LGBT a všeličo iné?Kašlite už nato!

148 10 1
                                    

V tejto téme sa môžu a pravdepodobne budú vyskytovať názory s ktorými možno nebudete súhlasiť . Všetko sa dá vyadriť slušne . Možno klesnem vo vašich očiach . Táto kapitola môže byť dlhá.

V anime je kopa žánrov , ktoré nie sú voči LGBT komunite nijak viazané, avšak nájde sa tu i pár skvostov v podobe Yuri , Shōnen-ai , Yaoi, Shojo-ai, špeciálne zameraný žáner taktiež aj na "Trap".

Tieto orientácie sú dominantou, Alfou a Omegou týchto anime .
( Yuri alebo Shojo-ai by asi bez lesbicky naladených dievčat moc dobre nešlo ).

No taktiež aj v tých
"obyčajných" anime žánroch sú tieto orientácie veľmi dôležité . Neviem ako vy , ale ja som ešte nikdy nevidela anime v ktorom by hlavná hrdinka bola lesbickej orientácie a mala hárem alebo niečo podobné ako má napríklad Hyoudou Issei z Highschool DxD . Nie! V týchto Ecchi anime je to už tak . Chlapec a veľa dievčat ( hárem ) a dievčatá , ktoré sú trošku "obnaženejšie" než by sa patrilo . Obnažené ale nie nahé . To je rozdiel !

Prečo tomu tak je? Videli ste niekedy anime v ktorom sa stane to , čo som právd opisovala ako "je to už tak" ? Ak áno ,len mi to prosím povedzte! Ja budem rada.

Ešte jedna otázka koluje v mojom mozgu . Sú orientácie dôležité aj v našom bežnom živote ?
Na jednu stranu áno a na druhú stranu nie.
Ako to myslím ?

V dnešnej dobe sú takéto záležitosti veľmi riešené na YouTube , televízii a internete všeobecne . No takéto záležitosti sú aj nesmierne krehké a to si mnohý ľudia neuvedomujú a každý to rieši.

Táto zapeklitá téma medziľudských vzťahov má tak vo všeobecnosti dve ľudské perspektívy.

Jeden to vidí tak a druhý zase onak. Je ťažké vyhovieť názorom väčšine .

Či je to dôležité a či nie je v tomto ohľade "záujmu " asi jedno . Každého to zaujíma a každý si o tom myslí svoje.

V jednpm zmysle je dôležité ,aby si človek priznal čím je a nehanbil sa za to. ( aj keď k tomu sa ešte vyjadrovať budem)

A v druhom zmysle?
Nezáleží na tom kto koho miluje. Hlavné je to , že sa milujú ( teraz rozprávam o dvoch osobách rovnakého pohlavia )?
V dnešnom svete plnom špekulantov ,intrigárstva a aj pretrvávajúcim názorom u niektorých jedincov " čo je iné to je hnilé" až tak nie.

Ľuďom to skrátka príde iné pretože je to pre nich nové, aj keď je to na tomto svete už dlho. A obzvlášť dnes sa to rieši vážne extrémne . ( A ja k tomu ešte aj prispievam😓).

Prvý názor ľudskej rasy-
Je to neprirodzené, je to proti bohu, je to nechutné, choroba, ľudia , ktorý týmto "trpia" by sa mali dať liečiť a podobné názory .

-ľudia , ktorý nemajú radi celú LGBT ( a ešte aj všeličo iné k tomu ) komunitu. ( niektorý ani nevedia , čo to označenie znamená , ale aj tak si myslia, že vedia o tom všetko ).

- títo ľudia sa nebudú ani len snažiť pochopiť váš názor , ak je iný. Budú si mlieť to svoje aj keby im mali zoštotovať hlavu. Nevysvetlíte im váš názor .

- Je to proti Bohu a prírode ?
Ten váš "Boh" asi chcel aby tu tí ľudia boli , keď podľa vás "Boh je stvoriteľom všetkého živého".

- nechutné?
Mne je nechutné aj to , keď si niekto (ktokoľvek ) verejne význá svoju romantickú lásku v meste alebo na ulici . Kdekoľvek na verejnom mieste. Aj keby to boli ( iný príklad ma nenapadol a nie som fanúšikom tejto "presladkej" dvojice.)
Zayn Malik a Gigi Hadid , ktorý sa cukrujú, francúzákujú a oblizujú na VEREJNEJ ulice , tak by mi to bolo aj tak nechutné! Každý si toto má robiť v súkromí domova. Držanie za ruky mi nevadí u nikoho ( hetero, homo, lesby.....proste u nikoho).

- Je to choroba?
Vaši rodičia sa vo vašom detstve rozišli a zanechalo to na vás nejaké následky ? Tak to je určite choroba!
Nie! Nie je to choroba. Je to spôsobené všeličím , ale choroba to stopercentne nie je.
A ako by ste to chceli prosím vás liečiť ?

Druhý názor ľudskej rasy, ktorý je kladnejší-nikto ma s tím neotravuje,tak je mi to jedno. Sú to úplne normálni ľudia ako heterosexuáli.

-v týchto názoroch by nebola žiadna potiaž, keby ľudia neriešili závažnú tému a tím adopciu detí s svatby.
Sobáš dvoch ľudí rovnakého pohlavia u nás nie je povolený. Je povolený v USA. Páry, ktoré sa chcú zobrať , musia cestovať do ďalekej cudziny, pre zväzok manželský. Stále tu platí to , že menšina ako táto sa musí prispôsobiť väčšine .

Hlavne teda tie adopcie detí sú obzvlášť riešené .

Mame tu aj názory na adopciu deti u párov , ktoré sú lesbicky alebo homosexuálne orientovaný.

- Názor veľa ľudí ..Nie!
Prečo nie?
Pretože z dieťaťa ,ktoré vychovávajú homosexuáli alebo lesby bude taktiež homosexuá / lesba.

Na toto má ale vplyv veľa vecí. Decko má vlastnú hlavu a nebude svojich rodičov "kopírovať" a mať rád rovnaké pohlavie ako on , len pretože ho majú radi jeho rodičia . Hlavne ide o gény.

Až prílišné vyjadrovanie svojej orientácie .
Bohužiaľ všetci vieme, čo sa tím myslí. Radšej si všetci nechávajte svoju orientáciu pre seba a neriešte druhých . Janko je tento a Tánička zase tamto. Je to ich vec. No niektorý ľudia so svojou orientáciou priamo vyrukujú . Veď heterosexuáli predsa nevykrikujú ľuďom , ktorých poznajú aj nepoznajú , že sú homosexuáli . Tak prečo to robíte vy? Niektorý šlahnutí si myslia, že je to super. Je to trápne.

Veveričkujem vás 🐿 Kľudne sa vyádrite.💗

Skoro všetko pre otaku ?! #2Where stories live. Discover now