"An! Annie Potterová vztavej jinak přijdeme pozdě!" Budí mě Mia. "Jo jo vždy už jdu." Protáhnu se a jdu si oblíc sukni, svetr a hábit. Obuju si černé tenisky a jdu do koupelny si vyčistit zuby. Ještě se učešu a vyjdu z koupelny. Chci už jít ale Mia mě zastaví. "Nezapomněla si na něco?" A v ruce drží mojí tašku. "Díky." Usměji se na ní. "Tak můžeme?" Zeptá se a já jen kývnu. Po cestě si povídáme o tom jakej asi bude náš první den. Jací budou učitele. Když přijdeme do velké síně tak si hned sedáme k nebelvírskému stolu. "Hele Mio?? Viděla si dneska Harryho s Ronem?" Nikde jsem je totiž neviděla. "Ne ještě ne. Třeba jsou už po snídani." No to je možný Harry vstává dřív než já. Dám si na talíř chleba a namažu si ho máslem a marmeládou. Mia někam doběhla ale věci si tady nechala takže asi hned přijde. Chci si kousnout do chleba ale někdo mi ho vezme. Otočím se za zlodějem mé snídaně. Kdo jinej by to mohl být než Fred. "Weasley!! To je můj chléba namaž si svůj!" Zakřičím na něho. "Ahoj taky tě rád vidím." Usměje se Fred. "Nazdar. Teď mi dej ten chléba." Nastavím ruku a on mi do ní dá suchý chleba. "Nemáš zač. Jo a máslo a marmeládu máš tamhle." A s chutí se zakousne do mého chleba. Vzdychnu a pomalu si mažu nový chleba. "Ahoj, An." Přijde za náma George a sedne si vedle mě. "Ahoj." Usměji se na něho a on mě úsměv oplatí. "Na něho se usmíváš a na mě křičíš. To není fér." Řekne naštvaným hlasem. "A víš proč? Protože George mi neukradl chleba." "On ti ukradl chleba jo?" Začne se smát. Chci si kousnout nově namazaného chleba a co se nestane? George mi ho ukradne stejně jako Fred. A kousne si místo mě. "No mámu vám dělat nebudu!" Řeknu naštvaně. Zatím přijde Mia. "Chceš taky namazat chleba?" Zeptám se jí a Fred s Georgem se začnou smát. "Ne?" Spíš to znělo jako otázka. Jen nad tím mávnu rukou. "Tady máš rozvrh." Podá mi Mia rozvrh. "První hodinu máme přeměňování s McGonagallovou." Řeknu a kouknu se na Miu. "Jo jdem?" Zeptá se já jen kývnu na souhlas. Beru si do tašky jablko a ještě než odejdu vezmu klukům ty kousky chleba, který jím ještě zbyli. "Heej?!" Zakřičí. "Nemáte zač." Mrknu na ně a odcházím s Miou na přeměňování.Harry s Ronem přišli pozdě. Prejže zabloudili. Jojo to jim tak budu věřit. Určitě zaspali. Jako další hodinu jsme měli lektvary. Snape byl hnusnej na Harryho ale na mě udělal dojem a pořád si mě prohlížel. Kdyby byl mladší tak bych řekla, že se mu i líbim. Hodina nebyla zajímavá. Ale doufám, že mě to začne bavit. Věřím tomu, že se mi to bude někdy hodit. A pak byli další a další hodiny.
Teď máme takovou delší přestávku. Většina lidi sedí ve velký síni a dopisuje si úkoly nebo jen tak si povídá. Jasně, že jsem tan nemohla chybět. Sedím vedle Seamuse. Harry, Ron a Hermi jsou naproti mě. "Hele Annie koukej." Řekne Seamus a vytáhne z habitu svoji hůlku. Přisune si blíž sobě pohár s vodou. Odkašle si. "Oko norka, harvy šum, promeň vodu v dobrý rum!" Řekne zaklínadlo ale nic se nestane. A pořád dokola to opakoval ale nic se nestalo. "Co to dělá?" Zeptá se Harry. "Snaží se proměnit vodu v rum. Včera ho proměňil i v slabý čaj ale..." nedořekne tu větu Ron a Seamususovy to bouchne. On má celý obličej černý a já z půlky. No super. Všichni se nám začali smát. "Hej An něco tady máš." Přišel ke mě Fred a dloubl mi do tváře. "Au! Neříkej? To vůbec nevím." Odpovím mu s úsměvem. On se zatím začal tlemit jako lachtan. "Přestaň se smát jako lachtan." "Lachtan?" "Jo vypadáš jako lachtan když se směješ." Řeknu mu a začnu se smát ještě víc než on. "No víš ty vypadáš jako lachtan taky." Řekne Fred s úsměvem. "Hermi půjdeš se mnou k nám na pokoj pro věci a umít se?" Zeptám se Mii. "An?" Otočím se na Freda a on na mě vylije pohár ledové vody. "Vážně Weasley?" Zakřičím na něho. "No co vyhlásila si mi válku a už se nemusíš chodit umýt už jsi mokrá dost." Začne se zase smát. "Hahaha." Řeknu mu a vyplaznu na něho jazyk. "Jdeš?" Zeptám se Mii. Ona jen kývne a naráz se zvedame od stolu.
-----------------------------------------------------------
Slavnostně přísahám, že jsem připravená ke každé špatnosti..!
Je tu další kapitola po delší době.
Líbí? Doufám, že ano.Zatím....
NEPLECHA UKONČENA!
Vaše Any <3
ČTEŠ
ONA TO PŘEŽILA! (HP FF)
FanfictionCo kdyby měl Harry Potter sestru. Dokonce dvojče. Annie Potterová dvojče Harryho Pottera, která přežila. Dostane se do Bradavic společně s Harrym. Zažije tam ty nejlepší zážitky, najde si kamarady a nebude chybět i její kluk. Všechno hezký má i své...