-20-

2.3K 187 14
                                    

Eu: Yahhhh! Stii ceva, nu te mai chinui... Da-i oportunitatea fetei sa va vada si vin si eu...
Jungkook: Jinjja?
Eu: Aham! YeonJoo unnie, ne intalnim acolo cand incepe...
YeonJoo: Ok! Mersi Eunbi-ssi!
Eu: Cu mare drag! Ne vedem...
Inchid apelul si ma uit continuu la el...
Eu: Pe bune?
Jungkook: Ce...?
Eu: Bine, dar nu voi sta in spate cu voi! Voi sta cu ceilalti fani si YeonJoo si Chul...
Jungkook: Deci o sa treci sa iti semnam albumul?
Eu: Da... Stii ceva?
Jungkook: Hmmm?
Eu: Nu stiu cum de tocmai azi mi-a venit si am luat albumul vostru cu mine...
Jungkook: Haaa! Soarta, pana si ea zice ca trebuie sa vii cu noi!
Eu: Haha!
Baiatul vine si ma i-a in brate si incepe sa ma mangaie pe par...
Jungkook: Esti atat de draguta cand esti sarcastica... Defapt esti draguta oricand...
Eu: Da, da, cum zici tu! Acum baiatu' idol, i-ati talpasita!
Jungkook: Baiatu' idol? Ce sunt eu?
Eu: Bine Harap Alb, hai urca in masina ta neagra si du-te la ceilalti baieti, eu ma duc acasa sa ma pregatesc pentru fan-meet.
Jungkook: Ne vedem acolo, pitic!
Eu: Da, da! Hai urca odata!zic in timp ce il imping de la spate.
Jungkook: Nici macar un pupic nu imi dai?
Eu: Dupa ce ca toata ziua m-am facut de ras in fata ta si ai mai venit peste mine ca asa ai vrut tu, nu! Acum te rog frumos, du-te! Ceilalti te asteapta!
Jungkook: O sa imi i-au sarutul ala!
Eu: Da bine, hai pa!
Baiatul intra in masina dupa ce ma imbratiseaza si ma saruta pe frunte, apoi eu incep sa ma indrept catre casa.
"Am cerut doar o zi libera si acum asta? Yaaaaa... Nu fac mare treba la <serviciul> meu, dar csf"
Pfiuuuu, ajung dinou acasa si imi reiau rutina... Ma duc si fac un al 2-lea dus... Nu stiu de ce, dar simteam nevoia, apoi ma spal pe dinti si ma perii parul astfel incat sa fie matasos... Dupa ce ma dau cu niste creme de reimprospatare a pielii, alerg pana la dulap si caut alta tinuta... Asi fi putut foarte bine sa merg in aceleasi haine, dar ma gandesc sa nu ne fi vazut cineva... Dupa ce golesc dulapul de haine si le potrivesc si incalcesc, imi aleg o tinuta draguta, mai copilaroasa, care sa ma pare sa arat mult mai inocenta...

 Dupa ce golesc dulapul de haine si le potrivesc si incalcesc, imi aleg o tinuta draguta, mai copilaroasa, care sa ma pare sa arat mult mai inocenta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma mai invart ce ma mai intvart prin apartamentpana cand usa se aude...
Chul: Nebunoooooo! Esti acasaaaa!
Eu: Da, tampituleeeeee!
YeonJoo: Eunbi-ah!
Eu: Unnie!
YeonJoo: Esti gata?
Eu: Pai da...
YeonJoo: Atunci hai!
Eu: Este deja...
YeonJoo: Daa!
Eu: Acuuuum!
******
De cam 20 de minute am plecat de acasa... Tocmai ce am ajuns... Erau o multime de fani, care mai de care...
Toate etat atat de dragute...
Nu stiu cum voi rezista, toate vor da mana cu el poate chiar isi vor face "semne" sau...
Stii ceva, sunt fani! Este sansa lor, nu cum ai tu, deci lasa-i sa savureze momentele...
Ma asez lanaga YeonJoo si asteptam impreuna cu toti cei care erau acolo, sa isi faca aparitia cei 7 baieti...
Nu mai mult de 5 minute de asteptare si uitei ca apar...
Dupa introduceri si cuvinte de deschidere incep semnarile albumelor... Stateam cuminte la rand, YeonJoo fiind deja in fata... Ea trecand de la unul la altul, terminand isi reia locul pe scaun, eu udmand...
Seokjin: Yaaa! Eunbi!
Eu: Oppa!
Seokjin: Ce cauti aici?*soptind*in timp ce imi semna albumul... Daca voiai semnaturile puteai sa lr iei in orice moment, oricand voiai...
Eu: Yaaa! Nu am venit aici de buna voie... Kook m-a pus sa vin!*soptind*
Seokjin: Nu e in mintile lui, am auzit ca Bang a vazut niste poze cu voi...
Eu: Stiu, asa am zis si eu dar mna... Trebuie sa trec la Hobi... Ne vedem dupa.. Si zile astora sa se poarte normal cu mine...
Seokjin: Ok!
Jin sopteste d la unul la altul sa se compoarte ca un fan si cu mine...
Hoseok: Buna... Ce faci?
Eu: Bine oppa!
Hoseok: Ce te aduce pe aici?
Eu: El m-a adus!
Hoseok: Aham...
Eu: Stiu...
Hoseok: Vorbim dupa, oamenii de aici nu stiu cine esti deci nu pot sa te retin mult...
Eu: Stiu...
Baiatul imi semneaza si el deasemenea albumul, da mana cu mine, apoi isi i-a "la revedere"
Yoongi: Ce naiba cauti tu aici?zice neuitandu-se la mine, foar semnand albumul...
Eu: Yaaa, oppa, fata mea e chiar aici! Si de ce vorbesti asa, ti-am facut ceva!
Yoongi: Nu, Doamne, nsbuno!zice si imi deranjeaza bretonul... Doar ca ai zis sa ma port normal cu tine! Sa nu iasa in evidenta... Apropo, Kook e ultimul si vad ca ii cam fug ochii aici, deci grabestete!
Eu: Deee oppa!
Namjoon: Eunbi-ssi!
Eu: Oppa! Annyeong!
Namjoon: Ce face fana mea preferata?
Eu: Bine, chiar foarte bine!
Namjoon: Ai mare grija, Bang a intrat la banuieli!
Eu: Stiu oppa...
Namjoon: Hai du-te vorbim mai pe seara!
Eu: Ok! Bye!
Ma mut in fata lui Jimin...
Eu: Oppa!
Jimin: Waaa! Ala chiar nu glumeacand zicea ca vii!
Eu: Scuze daca va fac sa va simtiti inconfortabil...
Jimin: Esti nebuna! Nu m-ai face sa ma simt rau niciodata, domnita!
Eu: Haha! Fermecator!
Jimin: Du-te la Kookie acum!
Eu: Mai am unul pana acolo!
Ma mut, mai neglijent de data asta...
Taehyung: Hello!
Eu: Yaa! V oppa! Annyeonghaseyo!
Taehyung: Taehyung oppa! Si nu "annyeonghaseyo" e Tae oppa "annyeong"!
Eu: Tae oppa, annyeong!
Tarhyung: Annyeong Eunbi! Vezi ca fusta aia se cam scurta la cum stai tu si prostul din stanga mea in loc sa s uite in fata si sa semneze albume se uita la piciorul tauuuu.
Eu: Yaaa!
Ma uit la Kookie, care isi zgaltaie capul si semneaza albumul eu urmand sa vin in fata lui...
Jungkook: De ce ti-ai luat fusta! Defaot d ce te-ai schimbat asta e mai scurta!
Eu: Nu am avut eu grija de ea! Mianhae!
Jungkook: Dr avum incolo porti pantaloni!
Eu: Sigur, sigur!
Jungkook: Cand nu esti cu mine mai poti din cand in cand... Dar defapt nici cand esti cu mine ca daca il vad pe unu' ca se uita la picioarele tare ii dau 2 de il refuze toate spitalele din Seoul!
Eu: Yaaa! Agresivule!
Jungkook: Protectivule*! Doamne ce imi faci... Ti-am zis ca picioarele alea vor provoca un accident! Si aproape au facut-o!
Eu: Ce? La ce te referi!
Jungkook: Chmmm... Mdeah, sa zicem doar ca as fi sarit peste masa asta si te-as fi saruta 3 ore intregi!
Eu: Esti un...
Jungkook: Nu o zice! Stim ambii ca sunt cand vreau! Apropo dupa ce termin, vin sa te i-au din fata usii din spate...
Eu: Si YeonJoo!
Jungkook: Se ocupa ceilalti cu ea!

Dădacă de idol  [Vol.1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum