A múlt súlya, a jelen döntése

2.1K 141 8
                                    

Nem tellt bele talán egy perc sem és beugrott.
Tudtam, hogy az az arc, az a hang, azok a gyönyörű szemek valahonnan ismerősek.
JungKook az.
Régebben úgy talán 4 éve lehetett...
Tinédzser koromban gyakran jártam a haverjaimmal bulizni.
Gyakran eljártunk egy szórakozóhelyre, ahol szinte minden alkalommal megakadt a szemem egy magas, barna hajú, barna szemű és irtó helyes srácon. Persze eleinte azt hittem, hogy csak plátói és egyoldaló érzelem az én részemről. Egyik szombat este a tekintetem kereszteződött a plátói szerelmem csábító tekintetével.
Elmosolyodott majd közeledni kezdett hozzám. A szívem majd kiugrott.
Mikor odaért hozzám megszólított.
Hello. Meghívhatlak valamire?
Még a szavam is elekadt és alig bírtam kinyögni egy tisztességes igent.
Kicsit beszélgettünk és be is rúgtunk.
Mire feleszméltem egy hotelszobában voltunk. Ott állt előttem poló nélkül és én le sem tudtam venni a szemem az izmos felső testéről. Heves csókolózásba kezdtünk aztán egyesével szépen lassan levette a ruháimat. Ledöntött az ágyra és halkan a fülembe suttogta a nevemet. Jimin. Ez nagyon felizgatott.
Ő már átta, hogy alig bírok magammal így gondolta "könnyít" rajtam egy kicsit mert ő még  nem szórakozta ki magát eléggé.
Lassan levette a nadrágomat és az szályába vette a játékszerem. Gyors ütemben mozgatta a fejét így nem telt bele sok időbe és elmentem.
Most én jövök. Mondta majd hevesen megcsókolt.
Elösször az újjait éreztem bennem majd az ő szinte lángoló és egyre dagadóbb játékszerét.
Miközben mozgadta bennem néha néha a hajamba túrt és a nyakamat csókolgatta.
Nem telt el sok idő ő is elment. Ezután összebújva aludtunk el a hotelszoba ányán.
Reggel még elötte fölébredtem és gyorsan lefürödtem. Nagyon zavarban vóltam a történtek miadt szóval még mielőtt fölébredt volna gyorsan összekaptam a ruháim, fölöltöztem és elsiettem.
Azóta egyszer sem mentem még egyszer abba a bárba.
És megpróbáltam mindent arról az éjszakáról elfelejteni.

Amint most minden újra beugrott JungKook után siettem.
A liftnél utol is értem. Mielőtt becsukódott volna a lift ajtaja észrevett. Csak ennyit mondott győztes vigyorral az arcán: Na ez elég gyorsan eszedbe jutott.

Másnap reggel a liftben összefutottunk. Csak mi ketten vagyunk a liftben. Irtóra zavarba jöttem a tegnapi miadt.
Egyszer csak megszólalt.
Most, hogy emlékszel nincs is semmi mondanivalód? Nagy értetetlen szemekkel néztem rá mire ő hirtelen megragadta a karom és a falhoz szorított. Tudod te mennyire fájt nekem, hogy csak otthagytál? Attól a naptól kezdve én minden másnap elmentem abba a bárba. De te egyszersem voltál ott. Eltüntél...
Amikor ezt kimondta láttam a fájdalmat a szemében és egy egy már könnycsepp kezdeményt is.
Egy nap sem telt el azota, hogy ne gondolnék rád. Szeretlek. És hidd el meg foglak szerezni. De a végső döbtés a tiéd. Nos?
Kelett egy fél perc mire föl tudtam fogni az egész helyzetet.
Lenéztem a lift padlójára.
Sajnálom de é-én nem vagyok olyan.
Én normális vagyok.
És most van egy rendes komoly barátnőm is.
A válasza csak ennyi volt: Felnőtt létedre igazán hazudhatnál jobban.
Ezután felemelte a fejem és az ajkait ez enyéimhez nyomta.
Mikor megállt a lift és kinyílt az ajtó elváltak ajkaink .
Emlékezz rá. Megszerezlek bármi  áron. Majd elsétált.
Azt gondoltam bárcsak tovább tartott volna az a pillanat.

Ez volt a második rész remélem tetszett!! ψ(๑'ڡ'๑)ψ
Sokat segítene ha adnátok véleményt!

Megszerezlek [Yaoi 18+] [JiKook]Onde histórias criam vida. Descubra agora