iv

693 120 19
                                    

18.09.2017

Resim dersim, senin spor dersin ile aynı saate denk gelmişti.

Doğayı resmetmeye karar verdiğim için, birkaç kişiyle beraber izin alarak bahçeye inmiştim. Onlar gördükleri çiçekleri, ağaçları ya da bulutları çizeceklerini söylemişti.

Ben ise seni çizecektim. Kalbimin bahçesindeki o her bir yaprağına aşık olduğum, asla kıyamadığım çiçeğimi..

Dersin başından beri oynadığın basketboldan yorgun düşüp, ağacın kenarına oturduğunda; senden sadece birkaç metre uzak olmam, oldukça heyecanlandırmıştı beni.

Tam o sırada, hemen dibine oturduğun ağaçtan, döne döne tam ayaklarının ucuna sararmış bir yaprak düştü.

Ben seni dikkatlice izlerken, sen o yaprağı aldın ve incelemeye başladın.

Gülümsedin ve ben o güzel gülümsemen ile ölmek istedim.

Yaprak ile oynadın, saçlarına koydun, güneşe tuttun... ve hep gülümsedin.

O yaprak olmak istedim.

O  yaprak olup, bir anda yanına düşerek, seni birkaç saniye bile olsa mutlu edebilmek istedim.

Yaprağı yere bırakıp, arkadaşlarının yanına gittiğinde, artık çizeceğim resmi bulmuştum.

Sararmış bir yaprak ve onu tutan zarif bir el.

O yaprak bendim, beni tutan el ise sana aitti.

Hayal olsa bile güzeldi, minik kalbimi heyecanlandırıyor ve yüzümü gülümsetiyordu, çünkü hayalimin içinde sen vardın.

Benim hayalim sendin.

lie to me, pt.1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin