Dnes jsem málem přišel pozdě. Večer jsem toho moc nenaspal, jelikož mi nešlo usnout a samozřejmě se mi to podařilo až k ránu a vzbudil jsem se tak, že jsem měl jen půl hodiny na to abych se oblékl, udělal ze sebe člověka a dostal se do školy. Měl jsem štěstí že učitel přišel na hodinu později, jinak bych určitě dostal poznámku za pozdní příchod.
"Ahoj Tae, co nos? Promiň že jsem včera nenapsal, ale nemám tvoje číslo a na insta jsi nebyl" Spustil Jimin provinile jen co jsem zasedl do lavice.
"Ahoj v pohodě, už je to ok" Věnoval jsem mu úsměv a dál to nerozebíral.
🌸🌸🌸
O velké přestávce jsem se i s tričkem vydal hledat Jungkooka. Postával u skříněk s nějakým dalším klukem, které vypadal jak kdyby ho zrovna pustili z vězení. Nervózně jsem polkl a pomalým krokem se vydal k nim. Asi nebyl dobrý nápad brát si tak krátkou sukni.
'Bože, už si mě všimli, co mám dělat?' propadal jsem v duchu panice.
"Ale ale, copak to tu máme?" Promluvil ten kluk, sjel mě pohledem a olízl si rty 'Pomoc!'
"Eh já... Donesl jsem ti to tričko" Řekl jsem a natáhl ruku i s trikem k Jungkookovi. Už se natahoval že si ho vezme ale ten druhý ho předběhl, pevně mě chytl za ruku a přitáhl k sobě.
"No tak princezno, co takhle se jít trochu pobavit hm?" Zašeptal mi do ucha a já jen vyděšeně zalapal po dechu, když mě jeho ruka pevně chytla kolem pasu.
"N-nech mě!" Vydal jsem ze sebe a pokusil se od něj odtáhnout. Bohužel marně, proto jsem svůj pohled stočil na Jungkooka, který to celé mlčky pozoroval a pohledem jsem ho prosil o pomoc.
"Copak? Bojíš se? Nemáš čeho, jsem si jistý že by se ti to líbilo" Ušklíbl se a druhou rukou začal putovat po mém těle až na stehno které zmáčkl a pokračoval až mezi nohy. To už se mi do očí vehnaly slzy a vydal jsem ze sebe vystrašený vzlyk.
"Fajn, to stačí!" Promluvil konečně Jungkook a než ten kluk stačil sáhnout i na něco jiného než je na moje stehno, chytl mě a odtáhl od něj.
"Co je? Chtěl jsem si jen pohrát. Nevěděl jsem že už zabraný" Ušklíbl se a odlepil se od skříňěk: "No nic, takže dohodnuto, uvidíme se na místě Jeone a tuhle princezničku můžeš vzít klidně sebou" Řekl, poplácal mě po tváři a s tím se otočil a odešel. Na chvíli zavládlo ticho, které přerušil Jungkook.
"V pohodě?" Zeptal se mě a já se na něj podívat typem: 'Vážně se ptáš zrovna na tohle?' v tu chvíli ve mě bouchly saze.
"Jestli jsem v pohodě? To teda fakt nejsem! Málem mě tu znásilnil a ty jsi nic neudělal! To jsem ti opravdu tak odporný? Co ti na mě vlastně tolik vadí? To že se oblíkam jinak? A co? Každý se prostě neobléká jako gangster!" Nevěděl jsem kde se to ve mě vzalo ale křičel jsem na něj: "Tady máš to svoje podělaný triko!" Prskl jsem a tričko po něm hodil. Pak jsem se otočil a aniž bych ho nechal něco říct jsem se rozeběhl zpátky do třídy.
🌸🌸🌸
No, snad se vám tahle kapitola líbí víc než ta předchozí ~ 💛
Tohle měl pro představu Taehyungie na sobě~ 💙
Ten pocit když přijďte do školy v devět s tím, že vám odpadla první hodina ale pak zjistíte, že vám odpadla i ta druhá a máte od desíti 😒 takže strávíte hodinu ve škole navíc a ještě k tomu vám celou dobu nejde wifina 😩
Na další kapitolu se můžete těšit v pátek ~ 😇💜
Btw taková věc co mě dneska rozesmála: Prostě jsem si naprosto normálně s mamkou na obědě povídala o tom, kdo je v gay vztahu z jednoho seriálu který jsem ji ukazovala, nahoře a kdo dole 😂 (ten seriál se ji líbil i když viděla jen ty části kde byli ti dva, které jsem ji pustila 😇) a ona že to přeci nejde aby jeden byl dole, že to jde jen z boku a zezadu a já jakožto naprosto zkušená osůbka jsem ji poučila že to jde i takhle, že dá jen nohy nahoru 😇 normálně se málem udusila smíchy 😂
Komenty i vote potěší~ 😏💕
ČTEŠ
Baby doll [TaeKook]
Fiksi Penggemar❤😘❤ Taehyung se se svou matkou přestěhuje do Seoulu, což znamená nová škola a hlavně noví spolužáci. Budou mít Taeho rádi a přijmou ho mezi sebe nebo se stane terčem posměchu, urážek a šikany? Warning: Možná až moc sladká povídka ve které se špatné...