Znelo to namyslene? Znelo to ako keby som bola himedere?
Skoro všetko čo som vám chcela povedať som vám povedala v popise tejto prapodivnej knižky.
Tak nečakajte, že do úvodu budem písať nejaké veľké litánie🙂
Taká klasická vec. Chcela by som vám poďakovať za približne 3K a viac videní . Síce to hovoria všetci, ale ja som .......veď viete čo som😙 a poviem to tiež. Pre niekoho je to malé číslo a pre niekoho veľké. Zrovna pre mňa je to vážne veľké číslo.♥️♥️😌vy moji chutňásci. Veď mi to určite dosiahneme aj na tejto knihe! Aj keď úprimne to si ani nemyslím 😅😅 nie nie na tejto knihe nebudem pridávať tak rýchlo ako som spočiatku pridávala na Skoro všetko pre otaku ?!
Pokiaľ ma tu bude sledovať aspoň jeden človek a bude ho to baviť, tak mi je srdečne jedno koľko budem mať videní a sledovatelov❤️❤️ teraz mi došlo, že vlastne aj túto vetu hovorí každý. Ale počet videní na knihe a pekné komentáre sú pre autora palivo a energia aby mohol písať ďalšie časti a bavilo ho to. Takže samozrejme budem rada za pekné komentíky, votes a aj veľa videní.
To je samozrejmosť.Ale veď viete, že ja som
Copy Cat🐱 ❤️❤️❤️🐿
Ako sa to bude mať z pridávaním na túto knihu? Tak pravidelné pridávanie to nebude určite. Ak budem mať náladu ,tak niečo napíšem a ak nie ,tak asi nie. A samozrejme ak bude na Českej a Slovenskej anime scéne niečo nové. Kľudne ma o tom môžete aj informovať, ak by sa niečo dialo a ja by som to nepostrehla. Vždycky je dobré mať nápady do knihy a využívať svojich sledovatelov . Nahahaha😇Nemyslím si, že by Vám to nejak ohromne vadilo.😉❤️Ja som vám na začiatku úvodu kecala o tom, že toto nebude vôbec dlhé. Ja som hrozna kecna a vy už ste tušili, že na úvod bude táto slátanina dlhá ako krava. (Wut ? Prečo zrovna krava🐄)
Veveričkujem vás 🐿🐿❤️🌹
YOU ARE READING
Skoro všetko pre otaku ?! #2
RandomOtaku - nový a vylepšený druh introverta. Definíciu slova otaku už ste mohli počuť vo veľa knihách a hlavne je na Wikipédii. Táto kniha by mala obsahovať ( teraz je kľúčovým slovíčkom to slovo mala ) Japonskú kultúru , anime , mangu a všetko okol...