Nekem csak ő kell [vége]

1.5K 100 7
                                    

Másnap Taehyung al reggeliztam a szerkeztőség meletti kévézóba. 8 óra körül megjelent a kávézóban Jungkook és odaült hozzánk. Eléggé ellenséges volt a hangulat dr szerencsére nem volt gyilkos. Vagyis ameddig Taehyung meg nem szólalt.
Jimin. A tegnappal kapcsolatban ne haragudj. Csak már rég láttalak és elragadtattam magam. Remélem nem bánod?

Ugyan dehogy. Egy kicsit az én hibám is.
És ezt a beszélgetést féleszakította Jungkook.
Mért mégis mi történt tegnap?!

Nem tudod? Azt hittem Jimin már elmesélte neked. Azt hittem közel álltok egymáshoz.

Se-semmi nem történt! -próbáltam menteni a menthetőt-
Hát ha neked az semmi volt....

Mi is az a semmi?

Tegnap Jimin felhívott magához.
És ott fenn elcsattant egy csodás csók igaz Jimin? Kár hogy csak ennyi.

Ez igaz? Nézett rám Jungkook. De olyan szemekkel... Mimtha arra várna hogy megcáfoljam.
Én nem szóltam semmit csak az asztalt bámultam.
Értem. Mondta Jungkook elkeseredett hangon és fölállt majd elsétált.
Utána Taehyung is fölállt és ugyan arra indult el mint Jungkook.
Vártam 5 percig majd én is elindultam mert nem jöttek vissza.
Amikor odaértem a férfi mosdóba az a látvány fogadott, hogy Jungkook a nyakkendőjénél szorítva löki Taehyung ot a falhoz.

Na ide figyelj! Nem tudom ki vagy de fogd fel, hogy Jimin az enyém! Úgyhogy ne játszadozz vele!
Erre Taehyung elmosolyodott majd visszavágott.
Tudod, és sokkal több időt töltöttem vele és jobban ismerem. Nekem van ahoz jogom, hogy vele legyek.

Lehet, hogy te jobban ismered, de én igazán szeretem Jimint és vele akarok leni. Megvan bennem a vágy hogy mimdent tudni akarjak róla.
Tehát hagyd őt békén!
És ez után elengedte Taehyung nyakkendőjét és elindult kifele.
Én gyorsan elfutottam mielőtt észrevennének.
Még a kávézóból is kifutottam.
Este bekopogtam Jungkook lakására, hogy megbeszéljem vele a dolgokat nehogy még rosszba legyenek miadtam Taehyung al.
Mikor kinyitotta az ajtót megragadta a kezem és beráncigált a hálószobájába.
Ledöntött az ágyra majd fölém hajolt.
Mi van köztetek Taehyung al?
Oldalra fordítottam a fejem mert eléggé zavarba voltam a közelsége miadt.
Csak barátok vagyunk.

És régebben? Akkor mi volt.

Barátok voltunk akkor is csak néha lefeküdtünk egymással. De nem jelentett semmit. És különben is ez régen volt. A régen szót kissé kihangsúlyoztam hogy megértse most semmi sincs köztem és Taehyung kötött.
Értem.
És ezzel elhajolt tőlem és az ágy széllére üllt.
Én is fölűltem. Megfogtam az ingúját.
Haragszol?
Elrántotta a kezét és az ingje kicsúzott az újjaim közül.
Próbáltam menteni a menthetőt.
Átöleltem a derekánál fogva hátulról és a karjaimat szorosan összefontam nehogy kicsússzon a kezeim közül.
Megfogta a kezeimet és elválasztotta a testétől. Az újjait összefonta az enyémmel majd megfordult.
Lassan közeledni kezdett felém. Láttam ahogy az arcom visszatükröződik a gesztenyebarna szemeiben. Lassacskán összeértek az ajkaink és heves nyelvcsatába kezdtünk.
Szép lassan kigomboltam az igjeinek gombait egymás után.
Megszabadított a felsőmtől majd az ágyra döntött. Éreztem ahogy az izmos felsőteste az en testemhez simul.
Megharapta a fülem majd a szemeimbe nézett és megkérdezte.
Mi vagyok én neked?
Ez egy jó kérdés. Nagyon fel voltam már izgulva szóval ebben az állapotban egy szó sem jutott volna ki a számon. Ezért csak átfontam a kaomat a nyaka fölött és odahuztam magamhoz. Megcsójoltam erre ő visszacsókolt.
Ezzel el is tereltem a figyelmét a kérdésről.
Aztán a nyakamtól lefele haladva csókolta végig az egész testem.
Amikir oda ért levette rólam a nadrágom és az alsónadrágomat is.
Eleinte apróbb kézmozdulatokkal izgatott, utána bevetette a szályát és a nyelvét is.
Utána megszabadult a saját nadrágjaitól is és kissé oldalra fordított.
Eleinte csak az  úját rakta be oda aztán már nem csak azt.
Gyengéden mozgadta a csípőjét.
Aztán a hajamba túrt.
Lassan de biztosan mind a ketten elmentünk. Azon az északán egymás karjaiban aludtunk el. Ekkor arra gondtam, hogy mindig a karjaiban akarok elaludni és mette ébredni az idők végezetéig. Ott és akkor tudatosult bennem. Én szeretem őt. Vagyis inkább imádom. Nekem nem kell más csak Jungkook.!

Ez lenne a vége 😭
Remélem tetszett 😄
Majd igyekszek sok hasonló történetet írni majd azt is olvasd el :3 köszi😋♡(*>ω<)ω<*)♡

Megszerezlek [Yaoi 18+] [JiKook]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora