"Bende seni canım" diyip cıktı. Rüya" :hayel hadi hadi cıkalım diye" tutturdu.
" Sevgi yenğe sen de gelirmisin diye "yalvaran bir ses tonuyla ses lendim.Biliyordum rüyanın ne kadar alış veriş manya olduğunu onunla ne zaman alış verişşe cıksak bir hafta ayaklarım ağrırdı.
" Çok isterdim hayel cim ama murat abin benden bir şey yapmamı istedi onunla ilgileneceme söz verdim kusura bakma hem rüyayla alış verişmi Allah korusun Allah senin yardımcın olsun"
"aşk olsun yenğe ya okadar kötümü"
"kötüde lafmı rüyacım işkence"
"ya yenğe ya"
"ama öyle canım"
"tamam ozaman bende bir yere gitmiyorum oldumu?"
"Tamam rüyacım gidelim hadi "
" gercekmi hayel "
" evet hadi"
"cantamı alayım cıkalım "" abi bu arif amca yı ikna ede bilecek miyiz "
" bilmiyorum ümit biraz zor sanki arif amca biraz inatcıdır ama sende hayelide çok sever bilirsin şansımızı, zorluycaz biraz?"
arif amcalara geldik bahçe kapısı açıldı arabayı şöför bahçeye park etti kapıyı açmasını beklemeden indik hikmet abi kamelyeden seslendi"
" murat burdayız buraya gelin"
abimle hızlı adımlarla kamelyeye dogru yürüdükHikmet abi ve arif amca bahcede cay içip sohbet ediyorlardı.
Arif amca
"hoş geldin murat oglum ümit sende hoş geldin uzanıp elini öptüm
" sa ol ümit oğlum "" Murat oğlum hoş geldiniz sefa getirdiniz ne için geldiğinizi biliyorum bilirsin sevgiyede aşkada hürmetim sonsuz sen geldin bana arif amca hayeli ümite verdedin hayele soruyum dedim sen ikiside birbirlerini seviyorlar dedin
ben gelin isteyin dedim onlar neyaptılar habersiz ğidip evlendiler ben neyapayım şimdi sen söyle ben de yapıyım "" Arif amca affet ben hayeli bulduğumda hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Ne olduğunu sordum senin onu tanımadığı biriyle evlendirmek istedigini söyledi ona söz hakkı bile vermediğini söyledi hayelin başkasıyla evlenmesine izin veremezdim
Ona evlilik teklif ettim oda kabul etti nikahınızı yaptık siz bizi affadince düğün yapmak istiyoruz "" oğlum ümit ikinizin mutlu olmanızı benden çok kimse istemez ama sizi bir şartla affederim "
" buyur arif amca "ne zaman hayelim bebeğiyle bu kapıdan girer ozaman sizi affederim.Ümit oğlum hayele söyle bana gelsin sen getir ikinizde konuşmak istiyorum."
"Olur arif amca""arif amca bize müsade hikmet biz holdinge geciyoruz orda görüşürüz"
"Oldu murat
Görüşürüz" dedi. Cıktık arabaya binip yola cıktık"Of rüya yetmezmi"
"hayel bak şu mazada çok güzel şeyler var sana çok güzel olurHadi bakalım tamam"
"rüya bu son vallahi seni şurada bırakıp giderim "Rüya birsürü şey aldı benim aklım ümit de babamı ikna edebilmiş miydi rüya kıyafetlere dalmış beni unuttu ben de cantamdan telefonu alıp ümit i aramak için elime almıştımki telefonum çaldı.
arayan ümit hemen açtım" ümit affetti de nolur "
Yalvaran bir ses tonuyla
" bende iyiyim seni çok özledim karıçım sen nasılsın "
" Ümit özür dilerim canım aklım babamda biliyorsun "
" biliyorum canım affetti sayılmaz ama yarinseninle beni eve konuşmak için cardı buda iyi bir haber "" çok sevindim çok güzel bir haber çok mutlu oldum"
"Sen ne yapıyorsun eğleniyormusun""eğlenmek rüyayla işkence ümit beni kurtar yoksa akşama karın olmaya bilir"
"Okadar kütümü"
"kötüde lafmı"
"Tamam nerdesin ben de seni almaya gelecektim
"büyük alış veriş merkezinde"
"yarım saatte oradayım dayan canım"
"Bekliyorum canım"
Diyip telefonu kapadım. Biran sanki elbiseler bana geliyordu
"hayel hayel"
"efendim rüya""Hadi bunları alalım" öf rüya bukadar şeyi neyapacaksın "
" öyle deme hayel sınırsız kredi kartı bunu kaçırmam biraz da kendime aldım nede olsa aybaşı gelince abim bana kızmayacak"
"tamam rüya onları al daha hiç bir şey almıyoruz."Dediysemde biraz sonra rüya yine bir sürü kıyafetle geldi
"kızlar sonunda sizi buldum bunlar yürüyormu banamı öyle geldi hayel"
"yürüyor sana öyle gelmedi"
"sanki altındakini tanıyorum"
"tanıyorsun emin ol"
"Hayel bak burda kim varmış rüya"
"abi"
"rüya sen yine kendini kaybetmişsin"
"ama abi hiç bir şey almadım."
"rüya şu elindekiler mazayı boşaltmışsın"
"ama abi"
"tamam onları al doğru eve seni eve bırakacaklar biz hayelle biraz işimiz var tamammı abicim"
"tamam abicim siz keyfinize bakın ben eve giderim"Ümit le arabaya binip yola cıktıktık
"Ümit hadi anlat"
"Neyi canım"
"Babamla ne konuştuğunu"
"anlattım"
"hepsi okadar mıydı"
"o kadardı bu akşam sadece güzel bir akşam geçirmeni istiyorum
onun için bir şey düşünmeni istiyorum."
Bir an sessizlik oldu.Biraz ileri de çicek cinin önünde durdu. Aşağı inip koçaman bir demet kırmızı gül aldı. Kapıyı açıp bana verdi.
Arabaya binip calıştırdı yola cıktı "hayel neden konuşmuyorsun"
"şey ümit
Ben babamı düşünüyordum yarin bize ne diyecek diye düşünüyorum ama düşünüp duruyorum işte""düşünme aşkım bu gece bizim gecemiz bu akşam hiç bir şey düşünmüyoruz" dedi.
Araba boğazda lüks bir restoranın önünde durdu.
ümit inip benim kapımı açtı, elini uzattı benim inmem için yardım etti. anahtarı valeye verip bir eliyle belime sarılıp beni restorana yönlendirdi. masamıza oturduktan sonra garson geldi yemekleri söyledik ümit uzanıp elimi tut dudaklarına götürdü parmaklarımı tektek öptü
elini cebine sokup kırmızı kalp şeklinde bir kutu cıkardı
içinden çok güzel bir tektaş cıkardı ve parmama taktı "Hayel yıllardır bu anı bekliyorum bir bilsen bu anı kaçkere hayel ettim.
Allah'a şükür ki sonunda hasret biti artık mutlu günler bizi bekliyor ömrümün sonuna kadar
seni sevmekten vazgeçmeyeceğimdünyanın en mutlu kadını olman için ömrümü sana veriyorum kabul edermisin kabul edersen ömrümün sonuna kadar ellerin ellerimde olacak her günümüz cennet olacak nedersin "
" evet derim ama ben sabahları biraz suratsız olurum katlanabilirmisin"
"Ben senin her halini seviyorum sanırım katlana bilirim güzel karım canım" bir anda yanımızda kemancı belirdi
"Ümit budansı bana bahşedermisin karıcım" dedi "tabiki kocacım dedim"Elimi tutup piste dogru ilerledik ellerini belime dolodıbende kollarımı boynuna sarılıp usul usul dans ediyor arada başını eğip küçük öpücükler konduruyordu dudaklarıma her öpücüğü biraz daha uzun ve daha arzulu oluyordu.
saatlerce bu şekilde dansettik onun kollarında bulutların üstünde süzülüyordum ayaklarım yere basmıyordu
***********