Túltengő vágyak

2K 114 4
                                    

Minden össze vissza van a fejben.
Vagyis inkább JungKook van a fejemben. Csak rá tudok gondolni.
Az érzelmeim kavarognak.
Szeretem de mégsem. Vele akarok lenni de mégsem. Melette akarok ébredni minden reggel és éjjelenkénk újra a karjaiban elaludni.
De ha engedek az érzelmeimnek a karrieremnek vége. Túl sok ez nekem.
Ahogy belépek a szerkesztőséghez épp ráláttam JungKook ra. Olyan karizmatikus és vonzó így öltönyben amikor dolgozik. És ahogy a nyakkendőjét megigazítja.... Így nem leszek képes koncentrálni....
Sóhajtok egyet majd elindulok az asztalom felé.
Jimin! Jó reggelt.
Szólított le amint meglátott.
Az a hang. Jezusom amint meghalottam már rózsarörös lett az arcom. Mi van velem?
Jo-jó reggelt. Válaszoltam a tekintettemmel a padlót szugerálva.
A tegnapival kapcsolatban...
Lenne időd munka után? Meg szeretném beszélni a dolgokat köztünk Jimin.

Sa-sajnálom de el vagyok maradva a munkával szóval esélytelen.
Persze egy ilyen hazugság közbe nem mertem a szemébe nézni. Féltem, hogy ráhön. Hiszen ő annyira ismer engem. Minden gondolatomat tudja.

Két nappal később:

Ma van a cégnél az éves mangaka - szerkesztő party a cégnél.
Nincs sok kedvem elmenni. Azóta nem is beszéltem JungKook al. Hiányzik... De félek csak úgy becsengetni hozzá.
Napközben elhoztam a szmokingomat a tisztíóból. Úgy 7 óra körül elkezdtem készülődni. Éppen a nyakkendőmet próbáltam megkötni -amiben nem vagyok valami tehetséges- amikor valaki csengetett. Kinyitottam az ajtót és ott állt JungKook. Életngyságban.
Hát te hogy nézel ki? Mi van a nyakkendőddel?? Kérdezte nevetve.
A-akadt egy kis gond....
Nagyon elszégyelltem magam. Hirtelen befurakodott az ajtón.
Vigyázz. Majd én megcsinálom neked Jimin.
Majd hirtelen a nyakkendőmhöz nyúlt és elkezdte megkötni. Iszonyat közel voltunk egymáshoz. Éreztem ahogyan lélegzik. És még sosem nézhettem ilyen közelről a szemeit. Most még szebbnek tűntek.
Na indulhatunk?

Mi-micsoda?

A party ra Jimin. Indulnunk kell különben lekéssük.

Pe-persze.

A party n nem sokat beszeltünk egymással. Bemutatkoztam pár mangakának. JungKook persze nagyon népszerű volt. Főlleg  a lányok körében. Egész éjjel körülvették.
Én meg csak a pezsgőket ittam egymás után. Persze ez miadt nagyon be is rúgtam.
Mivel JungKook al egymás melett lakunk ő vitt haza.
Persze az ő lakására mert nem tudta hol a kulcsom.
Befektetett az ágyba és betakart.
Én persze újra és újra ledobtam magamról.
Egyszercsak egyre közelebb és közelebb került hozzám majd megcsókolt.
Én ellöktem magamtól.
Mi a baj Jimin?

Ugyan minek én? A party n is csak  nőkkel voltál körülvéve és nem úgy tűnt mintha annyira ellenedre lett volna! Mondtam durcos hangnemmel.
Szóval ez a baj? Nevetett fel.
Nekem csak is te kellesz és senki más.
Majd megcsókolt újra és újra. Elösször nagyon gyengéden majd heves nyelvcsatába kezdtünk. Nem mondanám, hogy nem tetszett. Sőt nagyon is élveztem.
Majd a nyakamat keztde csókolgatni és haladt egyre lejjebb. Levette az ingem majd  ő is levette az öltönyét.
Kezemmel tapintani tudtam JungKook kockás, izmos  felsőtestét. Nagyon izgató volt. -mondjuk ennyi alkohol után nem volt nehéz - Közben ő egyre csak lejjebb ment.
Megszabadított a nadrágomtól. Apró mozdulatokkal izgatni kezdett odalent. Belemarkoltam a lepedőbe és felnyögtem.
Nocsak Jimin mi volt ez? Suttogta halkan és kacéran a fülembe.
Ha ilyen aranyos vagy nem bírom sokáig viszafogni magam. Majd megharapta a fülem.
Ez volt számomra a végszó.
Elmentem.
Én is könnyítettem JungKook on és aztán együtt aludtunk el...

Ez volt a negyedik rész.
Köszi, hogy olvastad remélem tetszett!!
Véleményírással sokat segítenétek előre is köszi 😊

Megszerezlek [Yaoi 18+] [JiKook]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora