(Multimedya Uzay )
Hava o kadar sıcak ve bunaltıcıydı ki şuan denize girip yüzmek varken biz okul yollunda sürünüyoruz . Bu okula gelemekten nefret ediyorum , zengin tiki kızlar ,kendini bi bok sanan erkekler ve her köşe başında cilveleşen sevgililer . Burslu olduğumuz için dalga geçiyorlar yani benle önceden 2,5 yıldan beri annemler beni yetimhaneden aldılar . Küçüklüğümde yetimhaneye annem ve babam öldüğü için vermişler . Kısacası şuan ki ailem evlatlık aldılar .
Okulun bahçesine girip gözlerim direk bizim tayfayı aradım , banka oturumuş Alperen ' in hararetle anlatığı şeyi dinliyip bir yandan da gülüyorlardı . Onların yanına gidicekken kafama sert cisim geldi . Elimle acıyan yeri elleyip kimin attığına baktım , kim olucak okulun en havalı kızı İlayda . Bilerek yaptığına eminim , elimi sıkıp döndüm " bakıyorumda İlayda her zaman ki gibi modundasın " arkadaşlarından biri gelip topu alıp eline verdi . " Evet canım her zamandan daha fazla mutluyum " şunun bebek gibi konuşması deli oluyorum , gerçekten bir gün fena halde dövücem . Daha fazla igrenç sesini dinlemeye katlanamıycam , bizimkilerde doğru yönelicekken İlayda kolumu tuttu . Sabahın köründe daha kargalar yemeğini bile yememikşen biz okulda sürünüyoruz , üsttüne üstlük İlayda'yla uğraşıyorum . Kolumu çekip gittim , çantamı banka attıp oturdum . Saçlarım sallık olduğundan ensem terlemişti bileğimdeki tokyala bol topuz yaptım . Hazal " yine o cadı ne diyodu " dedi elimi boşver şeklinde hareket ettirdim .
Bugün haftanın son günü olduğu aklıma gelince mutlu oldum . Yarın 12'ye 1'e kadar uyumak istiyorum . Selin her zaman ki gibi telefona gömülmüş kesin Justin Bieber ve Selena Gomez'e bakıyordur . " Oğuz nerede ,gelmiycek mi?" arkadan " buradayım, merak mı etmis beni Kumsal hanım " diyip yanağımdan yılışık bir şekilde öptü . Kafamı ona dönüp " sen öyle san , hem sen yine sigara mı içtin ? " kollumdan çekip ayağa kaldırdı . " Küçük hanım çok konuştu , hadi sınıfa " diyip kolunun altına çekti . Seline bağırıp " Selin çantamı getirir " tabi telefondan önünü görürse .
Lavobaya gidip saçımı düzeltmek için Oğuz'dan zar zor kurtuldum . Tuvalette girip okul pantolonumu düzelttim , hiçbir zaman okul etiği giymeyi tercih etmem .Saçlarımı açıp düzeltirken içeriye birileri girdi . İlk başta takmadım , sesler tanıdık gelince dinledim . Normelde böyle birşey yapamam . Öbürkü kız gülünce ve bu iğrenç gülüşü nerede olsam tanırım tabiki de İlayda. Gülmesini bitirip konuşmaya başladı heycanlı bir şekilde " geçen günü Uzay'la öpüştük " dedi ve arkadaşıyla sevinç çığlıkları attılar büyük marifet yapmış gibi Uzay bizim okulun sahibi , popi çocuğu , basketboll takmının kapttanı yani havalı kendini bilmiş birisi . Kapıyı açınca kankisi Ceren ile bana döndüler . Ellerimi yıkarken bana tip tip baktıklarını fark ettim . " Duydun mu bizi " diyince İlayda yüzümü ona çevirdim , anlamamzlıktan gelmiş gibi yaptım " neyi" saçlarını arkaya attıp otuz iki dişini göstericek şekilde güldükten sonra " canım salaksın iyice salak ayağana yatıyorsun " diyip arkadaşına döndü ve yeniden gülüştüler . Bu ergence harektelerine sadece göz devirdim " aynaya baksana " diyip kollarımı göğsümde birleştirdim " ne var makyajımı akmış " diyip ayanya baktı " işte salak karşında duruyo " diyince bu sefer gülen taraf ben oldum , kapıya yönlemek için dönücekken İlayda hızlı atak yapıp saçlarıma yapıştı "öldürürüm kızım seni , sensin salak " .
Onun bu hareketlerine sadece sırttım " ne oldu zoruna mı gitti " diyince iyice sinirlendi , tokat atmak çalışıcakken kolunu tutup ters çevirip yüzü duvara gelicek şekilde yasladım . " Birincisi kabul et süzme salaksın ikincisi kaşarsın üçüncüsüde bir daha bana karışırsan yine bu durumda oluruz . Ama bu sefer kolunu kırarım " bunaların hepsini kulağana söyledim . Zil çaldığından dolayı nöbetçi öğretmen içeri girdi bizi öyle görünce ve İlayda hemen zırladığından şuan müdür beyin odasına gidiyoruz .
Hoca bi koluyla benim kolumu bir koluylada İlayda' nın kolunu tutuyo , kendimi sanki muhafızlar kolumdan tutmuş idama gidiyormuş gibi hissediyorum . Hoca lavaboda olanları müdüre izah ettikten sonra çıktı . Müdür gözlüklerinden bakıp beni görünce yamuk bir gülüş attı " Kumsal Hanım , hoş geldiniz " müdüre ,kaşılarımı çatıp baktım gören diyicek her gün adam dövüyom , tamam en son pazartesi buradayıdım . " Hocam lüften şunu okuldan attın yeter attık , yaaa hep saçımıda mahvetti daha bugün bakım yaptırdım " diyip saçlarıyla ilgilendi . Müdür İlayda'yla konuşmasını kıssa kesip yolladı " Kumsal bak ben seni ve aileni tanıyorum zeki kızsın İlayda yüzünden okul hayatını mahvetme . Neyse hadi git sınıfına " kapayı kapatıp sağa dönücek sert mi desem duvar mı desem birşeye çarptım.Yanıma baktım duvar yerinde duruyo biraz aralık yapıp kimin olduğuna baktım bir çift kahverengi gözle karşılaştım Uzay'ın olduğunu görünce otomatik şekilde tek kaşım kalktı . Merak ediyorum herkes bugün mü seçti beni kızdırmak için . " Ooo kimi görüyorum , yine kiminle kavga ettin merak ediyorum "diyince sinirli şekilde nefes alıp verdim , anlamıyorum ki biz hep bununla müdürün odasında karşılaşmak zorundayımız . " Napıcan siciline mi geçircen ? " diyip kenarından geçip yürüdüm . Zillin çalmasına az kaldığını düşündüm o yüzden sınıfa gitme gereği duymadım . Ki hiç coğrafya dersini çekemiycem .
Bahçede bankalardan birine kendimi attıp yayıldım uykum olduğundan uzandım , sanki kim görücek . Kollarımı kafamın altına koyup yana çevirdim , bizim sınıfın camlarına baktım . Sabahın körü olduğundan herkese başka alemde . Cam kenarında oturan Uzay'la İlayda' ya baktım . İlayda'nın çenesi düşmüş şekilde birşeyler anlatıyo Uzay sanki o hiç yanında yokmuş gibi davranıyo . Bi anda cama dönüce göz göze geldik . Beni öyle görünce kaşlarını çattı , ' ne bakıyon ' şeklinde kafamı salladım . İlayda Uzay'ın nereye baktığını merak edince onunlada göz göze geldik . Mal mal gülmeye başladı Allah aşkı için uzanan kimse görmemişler sanki . Dikelip telefonumu cebimden çıkardım zillin çalmasına saniyeler kalmış . Tenefüstte bizimkiler kantine geliceklerinden dolayı ben direk kantine gittim .
Kahveyle kaşarlı tost alıp her zaman olan yerimiz olan köşe cam kenarına geçip oturdum . Telefonu alıp instagramda gezindim , zil çalıdığından dolayı yavaş yavaş dolmaya başladı kantin . Alperen'le Hazal kol kola girmiş geliyolardı arkalırdan Selin ve elinden hiç düşmeyen telefonu .
Tostumu bitirdikten sonra kağıdını buruşturup Selin'nin yüzüne attım , kağıdı kucağından alıp bana geri attı telefonunu masaya koyduğunu görünce ellime aldım . Kız başka alemlerde biz başka azıcık iki insan yüzü görsün . Ellini uzattıp vermemi bekledi kafamı 'hayır' şekilnde salladım ayağa kalkınca ben de kalktım hadi biraz oyun oynayalım . Hızlı şekilde yürümeye başladım arkama dönünce Selin'nin koştuğunu fark edince bacaklarımı çalıştırıp koştum . Bahçeye çıkıp daha da hızlandım yan tarafı dönüp saklandım kafamı köşeden çıkardım Selin etrafına bakıp beni bulamıyınca birde biz koşarken zil çaldığından geri gitti . Derin bir nefes aldım arkadan gülme sesi gelince korktum " Kumsal hiç gülesim yoktu " Oğuzun'un sesi olduğunu anlayınca bir kez daha derin nefes aldım başka birisi var zanettim . Gidip yere yanına oturucakken cekettini çıkarıp yere koydu oturayayım diye .
Sigarasını yere bastırıp söndürdü " atarlı kızım kimden kaçıyodun söyle bakayım " diyince sinirlendim atarlı denmesini sevmiyorum evet atarlıyım ama artık lakabım haline geldi . Elini tutunca naptığımı anlamadı taki ağzıma götürüp ısırınacaya kadar , ısırıp bırakınca " ha siktir napıyon lan " diyip elini alıp acıdığı yeri ovaladı " ben sana kaç kere dedim söyleme şu kelimeyi diye , sen de ısrarla söyledin ne demişler hak eden hak ettiğini alır galiba öyle birşeydi sen anladın işte " elimdeki Selin'nin telefonunu alıp baktım şifresini bildiğim için hiç zorlanmadım . Galerisine girip karıştırdım hızlı hızlı fotoğraflara bakarken gözüme Uzay'ın arkadaşı Onur'un fotoğrafı çarptı . Yoksa Selin Onur'umu seviyo , evet ya birkaç defa ben ona bakarken gördüm ahhh Selin seve seve mal Onur'umu sevdin . Ağzım açık şekilde Oğuza döndüm 'ne oldu ' diye baktı cevap vermiyince telefonu alıp baktı .