Obi x Ryuu😂

230 15 11
                                    

Ešte predtým než začneme som ti chcela ukázať mojich spolužiakov , ktorý tvrdia , že sú hetero.... jeden z nich má aj frajerku 😭😭😭aj keď podľa mňa sú homo❤️❤️😁 čo si myslíš ty?

Už z názvu je poznať, že táto velice záživné časť sa bude venovať jednému konkrétnemu shipu z anime Akagami no Shirayukihime.❤️

Na stupnici popularity je toto anime asi tak na päťke? Neviem či je populárne, vela krát som o ňom nepočula ( predsav si, že teraz by vyšlo na povrch ,že to anime je úplne mega slávne a to len ja nepoznám také slávne anime, no super čo?😁😁) 😵 a to je veľká škoda !!

Príbeh je o živote sympatickej dievčiny z nezvyčajnou farbou vlasov menom Shirayuki. Farba jej vlasov je červená, je to rusováska. Stretne princa a zamilujú sa do seba. Myslíte si, že je to také primitívne a jednoduché? Nie nie nie. Vážne to nie je primitívna rozprávka, nerada používam termín "oddychové anime", pretože pre každého je oddychové anime niečo iné a pre mňa nie je žiadne anime oddychové. (Ja sa dokážem stresovať aj pri One punch manovi XD)
Cestu jej životom je popretkávaná s jej novými kamarátmi a v povolaní, čo je mimochodom bylinkárstvo sa jej bude dariť. Samozrejme nič nie je zadarmo a Shirayuki sa snaží a pilne pracuje. Toto anime je "prekvapivo" v kategórií Shoujo. Je trošičku ( XDDD jasné len trošičku🐿) dievčenské, povedzme si na rovinu. Ale sladká patlanina to nie je určite.

Dala by som ti viac obrázkov aby si videla ( pochybujem , že mám čitateľov aj zo stany chlapcov☺️) aspoň ako hlavná aktérka vyzerá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dala by som ti viac obrázkov aby si videla ( pochybujem , že mám čitateľov aj zo stany chlapcov☺️) aspoň ako hlavná aktérka vyzerá.....no je tu jeden háčik . Ona vyzerá skoro na všetkých "fotkách" zle😂😂😂 ( úplne ako ja😉😝❤️❤️) V anime je super , neboj.

V tomto anime môžeš nájsť veľa krásnych shipov dle svojej predstavivosti. Bohužiaľ sa skoro žiaden z našich shipov neuskutoční. Takto je to aj pri väčšine anime, ktoré nie sú yaoi , shounen-ai a máme v nich skvelý gay ship. ( Viz SnK😢😝)

Ako už som hovorila toto anime ponúka veľa krásnych shipov, no my sa budeme sústrediť len na jeden. ( niekto môže považovať kapitolu len o jednom shipe za zbytočnú, no pre mňa je to vyliate si srdiečka ,keďže tento ship som si celkom obľúbila a hneď ako som ho videla ,začala som písať túto krásnu slátaninu.)

Obi x Ryu 😉❤️
Videli ste anime? Je nám jasné, že seme v tomto trošičku divnom shipe bude určite OBI.

Nevideli ste? Tak sorry, aj keď v tom anime sa medzi tým párom nič neudeje a tak to nepovažujem za Spoiler.

Pre tých menej znalých ako som bola pred pár dňami aj ja si poďme charakterizovať tieto velice krásne a Tajuplné postavy.

Obi🌹♥️🗡
• princov posol, 21 rokov ( ja som si to uvedomila až teraz keď vám to sem píšem, ale pre mňa to bol totálny Mind fuck ,keď som to zistila😳😂) nevyzerá na svoj vek. Milý a priateľský. Charakteristika postavy je moja silná stránka a ja o tom viem, hejže. 😒😒😂Vlasy čierne, oči žlté. Áno správne ,povedala som žlté😵😵 Ikeď v anime je to pomerne zvyklé. Neviem ako to mám povedať po slovensky😖😖Ostreľovač? Proste je to aj Ochranka hlavnej dievčenskej aktérky. Toto nie je hárem! Oni sa do seba nezamilujú! Medzi nimi je iba čisté kamarátstvo.

Skoro všetko pre otaku ?! #2Where stories live. Discover now