Anime, ktoré sa preslávili po celom šírom svete. Dosť možné, že sme ich pozerali aj v telke, keď sme boli malí.
Pokémon a Naruto,historicky najznámejšie anime na Slovensku.
Mnohým Otaku na týchto anime vadia isté veci.
1. Anime sú príliš dlhé, môžeme povedať že sú až nesmrteľné a nikdy sa neskončia. Divák má jednoducho pocit, že to anime nikdy nedopozerá a taktiež pritom stratí dosť času. A čo by sa ešte stalo, keby diváka vôbec anime nebavilo ani nechytilo za srdce? Strávil by najmenej Dvesto epizód aby zistil o čom to anime poriadne je a aby ho neodsúdil hneď od začiatku a potom by ho to aj tak nebavilo a už konečne by sa definitívne rozhodol, že anime zahodí a toto nie je preňho. Toľko strateného času by vyšlo nazmar.
2. Niekto môže mať problém aj so starým art styleom. Myslím si, že u mňa by toto bol ten najmenší problém. Jednoducho nemám odvahu a ani čas sa púšťať do takto starých záležitosti. A hlavne dlhých záležitosti. Mnohé staré anime sú skvelé a majú úžasný príbeh, aj keď spracovanie art styleu nie je moc inovatívne a dobré.
Jediné staré anime, ktoré som vopred odsúdila k neúspechu bol Soul Eater. Anime ,ktoré mi prišlo až nechutné svojím obsadením a čo bola asi dosť veľká chyba bolo to, že som pozerala v českom dabingu. Ja mám český dabing rada a podľa mňa skoro v žiadnom anime český dabing nie je zlý. Ten český dabing by mi vôbec nevadil, len pôsobilo to vážne nechutne ,keď bol pridaný k takej úžasnej krásnej a milej postave ako bol Soul. Ahh... škoda ,že nemôžete počuť Iróniou v mojom hlase. Postavy mi od začiatku prišli nesympatické.
No svet neohúrili len títo starí velikáni, našlo by sa tu aj mnoho povedzmeže "nových" seriálov....
Fairy Tail
Anime s ktorým sa v roku 2017 pretrhlo vrece. Vážne, ani som to anime nevidela a spamäti dokážem vymenovať všetky jeho postavy. Ten "Bum" okolo toho bol neskutočný . Ľudia sa delili na dva tábory. Tí ktorí ho milujú a tí ktorí ho neznášajú. Ja som poväčšine ten človek, ktorý ,keď sa o niečom hovorí, tak si to musí ísť pozrieť keď to celé vyjde. A samozrejme keď tam budú české titulky. No v tomto prípade som urobila výnimku. Stále platí to čo som povedala predtým. Anime je príliš dlhé. A všetka tá sláva okolo toho anime mi tenkrát už liezla krkom.Na svete máme aj mnoho iných a veľmi populárnych anime ,ktoré nie sú až tak dlhé a dokážu chytiť nie jedného diváka za jeho detektívnu myslel ,psycho maniacké sklony , či čisté srdce.
1. Devilman: Crybaby-jedným slovom „KRV".
2. Death note- na to ,že anime bolo vytvorené v roku 2006 bolo úžasne spracované. Prva časť Soul Eatera bola odvysielaná o dva roky neskôr a porovnajte si tú kvalitu. Okolo tohto anime bol tiež veľký "Bum" a ani sa nečudujem prečo. AMzone na to urobil recenziu a ja sa plno stotožňujem s Meonovým nazorom. Anime nezískalo tú veľkú slávu hneď, keď bolo odvysielané. Jeho najväčší úspech prišiel na prelome roku 2015 a . Aj v roku 2017 sa o ňom dosť rozprávalo.
Je ich ešte veľa a mali by ste si z čoho vyberať.
Aký máte na tieto klasiky názor vy?
Veveričkujem vás 🐿
YOU ARE READING
Skoro všetko pre otaku ?! #2
RandomOtaku - nový a vylepšený druh introverta. Definíciu slova otaku už ste mohli počuť vo veľa knihách a hlavne je na Wikipédii. Táto kniha by mala obsahovať ( teraz je kľúčovým slovíčkom to slovo mala ) Japonskú kultúru , anime , mangu a všetko okol...