Když jsem dorazil domů tak jsem se svlékl a vzal si na sebe jen béžový huňatý svetr a boxerky. Byl jsem rád že jsme se s Kookem dali dohromady ale taky jsem se bál Namjoona. Nehodlám se s Jungkookem přestat vídat jen kvůli tomu co mi řekl u něj doma ale na druhou stranu vím, čeho je schopný. Když ještě chodil s Jinem tak ho málem dostal do nemocnice. Ještě že jsme se tam s Hobim objevili včas. 'Vážně, proč zrovna on musí být Kookieho bratr? A odkdy sakra říkám Jungkookovi Kookie?'
Zamyšleně jsem si sedl na postel a na klín si položil malého modrého medvídka ke kterému jsem se také přitulil. Najednou mě přepadl smutek a chtěl jsem u sebe Jungkooka. Já vím, byl jsem u něj před chvílí ale i tak. Chyběli mi jeho rty a jeho doteky kterými mi způsoboval husí kůži. Už jen při pomyšlení na to jak se mě dotýkal u něj doma se mi rozbušilo srdce.
'Jak už je to vlastně dlouho co jsem se sám sebe dotkul?' prolétlo mi hlavou a moje tváře zrudli. Tak měsíc už to bylo určitě a nikomu přeci neublíží když si udělám dobře ne? Koneckonců jsem doma sám.
Odložil jsem medvídka vedle sebe a vyhrnul si svetr. Trhaně jsem se nadechl a zajel si ručkou pod boxerky. Zavřel jsem oči a začal si představovat Jungkooka. Že je tu se mnou a dotýká se mě. Celým mým tělem projela vlna vzrušení a z úst mi unikl první tichý sten.
Pomalu jsem se blížil k vrcholu když mi na mobilu píplo upozornění. Přestal jsem a roztřesenou rukou ho odemkl a podíval se kdo píše.
Bad_Bunny: Ahoj...omlouvám se za Namjoona, nevím co to do něj vjelo 😐
BabyDollTae: To je v pohodě 😊 asi měl špatnou náladu 😌
Bad_Bunny: Asi jo... 🙄 no a co děláš?😊
BabyDollTae: No já...
Bad_Bunny: ?????
Nedokázal jsem mu už pořádně odepsat, potřeboval jsem se uvolnit a proto jsem mobil zahodil a moje ruka opět vklouzla do boxerek. Stačilo už jen pár přírazů a konečně se mi dostalo vytouženého vrcholu.
Chvíli jsem zůstal jen tak sedět a rozdýchával jsem právě prožitý orgasmus. Až když se mi přestali klepat ruce a byl jsem schopný Kookiemu odepsat jsem mu místo toho poslal fotku.
BabyDollTae:
Bad_Bunny: Fuck....
Až pak jsem si uvědomil že jsem možná udělal chybu. 'Sakra, co si teď o mě pomyslí?' honilo s mi hlavou a do očí se mi tlačili slzy které jsem nehodlal pustit ven. Raději jsem se už nedíval na to co mi psal a šel jsem se umýt.
Opět čistý jsem si zalezl do postele a ignorujíc přicházející zprávy jsem usnul.
🌸🌸🌸
Jsem zpět s další kapitolou máte radost? 😇 sice jsem ji neplánovala vydat tak brzy ale strašně jsem se těšila až použiju tenhle obrázek takže 😅 taky doufám že mi to nikdo nenahlásí ale snad by neměl když není nic vidět 🙈
A jelikož jsem vás ochudila o sex tak jsem se rozhodla to napravit alespoň tímhle 😅🙈❤snad vám to udělalo radost 🐻💙
Jako další chci poděkovat za 300! Follow 😱🙈💖
💚 DĚKUJU! 💚
Btw jedete někdo 10.5 do Prahy na Svět knihy? 😍💕
🍼❤ Komenty i vote potěší ❤🍼
ČTEŠ
Baby doll [TaeKook]
Fiksi Penggemar❤😘❤ Taehyung se se svou matkou přestěhuje do Seoulu, což znamená nová škola a hlavně noví spolužáci. Budou mít Taeho rádi a přijmou ho mezi sebe nebo se stane terčem posměchu, urážek a šikany? Warning: Možná až moc sladká povídka ve které se špatné...