Všetci mi stále hovoria: „Lívia ty si hrozne dramatická!"
Samozrejme, že som to vždycky popierala. Ale už som dospela! Už mám pätnásť ! Preboha to vážne znelo ako keby to povedala nejaká Selfie bitch XDDD to bol zlý nápad. Nie nedospela som a bohužiaľ to sa asi nikdy nestane.
Prečo som teda taká dramatická? Že by na mňa malo vplyv ANIME?!
Mnohým otaku zásadne vadí alebo im to je nepríjemné, keď pozerajú anime a majú pritom nútenú spoločnosť.
Nech už je to zo strany rodičov alebo zo strany mladších alebo starších súrodencov.
Alebo najhoršia varianta je návšteva vašej vzdialenej rodiny!Pretože pri takýchto návštevách vevzíjde nikdy nič dobré.
NIČ DOBRÉ!Sama mám bohaté skúsenosti. Stalo sa to asi pred rokom. Bola som malé a nevinné dieťa. (Aj keď ja som nevinné dieťa nebola asi nikdy
T - T . Už od detstva som bola hrozne pervérzné malý človiečik XD) a k nám prišla naša vzdialená rodina z Bratislavy. Viete aký sú starí Bratislavčania? Prekvapivo úplne rovnaký ako niekde v zaprdených Topoľčanoch. Neprístupný novým veciam. Ale pravda ,že nie sú takýto úplne všetci. No naša návšteva mala viac ako 50 rokov. 50 ročný ľudia a anime spolu? To nerobí dobrotu.Viete aké bolo to osudné anime, ktoré som v ted deň pozerala?
High School DxD. Áno, anime v ktorom sa nachádza hojne nahoty a trošku viac scén, ktoré nevyzerajú príliš nevinne, pred návštevou, ktorá si potom myslela, že som pozerala kreslené porno a z láskou o tom povedala mojej drahej rodinke,ktorá to potom pravdaže začala riešiť a šťúrať sa v tom.
ĎAKUJEM!Pri vysvetľovaní tejto ošemetnej záležitosti som používala trošičku japonské slová, ktorým moja rodina pravdaže nerozumela. A tým to bolo ťažšie a ťažšie. Ako vysvetliť obyčajným ľuďom rozdiel medzi Ecchi a Hentai? To nie je len tak ,verte mi.
Otázkou naďalej ešte zostáva, prečo nám Otaku tak vadí, sledovať anime v niečiej spoločnosti?
Má to pravdepodobne dva dôvody. Ten prvý už bol vysvetlení v mojom srdcervúcom príbehu z detstva a s tým detstvom si pravdaže robím srandu, keďže teraz (skoro) som len o rok staršia. Narodeniny mám 8.5.
Druhý dôvod, prečo otaku nemajú radi spoločnosť pri sledovaní svojho obľúbeného anime, je pravdepodobne to, že všetci ,teda skoro všetci Otaku sú prehnane dramatický! Naše reakcie pri anime sú vážne niekedy podobné znakom pacienta, ktorý môže navštevovať psychiatrickú liečebňu.
Divné zvuky a pohyby nášho tela mnohdy prezrádzajú o nás viac ako by sme si mohli myslieť.
A to nie je dobré!Pri týchto kreáciách vyzeráme ako divé zveri. Viete vy vôbec čo som ja robila pri sledovaní Shingeki no Kyojin a Yuri on Ice?!
Taktiež k tejto sérii dramatických zvukov a gest našeho tela patrí ( teda aspoň u mňa) aj výrazné híkanie. ( myslím si, že to mám po svojej babke. Aj moja babka hrozne híka! Keď moja mamina alebo jej sestra šoféruje a trošičku si zanadáva, pretože pred nami je trošičku luxusní negramot, v podobe iného vodiča , ktorý asi nie je žiadny "dopravný profík", tak zvykne na celé auto zhíknuť ako o život a nám sa ide ježia chlpy ak tam,kde to nie ne zdravé!! Nechcete počuť moju babku híkať.)
Budem k vám zcela úprimná. O mne sa tvrdí, že vyzerám ako kôň. Samozrejme, že si zo mňa kamarátka dobré spolužiačky robia srandu, ale pri pozeraní dobrého anime ja nevyzerám len ako kôň ba dokonca ja už i vydávam aj zvuky ako kôň!
Vážne,pri pozeraní anime zo seba dokážem vypudiť zvuky, ktoré sú podobné erdžaniu a híkaniu koňov. Nikdy ste nepočuli koňov híkať? Tak to je preto, pretože ste ma nikdy nevideli.
Takéto zvuky vyrušujú okolie v ktorom sa nachádzame a to nás bolí. Naše slobodné práva na híkanie a všeliaké zvuky pri pozeraní anime sú často ovplyvňované rodičmi, súrodencami alebo niekým iným.
My chceme slobodne híkať a vydávať divné zvuky pri pozeraní úžasného anime. Veď ako by to vyzeralo, keby sme pritom ako on mal dať pusu jej a neurobil to, pretože je totálny idiot ,vyzerali keby sme nič nezakričali nevyhukovali alebo dokonca sa nesnažili obrazovku počítača alebo telefónu zničiť akýmkoľvek spôsobom ? Bolo by to úplne bez emócií a totálne prázdne. Veď sme ľudia, máme city a naše Otaku dušičky prahnú po týchto výkrikoch.
XDDD
Nehovoriac o tom, že my sami sa musíme krotiť, keď o pol tretej v noci sledujeme anime, ktoré je sakramentsky dobré a nesmieme pritom zo seba vydať čo i len hlásku ,pričom máme pri papuli vankúš a kričíme doňho. Keby predsa naši rodičia zistili, že pozeráme anime o neviem koľkatej hodine v noci ,bolo by po nás, nie? V tomto krutom svete si musia otaku dávať pozor! To je krutá realita, no musíme to znášať.
PS: Keď sa na Česko Sovenskej anime scéne nič nedeje, tak mám pocit, že nemám o čom písať. Niekedy si pripadám ako nejaký Investikatívny žurnalista.😂
Ako to máte so schopnosťou byť "dramatický" a vydávať "sluchu lahodiace" zvuky vy?
Veveričkujem vás 🐿
ESTÁS LEYENDO
Skoro všetko pre otaku ?! #2
De TodoOtaku - nový a vylepšený druh introverta. Definíciu slova otaku už ste mohli počuť vo veľa knihách a hlavne je na Wikipédii. Táto kniha by mala obsahovať ( teraz je kľúčovým slovíčkom to slovo mala ) Japonskú kultúru , anime , mangu a všetko okol...