"Tak co si zahrajem?" Zeptal se mě Jungkook jen co jsme vešli do obýváku. 'Hmm, co třeba na daddyho a jeho hodného chlapečka?' chtělo se mi říct ale včas jsem se zarazil a v duchu se profackoval.
"Co chceš. Nejlepší hry jako třeba *Outlast, Evil Within, Assasin's Creed, Last of us, Overwatch a Soma mám v pokoji" Řekl jsem a Jungkook na mě zůstal zírat s otevřenou pusou.
"No co? Sice nemám rád násilí ale ty hry jsou fakt super" Řekl jsem na svou obranu a vedl ho k sobě do pokoje.
Jakmile jsem vstoupil, vydal jsem se rovnou ke skříňce kde jsem měl všechny hry seřazené od nejlepších po ty méně dobré. Pár jsem jich vyndal a otočil se zpět na Jungkooka který stál mezi dveřmi a zaujatě si prohlížel můj pokoj.
"Ty máš vážně rád pastelový barvy co?" Utrousil a pohled mu padl na mou otevřenou šatní skříň kde se nacházelo spoustu oblečení světlé, převážně růžové a bílé barvy.
"No, co na to říct" Pokrčil jsem rameny: "Posaď se" Vybídl jsem ho a ukázal na postel. Na chvíli zaváhal ale nakonec se posadil a já vedle něj a do rukou jsem mu strčil hry. Každou si prohlédl a nakonec jednu vybral.
"Tuhle jsem ještě nehrál" Řekl a podal mi Last of us. Vzal jsem si ji od něj a zapojil ji do počítače. Vytáhl jsem dva ovladače, jeden mu podal a pak jsme se pustili do hraní.
🌸🌸🌸
Nebudu lhát, ve dvou se to hrálo daleko líp a strávili jsme u toho tři a půl hodiny.
"Koneec" Zajásal jsem když hra skončila a odhodil ovladač na postel, na kterou jsem se následně svalil. Jungkook udělal to samé.
"Nejlepší hra vůbec!" Řekl a otočil se na mě což asi nebyl dobrý nápad. Nosy jsme měli tak blízko že stačilo jen málo a dotýkali by se. Na chvíli mezi námi zavládlo ticho. Navzájem jsme si koukali do očí a já cítil jak se mi tělem prohnalo snad hejno motýlů a měl jsem hroznou chuť ho políbit. Co to se mnou sakra dělá?
"Ehm... asi už bys měl jít" Řekl jsem nervózně a chystal se vstát. Bohužel mi ale moje plány překazil tím, že mě chytl za rameno a stáhl zpátky.
"Až za chvíli" Řekl až nebezpečné blízko a hned na to spojil naše rty.
🌸🌸🌸
Aby jste neřekli že na to kašlu, tak jsem napsala další díl ale je hrozný ať si kdo chce říká co chce 😒
* ta výhoda když hrajete hry 😌🤣
Otázka: Jaký je váš nejoblíbenější film /seriál /anime? 🌈
Komenty i vote potěší~ 🍬🍰
Btw, mám tu takové oznámení co se týče vydávání kapitol. Sice by bylo fajn kdybych měla přesně určené nějaké dny kdy budu vydávat kapitoly ALE k tomu abych vůbec něco napsala, potřebuju mít nápad, chuť a náladu 😐 takže snad chápete co vám tím chci říct 😌
Btw tohle mi dneska poslala mamka, byla na horách 😏🌸
💕🌸💕🌸💕
ČTEŠ
Baby doll [TaeKook]
Fanfiction❤😘❤ Taehyung se se svou matkou přestěhuje do Seoulu, což znamená nová škola a hlavně noví spolužáci. Budou mít Taeho rádi a přijmou ho mezi sebe nebo se stane terčem posměchu, urážek a šikany? Warning: Možná až moc sladká povídka ve které se špatné...