvaně jsem se zvedla z kuchyňské židle a šla do druhého patra.
,,Tak chlapec mě nebude poslouchat jo?!" Zvíšila jsem hlas aby mě zaregistroval. Očividně ale asi ne.
Naštvaně jsem vešla do pokoje a propalovala HanBina pohledem. Ten už dávno věděl že má problém.
,,Takže ty mě neposloucháš?!" Podívala jsem se na něj vražedně. Nebudu vám lhát ale z tohohle mi vyskočila žíla na čele.
,,Já- ne..prom-" Zakoktal se, ale větu jsem ho nenechala dokončit. Hned jsem vystartovala a svalila ho na zem. Ležel břichem k zemi, ruce jsem mu zkřížila na zádech a chytla ho za vlasy.
,,Jauu.. Promiň!"
,,Promiň? Víš co znamená slovo poslouchat? Být šéfem tak jsi na místě mrtvej." S hlavou kterou pevně svírám v ruce jsem prudce mrštila o podlahu. Teda ne tak prudce jak normálně, tohohle chlápka ještě potřebuji.
Krev se začala šinout po vydlážděné šedé podlaze celkem rychle.
,,Tak to bylo mega!" Řekl Bobby a začal tleskat.
,,Ty se asi s ničím nesereš že?" Ozval se ten, jehož hlava je teď přitisklá na dlaždicích.
,,Máš pravdu s ničím se neseru a s tebou se srát určitě nebudu."
,,Proč si mě tam minule nenechala umřít?" Vyvalilo se z něho.
,,Sama nevím, ale byla to chyba. " Řekla jsem hnusně, pustila jsem mu ruce a odešla s Bobbym zpátky do kuchyně.
,,Takže plán je takový, Bobby, ty si vezmeš dva muže, já taky a tu slečnu necháme na HanBina. Bereš?" Oba jsme zkoumali s kým to vlastně budeme pracovat.
,,Jasně, ale se mnou nebude." Podíval se na HanBina který scházel ze schodů.
,,Hezkej nos chlape." Zasmál se Bobby.
,,Drž hubu." Řekl a posadil se o kousek dál vedle mě.
,,Takže jak už jsem řekla, bereš si tuhle slečnu." Ukázala jsem na fotku v notebooku.
,,Já mám zabít holku?"
,,Vyber si, buď ona nebo ty. Nám to problém nedělá, že?" Šprtla jsem do Bobbyho.
,,Mě už vůbec." Mrkl na mě.
,,Dneska odpoledne ti ukážu jak si budeš hrát se slečnou. Buď si vem kyblík nebo silnej žalůdek, nebude to hezký." Poplácala jsem ho po rameni a s notebookem odešla do mého nového pokoje.
HanBin P. o. v. 👁️👁️
16:01🌄🏙️
Nasedáme do velkého černého auta které by nás mělo dovést na místo, kde se právě teď nachazí naše první oběť, nebo spíš Bobbyho oběť.
,,Nervozita?" Řekla HW. Upřímně jsem trošku nervózní, doufám že to můj žaludek zvládne na jedničku.
,,Vůbec." Zalhal jsem ale ona to určitě poznala. Pozvedla obočí a usmála se. Jak já žeru holky s krásným a upřímným usměvem, i když, tohle asi upřípný nebylo.
,,Asi pět minut a budeme na místě." Řekl řidič auta. Po téhle větě se mi začal žaludek víc svírat než předtím. HW se na mě pořád dívala s úsměvem na tváři.
,,No dobře, tak jsem nervozní!"
,,Takže jsi si nevzal kyblík?" Zasmála se společně s Bobbym.
,,Vzal jsem náhradní." Dodal Bobby a ukázal mi růžoví malí kyblík. Dělají si ze mě srandu? Nebo co?!
Uraženě jsem se natlačil k oknu a pozoroval Tokyjské ulice.,,Už jsme tu." Bouchl do mě Bobby.
Vystoupil jsem z auta a podíval se na dům přede mnou. Malinký a útulný baráček. Už jsem si to mířil ke dveřím ale HW mě zastavila.
,,Kam jsi se jako vydal. Tam nejdeme." Řekla seriózně.
,,Řiď se podle nás, nikam jinam nechoď, nemusíš taky potom dojet zpátky domů." Dodala.,,Jasně promiň. Kam teda jdeme?" Zeptal jsem se.
,,Sem." Ukázala na velkou budovu. Vypadá to jako nějaká společnost. V tomhle budeme vraždit? Prosím vás, noták, vždyť je to velký jak kráva!
,,Pojď jdeme." Řekla HW.
Plán je navržen úžasně.
HW se tu ucházela o práci a dnes nastupuje jako sekretářka naší oběti. Já a Bobby jdeme "vyzvednout" důležité papíry do jeho kanceláře.HW se šla převléct do pracovního, mezitím ja a Bobby jsme zjišťovali patro u recepční.
Vyšla ze dveří za recepčním pultem, nemohl jsem z ní spustit oči.
Vypadá fakt úžasně, její dokonalé tělo je obtažené krátkými černými šaty nad kolena. Její krásné nohy jí zdobí černé podpadky které ji opticky prodlužují nohy. Na krku a na rukou má stříbrné lesknoucí se šperky a v ruce černou koženou kabelku, v které má zbraně. Je tak elegantní. Hádám že ji takhle vidím asi naposled.,,Říkám že jdeme!" Přiletěl mi pohlavek od Bobbyho který mě probudil ze snění.
,,Kde je HW?" Zeptal jsem se.
,,Asi před dvěma minutama odešla." Vyplivl ze sebe.
To jsem byl tak dlouho mimo?,,Teď chvíli počkáme až mi HW napíše že můžeme vyrazit. Nezapomeň, jsme kvalifikovaní, tak se ze začátku chovej slušně."
Doufám že to půjde jako po másle.
po cca deseti minutách〰️
,,Jsem tady, už můžete jít."
,,Dobře."
Jdeme na to!
Zmáčkl jsem tlačítko 13, komu by se snad chtělo chodit pěšky do třináctého patra? No mě teda ne.
,,Jsi nervozní?" zeptal jsem se Bobbyho, ale asi jsem trošku zapoměl že v tom není nový.
,,Ne nejsem."
,,Uvidím ji takhle ješte někdy? Co je mezi vámi vůbec, nechováte se totiž jako spolupracovníci a proč si na ni celou cestu v letadle tak zíral?"
,,Tak za prvé, ty už ji nikdy takhle neuvidíš, vyrvu ti oči z ďůlku a nacpu ti je do prdele. Za druhé, mezi náma seš jen ty, sereš se do všecho do čeho nemáš, a jako poslední, proč ses na ni vubec díval celou tu dobu co jsme tady huh? Soustřeď se na práci a neotravuj mě." Wow tak to jsem nečekal. Vypadal naštvaně, ani se mu nedivím, jsem otravný, přiznávám.
Celou dobu co jsme byly ve výtahu jsme ani jednou na sebe nepromluvili, mrzí mě to že si mě takhle znepřátelil.Jsme ve třináctém patře, vidím HW jak nese tácek s chlazeným frape.
,,Pojďte dovnitř, šéf vás očekává." Hraje to skvěle. I na chodbách se musíme chovat že se neznáme. Je tu hodně lidí, kterým se nedá věřit a mezi nimi jsme my.
HW otevřela dveře a představila nás s obětí.
Jmenuje se Kasuke Miku a je mu 23. Je mladý a už vede tak velkou firmu? Jak bych to řekl, je prostě frajer, ale co si nalhávám, zachvilku ji vést nebude. HaHa.Papíry které máme vyzvednout hodil jen tak na stůl, což mě urazilo. Zapálil si cigaretu a otočil se arogantně k oknu.
Zatím je pěkně nudnej, ale co to plácam sranda teprve začíná.✖️✖️
❗❗Čaukoo děckaa😉
chci vás jen upozornit ze příští kapitola bude "trošku" drastická , tak pokud na to nemáš žaludek, tak si to ani nečti 😉 dikyy❗❗🚫🚫
ČTEŠ
• K-Gangstas • // Cz kpop
Random• ,,Nová práce?" ,,Dobře placená?" ,,Dobře, beru!" • ~HW vypráví její průběh života v korejské mafii.~