❌
‼️Na tuhle kapitolu je potřeba DOBRÝ ŽALUDEK‼️
❗A nebo pokud jsi FRAJER/KA
TAK BUDIŽ😅❗
❌
Lidé co tu pracují už mají po směně, takže tu nikdo není jen my. HW tu zůstala déle aby jí šéf ukázal budovu, haha jenže neukáže. Jak srandovní to jsem, že?Chlap vzal stoh papíru a hodil je na stůl. se na Bobbyho
Bobby z tašky, kterou dala HW na zem vedle stolu, vytáhl malý látkový ubrousek a nějakou lahvičku. Tohle jsem viděl ve filmech, ale pořád nevím co to je.Navlhčil ubrousek tekutinou co je uvnitř sklenice a pomalu se přibližoval k muži u okna. Ten ho ignoroval, pořád se díval z okna.
Bobby se bouchl o stůl, myslím že teď ho uslyšel jak se k němu přibližuje. Otočil se. Bobby rychle schoval látku za záda.
,,Co děláte pane?" Zeptal se ho muž a položil si cigaretu do popelníku.
,,Jen jsem se chtěl podívat na tenhle úžasný výhled. Tokyo je tak nádherné." Řekl úplně klidně Bobby.
Muž začal mluvit s HW. Přehodil jeho ruku přes její ramena a chtěl vyjít. Bobbymu se na obličeji vyčaroval nehezký usměv. Muž byl otočený zády, v tu chvíli měl Bobby šanci a taky že to udělal. Ze zadu ho chytl pod krkem a navlhčený ubrousek mu položil rovnou na nos a pusu. Jeho tělo se svalilo bezvládně na zem. Tenhle účinek má trvat jen pár minut, tak si musíme pohnout.
,,Kam s ním?!" Zeptal se Bobby.
,,Tady." Řekla a začala zhazovat věci ze stolu na zem, aby nachystala místo kde bude ležet oběť.
Bobby neváhal a položil tělo na stůl. Já jsem zatáhl okna a zamkl dveře. Ještě předtím než jsme vlezli sem, jsem vypojil pojistky kvůli kamerám . Také jsem nachystal tašku s "pomůckami" na stůl.Stěny jsou zvukotěsné, což je dobré.
HW ho vyslékla do spodního prádla a Bobby ho přivázal ke stolu aby neutekl.
Líbí se mi jejich rychlá spolupráce, jako by byly něčím propojení. Ví co a jak bez váhání. Taky bych toho chtěl dosahnout a být v tom aspoň trochu dobrý, ale začátky jsou začátky.HW otevřela tašku a začala vyskládávat věci na stolek.
Nože, pistoli, provaz ještě pochopím, ale plas- plastový pytlík? Drát? Silonový drát? Kladivo? Pila? Sekera? Co to doprdele je?! My jdeme snad na stavbu?,,Na co kladivo?" Zeptal jsem se udiveně.
,,Já sama nevím, není to moje oběť. Na konci asi oba uvidíme." Zasmála se.
Chlap se začal probírat. Jsem tak, jak to mám říct...
,,Nervózní?" Řekla HW.
,,Jo přesně tohle." Počkat! Fakt jsem to řekl nahlas. ,,Teda ehm, Ne vůbec nic nepociťuju, jsem chladný jak vy." Snažil jsem se to překecat.
Ona se zasmála a začala se věnovat Bobbymu.,,Tak jo pojď jdeme si sednout a dívat se. Je to jako horor, neboj o život nejde tobě, ale jemu." Pousmála se chladně. Vypadá strašidelně, představte si horor s panenkami, tak takhle vypadá. Přesně jako ta nechutně zlá panenka. Mám z ní husí kůži.
,,Panebože! Pomozte mi někdo!" Řval muž.
Bobby vzal do ruky rospálenou cigaretu a začal mu vypalovat tečky na čele, také si všiml zapalovače kterým mu spálil nos, rty, bradu a bradavky.
Nožem se mu podepsal na břichu. Jak simpatický muž.
,,Ahh, co o- uhh ode-mě chcete!" Zasténal muž bolestí. Bobby zaryl více nožem do kůže.
,,Víte, já rád daruju orgány, ale né moje." Zasmál se Bobby.
,,Prosím! Nikdy jsem vás tu neviděl! Nic- ugh, Nic vám nedlužím!" Muž začal panikařit a volat znovu o pomoc.
Tohle je fakt psycho, ale začíná se mi to líbit.
Muž křičel jak mu Bobby vyřezával kousek kůže kde bylo napsáno "Bobby".
,,Tohle mám na památku." Ukázal mu jeho vlastní kůži.
,,Doprdele! Přes- ahh- taňte, pros-ím!" Bobby mu dal pěstí do obličeje.
,,Ptal jsem se tě snad na něco?!" Přiletěla mu druhá. Tímhle pohybem mu zlomil nos. Trošku jsem se lekl když to křuplo. Podíval jsem se na HW která si to náramně užívá.
Bobby neváhal a vzal si do ruky kladivo. Železné velké kladivo. Prsty na nohou a na rukou měl muž ani ne za dvě minuty, všechny rozlámané. Ani to nejde popsat jak křičel.
Muž se na mě podíval. Tekly mu slzy které se míchali s krví po jeho obličeji. ,,Pomoc." Řekl potichu.
Chvílí jsem se mu díval seriózně do očí, ale potom mě to také popadlo, zlost a radost v jednom, když si vzpomenu na mou rodinu, na mou milovanou sestru bez půlky těla přibitou na zdi velkými hřebíky, v jejím růžovém pokoji. Je to vztek? Nebo snad radost že se někomu ubližuje? Sám nevím ale vím že jsem teď naštvaný a za Hanbyul bych vraždil všechno a všechny, jen proto aby se mi vrátila, i když vím že se mi už nikdy nevrátí.Bobby si vzal silonoví drát a obmotal mu ho kolem krku. Pomalu ho začal ztahovat. Chlap začal panikaři a třepat se. Nemohl se bránit, jelikož byl přivázaný.
Dusil se. Vydával divné zvuky.
Drát se mu začal zarývat do kůže. Kapky krve jsou čím dál tím větší. Drát se mu dostává víc a víc pod kůži. Bobby zaťal své svaly a škubl, tímhle mu rozřízl zbylou kuži a také tepnu. Krev mi stříkla na obličej. HW na tom byla stejně.
Tělo muže se přestalo hýbat, jen se trošku cukalo.
V tomto momentě jsem si byl jistý, že je muž mrtví.,,Tak to bylo dost drsný!" Poplácala HW Bobbyho po rameni.
Vedle v místnosti je malá koupelna s umývadlem a záchodem. Šel jsem se opláchnout od krve, ti dva udělali to stejné.
,,Počkejte, ještě si go vyfotím." Pousmál se Bobby.
Naposledy jsem se podíval na tělo, vzal jsem si frape které nebylo moje, a odešli jsme. Tělo jsme tam nechali tak jak bylo.
HW zamčela a my směřovali k autu. Nikdo nás nenašel, kamerove zaznami jsou odstraněny, prostě vše jak ma být.
Mise úspěšně splněna. A zítra další.
🖤BTW chci vám říct že jsem pár těchto "drastiských" scének okopírovala z filmů...bcs nejsem psychopat😅
Ale i tak doufám že jste se pobavili u tehle kapitoly😅
👏🏼*fandí si*👏🏼
❤️🖤Díky moc guys🖤❤️
ČTEŠ
• K-Gangstas • // Cz kpop
Random• ,,Nová práce?" ,,Dobře placená?" ,,Dobře, beru!" • ~HW vypráví její průběh života v korejské mafii.~