V pokoji jsem sebou praštil na postel a aniž bych se převlékal jsem přes sebe hodil deku a s tichým povzdechem se vydal do říše snů.
🌸🌸🌸
Když jsem se probudil, bylo pět hodin a domů jsem přišel kolem třetí. Což znamená že jsem spal skoro dvě hodiny a před hodinou mělo doprat prádlo. Promnul jsem si stále trochu slepené oči a vyhrabal se z peřiny. Trochu se mi přitom zamotala hlava ale naštěstí to hned přešlo. Pomalu jsem se postavil a přišlo mi, jako bych na něco důležitého zapomněl. Ale co to...a pak mi to došlo.
'Sakra Jungkook! Pět hodin! Mamka už je určit doma! Bože co budu dělat? Jak to vysvětlím!' Vyletěl jsem z pokoje a jako střela letěl do obýváku, podívat se jestli tam Jungkook ještě je a nebo jestli už šel domů. Opravdu nevím jak bych mamce vysvětlovat že mám doma cizího a ještě k tomu nahého kluka!
Překvapením pro mě ale bylo když v obýváku nikdo nebyl. Pro jistotu jsem ještě prolezl celý dům ale kromě mojí maličkosti se doma nenacházela ani noha. S povzdechem jsem sebou praštil na gauč a složil si hlavu do dlaní. I přesto že jsem tak dlouho spal jsem byl vyčerpaný. Chvíli jsem takhle seděl a pak dal ruce dolů a na stolku jsem si všiml složeného papírku. Vzal jsem ho do ruky a otevřel.
To triko mi přines zítra. Musel jsem nutně odejít a když jsem ti to šel říct, spal jsi.
Jungkook
'To snad ne, Jungkook byl u mě v pokoji? Když jsem spal?' letělo mi hlavou a se zakňouráním jsem se odporoučel do koupelny, vyndat a pověsit prádlo. Později když jsem se vrátil do pokoje jsem v mobilu našel sms od mamky, že se zase zdrží a přijde v šest, což je zhruba za půl hodiny.
🌸🌸🌸
"Tae, jsem doma!" Slyšel jsem volat mamku z chodby.
"Ahoj mami, jak bylo v práci?" Zeptal jsem se když jsem vešel do kuchyně kde si mamka začala dělat kafe.
"Ále znáš to, dneska jsme měli moc práce přivezli k nám dva vážně poraněné pacienty a....Tae proboha co se ti stalo?" Zhrozila se mamka když se na mě otočila a spatřila můj narudlý nos.
"Ehm to nic, jen jsem dostal míčem na těláku a trochu mi tekla krev" Samozřejmě jsem neřekl že to bylo krve jak z vola, protože jsem nechtěl mamku moc děsit.
"Bolí to ještě? Nechceš zítra radši zůstat doma?" Zeptala se mě starostově ale já zavrtěl hlavou. Sice bych doma rád zůstal, ale musel jsem Jungkookovi donést to tričko a taky jsem nechtěl moc meškat. Jimin by mi sice zápisky donesl ale ten výklad byl taky důležitý.
"V pohodě, už je to lepší" Posadil jsem se za stůl: "Radši mi vyprávěj o těch pacientech" Usmál jsem se a mamka tedy spustila.
🌸🌸🌸
Kapitola o ničem...zase... Příště bude ale Taehyung slavit narozeniny, takže budeme mít nějaký ten texting (insta) a návštěvu jeho přátel ze staré školy. Taky nějaké to intimčo mezi ním a Kookem by se mohlo ukázat 💕
Komenty i vote potěší~ 💙
ČTEŠ
Baby doll [TaeKook]
Fanfic❤😘❤ Taehyung se se svou matkou přestěhuje do Seoulu, což znamená nová škola a hlavně noví spolužáci. Budou mít Taeho rádi a přijmou ho mezi sebe nebo se stane terčem posměchu, urážek a šikany? Warning: Možná až moc sladká povídka ve které se špatné...