Owari no Seraph

195 17 13
                                    

Varovanie! Táto kapitola Môže obsahovať spoilery

Jedno zo známejších anime. Všetci sme o ňom museli počuť.
Anime o tragédií a rodine , ktoré vo vás malo vyvolať tie správne emócie smútku a boja za vašich priateľov a rodinu. Na tejto show je nepochybne mnoho a mnoho skvelých vecí (farebný a dobre spravovaný štýl kresby a animácia , charaktery aj vedľajších postáv , ktoré sa vyvíjali a mali svoj vlastný životný príbeh ) no nájdu sa tu aj chybičky , ktoré mi moc nevoňali. A to hlavne u pána "Miku".

Citový vývoj k tejto
postave bol u mňa nasledovný .

1.Bol malý (dvanásť alebo trinásť rokov) a snažil sa presvedčiť Hyakuyu , že aj on patrí do jeho veľkej sirotčinskej rodiny a všetci sú kamaráti .

Bolo to jednoducho povedané pekné.Milý modrooký blonďavučký chlapček s dobrým srdcom. (Skoro) ideálne.

2.Preskočím pár epizód a rhnem sa už skôr k tej "akčnejšej" časti anime . Začal zo všetkého zlého viniť celu ľudskú rasu, urážať ich a o dôvere ani hovoriť netreba. Takéto blbosti k ničomi dobrému nevideli . Nehovoriac o tom , že si vtľkol do hlavy ideu, že každý Hyakuyou "kamarát" je sprostý a len ho využíva pre vlastné záujmy. V podstate všetci sú manipulátory len on je dokonalý. V anime bolo jasne vidieť , že to Hyakuya robí zcela dobrovoľne a nikto ho nechce obalamutiť. Dokonca aj Mikovi bola daná šanca aby videl , že Hyakuya má svojich priateľov a "svoju novú rodinu" úprimne rád a položil by za nich život .

3. Bod pri ktorom sa mi Mika alebo inak povedané Michael úplne zhnusil. Na všetkých ( skoro) všetkých až na jeho...povedzmeze stvoriteľku bol arogantný , necitlivý a úplne chladný . Samozrejme jejo "pokladom " bol Hyakuya o ktorom zamýšľal trošku viac dôverne ako by sa patrilo . Zatiaľ som videla prvú sériu a necelú druhú, no podľa jeho sladkého
"Yuu-chan" by k žánrom malo patriť aj shōnen-ai. Na to , že boli kamaráti to bolo z Mikovej strany až moc ....skadké.

Ale samozrejme
Mika-kun nebol jediný , z ktorého postavy sa mi občas navreli žily.

Aj on mal pár chýb .
A to prílišné zlahčovanie situácie, nerešpektovanie svojho nadriadeného , stále mal rád Miku a "patril do jeho rodiny" aj keď vedel , že sa stal upírom ( ako môžete mať radi niekoho z rasy proti ktorej bojujete a vôbec ani trošičku naňho nezanevrieť? To sa nedá.), je až moc solidárna a milý, neviem pochopiť , že sa nachádzajú vo vojne, všetkých by chcel chrániť , no nechápe , že sa to nedá. Je to taký.....trkvas?.....trtko?A v neposlednej rade robenie sa hrdinom aj keď na začiatku nič nedokázal .

Prídu Vám tieto dôvody sko malichernosti? Ani Sa nedivím , avšak takého malichernosti utvárajú celok postavy.

Na Owari no Seraph je ešte jedna zaujímavosť. A to ohromný počet chlapských, postáv , ktoré sú - nalejme si čistého vína sakranentsky Hot !
Bohužiaľ väčšina z týchto mužov sú upíri,teda záporné postavy. Ale ako je to možné ? Sú zlí, ale zároveň aj neuveriteľne pekný. T - T Čo z toho vyplýva ? Nesúď anime postavy, ani nič iné podľa vzhľadu . V tomto anime to platí obzvlášť !

Btw ( aká to okúzľujúca skratka) : na prvom dielu Skoro všetko pre otaku už je 5K♥️ neuveriteľné!

Aký máte názor na Owari no Seraph vy?

Veveričkujem vás 🐿

Skoro všetko pre otaku ?! #2Where stories live. Discover now