Další dny byly v podstatě stejné. Až na ty informace, které jsme se dozvídali každý den. Už víme kdo byl Nicolas Flamel i jak projít kolem Chloupka. Hagridova tři hlavého psa. Víme i o kameni mudrců, který je úkrytý tady ve škole. A všichni si myslí, že ho chce Snape ukrást ale já si myslím, že to Snape není.
Blížil se konec roku a všichni jsme byli den ode dne víc napjatý. Až jeden den jsme si řekli, že konečně nastal čas projít kolem Chloupka a ochránit kamen mudrců vlastním tělem. S Harrym jsme se setkali s lordem Voldemortem. Bylo to hrozný. Vždy když promluvil chtělo se mi brečet. Proč? Protože skoro pořád mluvil o mámě a tátovi. Nakonec jsme ho porazili ale s Harrym jsme skončili na ošetřovně.
Byl u nás Brumbál a vysvětloval nám vše co jsme chtěli vědět.
Když nás madam Pomfreová pustila z ošetřovny prvně jsme potkali Miu s Rona. A pak ve Velké síni ostatní. Fred s Georgem mi začali říkat "malá bojovnice". I když jsem radši preferovala sve jméno.
Poslední den v Bradavicích jsem strávila tím, že jsem balila všechny věci. Taky jsem byla i venku s dvojčatama a pak i s Miou, Harrym a Ronem. Byli to naše poslední chvíle v Bradavicích za tenhle rok.
Školní pohár měl vyhrát Zmijozel. Všechny to štvalo ale mě to nějak extra nevadilo. Však máme před sebou několik let na to abysme to zvládli my. Spíš to beru jako výzvu do dalších let.Poslední hostina byla dost zajímavá. Brumbál nám 4 přidělil navíc body a i Nevillovi. Byl z toho celý pryč. Takže nakonec jsme pohár vyhrali my. Všichni byli šťastní no a já s ními.
Hagrid nás dovedl k vlaku. Rozloučil se s námi a mě a Harrymu dal album. Album bylo plné fotek našich rodičů, nás čtyř a spoustu dalších. Moc mě to potěšilo hned jsem šla Hagrida obejmout a Harry udělal to samé.
Na nádraží jsme se rozloučili s Weasleyovimi a s Hermionou. Všichni nám slíbili, že nám budou psát. Všechni jsem nakonec obejmula a s Harrym jsme odešli za naším naštvaným strýcem Vernonem.
Vítejte dva měsíce plné utrpení.-----------------------------------------------------------
Slavnostně přísahám, že jsem připravená ke každé špatnosti..!
Další kapitola je tadyyyy!!
Líbila?? Doufám, že ano.Dneska je kratší a nic moc se tam nestalo ale tešte se na další kapitoly.
Budu ráda za každý komentář i hlas.
Takže zatím...
NEPLECHA UKONČENA!
Vaše Any <3
ČTEŠ
ONA TO PŘEŽILA! (HP FF)
FanfikceCo kdyby měl Harry Potter sestru. Dokonce dvojče. Annie Potterová dvojče Harryho Pottera, která přežila. Dostane se do Bradavic společně s Harrym. Zažije tam ty nejlepší zážitky, najde si kamarady a nebude chybět i její kluk. Všechno hezký má i své...