Enes'in anlatımından
Omzumdan birinin dürtmesiyle uyandım. Gözlerimi açtığımda bizim bahçede kimse kalmamıştı. En son uyuduğumda emelin dizindeydim ama şimdi yastıkta yatıyodum. O an fark ettimki bizimkiler beni bırakıp gitmiş. Allahım bana sabır ver,AMİN. Cebimden telefonu çıkarıp canım kuzenimi aradım fakat telefonu kapalı. Demekki şarjı bitti. Ben de kalkıp eve doğru yürümeye başladım. Hava güzel olduğu için arabayı orda bırakıp yürümeye karar verdim ve cafenin arka sokağından gitmeye başladım. Kaldırımda yürürken siyah karalere basmamaya çalışıyodum. Beyaz karalerden seke seke yürüyodum. Öyle yaparken düşünmeye başladım. Evet benim maddi durumum baya iyiydi. Ama ben bunu hiç istemedim. Babam ben 10 yaşındayken vefat etti. O günden beri emelin babası yani amcam bize baktı. Hiç babamın yokluğunu aratmadı. Ortaokuldayken sırf iyi bir liseye yerleşebilelim diye emellebeni yatılı bir okulda okuttu, tabi ki bizim isteğimizle. O zamanlar bütün akrabalarımla görüşüyordum. Amcamın durumuda iyiydi. Mimardı sonuçta. Belli bir zaman sonra ben liseye başladığımda annem Emin abiyle evlenmek istediğini söyledi . İlk başlarda ergen aklıyla ne kadar istemesemde, Emin abiyi tanıdıktan sonra onun annem için doğru biri olduğuna karar verdim. Emin abinin şirketleri var ve iyi bir iş adamı bana da anneme de dört dörtlük bir hayat veriyor. Yaşımı doldurur doldurmaz bana hemen bir ehliyet aldı ve şuanda güzel bir mini cooper'ım var. Ona kızım gibi bakıyorum. Aslında ben range rover istemiştim ama emel kendisine mini cooper istediğini söyleyince ikimizinde aynı olsun diye bana 'hakkımı helal etmem' dedi. Tabi oğlum kızın ben de hakkı çok var. Olsun o kadar. Şu anda ben sinanla aynı evde kalıyorum. İkimiz birlikte bir ev tuttuk bir sitede. Bu yüzden geniş valla bu duruma üzülsemmi sevinsemmi karar veremedim. Ev mülteci kampı gibi. Yemek, temizlik konusunda annemlerin evinin hizmetli tontiş ablası,rukiye abla geliyor hallediyoda, bizim grup bizim evi toplanma evi gibi kullanıyo. Geçen hafta sinem sinanı özledim diye iki gün bizde kaldı. Ona bişey demedim. Öğlen oldu biz kızlarla parti yapcaz diye çağla,emel,aslı geldi. Ona da bişey demedim bende çağdaşı çağırdım. Bu kızlar bizi evden kovmasınmı?kovdular. Biz çocuklarla o gün akşam bi yerlerde takıldık,eve bir geldik bunların her biri bir koltukta uyuya kalmış. Ev üç ada bir salon olduğundan odanın her birine dağıldık erkekler olarak, sabah uyandığımızda bide azar yedik. Neymiş biz onları neden yatağa yatırmayıp kendimiz yatağa yatmışız. Yemin ediyorum bu kızları anlamakta zorluk çekiyorum. Getirin şuraya amerikalıların en iyi robotlarını, dünyanın en yüksek Q lu insanını yemin ederim kızlar dengelerini bozar.
Benim bu zamana kadra hiç sevdiğim yada aşık olduğum bir kız olmadı. Hep onlar beni severlerdi, bense hiç onlar üzülmesin diye kalplerini kırmamak için bakmazdım bile onlara,sırf umut almasınlar diye. Hep böyle oldum. Ama bende birini sevmek istedim tabi. Bunun için sevgili oldum hep kızlarla. Belki severim diye ama hiç biriylede olmadı ama hiç birini de üzmedim. Ben onlara soğuk davranınca-ki sevmeyince sevemeyince mecbur soğuk davranıyorum elimden gelen bir şey değil-onlar benden sıkıldı ve bıraktı. Ben bunları düşünürken, birden nereye geldiğime bakmak için kafamı taşlardan kaldırdım. Kaldırmamla başımın dönmesi bir oldu. Siyah beyazlara çok odaklandığımdan oldu herlde diye düşünüp çok umursamadım. Nereye geldiğime baktığımda kaybolduğumu anladım. Abi valla ben salak değilim, o çağdaş malı vura vura beyin hücrelerime zarar verdi hep. O an evin yolunu nasıl bulurum diye düşünüyodum ki aklıma şahane bir fikir geldi. NAVİGASYON. Hemen telefondan evin adresini yazıp yürümeye başladım. Allahdan çok uzaklaşmamışım. Yorulduğumu farkettiğimde kaldırımın kenarına oturdum satte baktığımda 8.30 du baktığımda hala arayanın olmadığını gördüm. Bişey olduğundan şüphelenip sinanı aradım. Çaldı çaldı çaldı. En son da açtı.
-alo
-alo pikaçu neden beni bırakıp gittin ha .
- olum uyandırmaya kıyamadık sen uyanınca gelirsin diye seni aramadıkta bişeymi oldu yoksa.
-yok lan bişey olmadı sadece kayboldum eve gelirken,bide evin yolunu unuttum şuan navigasyona yazdım yürüyerek geliyodum yorulunca oturdumdinleniyorum bişey yok yani.
-ha iyi hiç bişey olmamış. Olum mal mısın nasıl kayboldun lan gerizekalı insan evinin yolunu unuturmu ya . Hem sen arabayla gelmiyonmu.
-yok hava iyi diye yürüyerek gelicektim.
- bişey dicem
-de
- gelirken bir eczaneye uğrayıp tansiyonunu ölçürt baktır bi kendine bi bokun falan vardır kesin şimdi senin, rahat durmazsın sen kesin. Bide cips kola falan bişeyler al misafirimiz var.
- misafir mi lan biz o misafirlere evi kiraya falan verelim yada onlarda evin kirasını paylaşsın. Lan benden daha çok evde oturuyolar. Söyle o çağdaş malı götünü kaldırıp alsın. Zaten kayboldum. Kapat lan kapat. Bana yazıyo kontürüm bitti.
- ne cimri adamsın lan sen, tüüü pinti.
Diyip suratıma kapattı. Bende tam kalkıcaktımki birden kafamdan aşağıa bir kova su boşaldığını hissettim. Hemide buz gibi.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklı Cennetim
Teen FictionAilem olarak sevdiğim canımdan öte arkadaşlarım 7 kişilik bir grup 3 çift ikiz kardeş ve bir kız Eğlencenin en güzeli kahkaha atabileceğiniz bir hikaye aha benim kankam diyeceğiniz karalterlerle "saklı cennetim"