UPOZORNENIE: Táto kapitola je trošku dlhšia a pre väčšinu z vás možno aj nezáživná.
Pred pár mesiacmi som ja sam plakala, že neviem ako stiahnuť tie "prekliaté" titulky a dať ich do toho "kreténskeho" anime videa, aby som aj ja mohla pozerať anime, ktoré nie je len na Nii.sk...pretože tam nie je a ani nebol moc veľký výber a tak som sa musela uspokojiť len s Uož.to ... vtedy som nepoznala ani webshare.
Áno ja viem, celkom nepochopiteľné😪. A tak som si povedala, že to chcem naučiť aj vás.
Ale medzi nami dievčatami ( chlapaci tu nie sú O.o) si vážne myslím, že už to každý vie a kto nie, tak je to úplne v poriadku keďže donedávna som to nevedela ani ja. 😌
A každý sa na mňa za to pozeral ako na totálneho idiota.☺️ „Veď ako predsa nemôžeš urobiť tak jednoduchú vec Lívia?"
To bude asi tým, že moja počítačová zdatnosť je na úrovni môjho zajaca Dippera. Ešte aj to mu to ide lepšie ako mne....nehovoriac o robení bordelu...v tom je neprekonateľný.
Ale spať do témy!
No aspoň takúto "jednoduchú banalitu" som sa naučila. Teraz je to pre mňa jednoduché, ale predtým to bola nočná mora.Pokúsim sa vám to vysvetliť a pevne dúfam, že tí, ktorí ste ešte neprišli na chuť sťahovania titulkov a videí, dúfam, že tento môj návodík pochopíte a môžete vykročiť do novej kapitoly vášho života.
Do kapitoly, kde nebudete zúfalo hľadať anime s titulkami už predom vloženými na uložto, webshare alebo nebudete podporovať naše milované Nii.sk, ktoré sa tak už vlastne ani nevolá☺️...prečo mám potrebu stále to opakovať?
No a ešte jedna taká malá základná otázka. Máš VLC player? Áno?No super!
Nie? Tak si ho okamžite hybaj nainštalovať keďže bez toho si stratená moja milá☺️.
Ako ho nainštalovať? Máš Mac? No super. Máme spoločné. Máš Windows? Nevadí..mali sme spoločné👍🏻 Pokiaľ sa nachádzaš v prvej situácii, tak jednoducho napíš VLC player for Mac do Googlu a ono si to už nájdeš.. A aj pokiaľ si ten druhý prípad môžeš taktiež napísať VLC player download do Googlu. Nájdeš si to. <3
Samozrejme potrebuješ aj titulky. Kde ich hľadať?
Na Akihabare!
Túto odpoveď ste určite čakali, ale máme aj kopu iných stránok na anime titulky v našom krásnom umelom slovenskom jazyku jazyku.
Čechčúri...nezúfajte. Ste na tom ešte lepšie ako my....pretože mi sme vyprodukovali
Peina T - T.Pre stiahnutie tituliek kliknite na ikonku označenú tyrkysovou farbou a ono sa to začne sťahovať. Budete to mať stiahnuté za sekundu.
Sú dve možnosti ako sťahovať videá.
ESTÁS LEYENDO
Skoro všetko pre otaku ?! #2
De TodoOtaku - nový a vylepšený druh introverta. Definíciu slova otaku už ste mohli počuť vo veľa knihách a hlavne je na Wikipédii. Táto kniha by mala obsahovať ( teraz je kľúčovým slovíčkom to slovo mala ) Japonskú kultúru , anime , mangu a všetko okol...