Mikor reggel fölébredtem JungKook nem volt az ágyban melettem. Kikászálódtam az ágyból és felöltöztem.
Az ajó felé közeledve finom kaja illatát éreztem. Mikor kimentem ott volt az asztalon a reggeli.
Jó reggelt csipkerózsika!J-jó reggelt.
Gyere együnk. Külön neked főztem. Remélem ízlik majd.
A tegnap estéből csak töredékekre emlékszem.
Fi-figyelj JungKook tegnap mi csináltunk vlami olyat? Marmint tudod..?Ne aggódj. Olyat nem csinálnék soha amit te nem akarsz. Amikor ezt mondta egyenesen a szemembe nézett. Nem tudtam nem hinni neki.
Miután megreggeliztünk én átmentem a saját lakásomra átöltözni, megmosakodni. Közben bevillant néhány kép az estéről.
Ezek után szégyelltem magam a munkahelyen még a szemébe nézni is.
Hogy tehettem ilyet?Eltelt pár nap úgy, hogy nem beszéltem JungKook al. Úgy gondoltam kerülnöm kellene.
Lassan karácsony lesz és a szerkesztőségnél össze fogunk ülni és megajándékozzuk egymást. Amilyen pehhes vagyok én pont JungKook ot húztam. Mit vehetnék neki?
Nem is ismerem annyira.
El kéne hívjam vásárolni hogy válassza ki mit szeretne. De vajon jó ötlet ez?
Najó megérdezem.
Odamentem a lakása ajtaja elé. Csak álltam ott és bámultam az ajtót. Már éppen be akartam csöngetni amikor hirtelen odaszólt.
Mit csinálsz Jimin?
Engem keresel?
Hirtelen hátraléptem az ajtótól és elvörösödtem.
É-én csak.. Hát tudod.. Én..Bökd máe ki Jimin. Nevette el magát.
Csak meg akartam kérdezni, hogy holnap ráérsz e?Igen rá. Csak nem randira hívsz?
Ne-nem. Dehogy. Csak tudod téged ajándékozlak a karácsonyi ajándékozáson és hát nem tudom mit szeretsz. Szóval gondoltam elmehetnénk és kiválaszthatnád amit szeretnél.
Jó rendben holnap délután kettőkor találkozunk. Majd bekopogok.
Széles mosollyal az arcán ment be a lakásába.
Én egész végig izgultam a holnap délután miadt.
Amikor eljött a két óra idegesen álltam az ajtóm elött és vártam arra a bizonyos kopogásra. És eljött.
A várárló utcán sétálgattunk szinte egész délután. Bementünk sok helyre.
Parfümboltba, ruhaboltba, órásboltba.
Mire végeztünk nagyon hideg lett. A várárló utca egy nagyobb térbe végződott aminek a közepén egy nagy karácsonyfa állt. Én csak bámultam rá vagy 5 percig.
Aztán hirtelen JungKook egy sálat tekert a nyakam köré. Az ő sálját.
Nehogy még megfázz nekem.
Mondta nagy mosollyal az arcán.Menjünk be egy kávézóba. Ott föl tudunk kicsit lemegedni.
Mondjuk nem mintha szükségem lenne ahoz egy kávézóra ezek után. A sálnak erősen JungKook illata volt. Akárhányszor megcsapott ez az illat úgy éreztem, mintha 40 fokos lázam lenne.
Hazafelémenet JungKook megfogta a kezem. El akartam húzni a kezem de JungKook nem engedte. Egészen hazáig így sétáltunk.
Az ajtóm előtt a szemembe nézett több mint egy percig. Majd lassan megcsókolt. Elhúzhattam volna magam ha annyira nem szerettem volna.
Majd újra a szemembe nézett.
Bármennyire ellenkezel én akkor is elérem, hogy szeress végre.
Mondta lágy hangon.
Aztán megvárta míg bemegyek a lakásomba majd ő is a sajátjába.
Alig bírtam elaludni. Csak JungKookra gondoltam. Én szeretnék vele lenni... De azt is tudom, hogy kettőnk kapcsolata között én állok egyedül.....Ez volt az ötödik rész. Köszi, hogy elolvastad remélem tetszett!
Sokat segítene ha írnál véleményt!
(ू•ᴗ•ू❁)
VOUS LISEZ
Megszerezlek [Yaoi 18+] [JiKook]
FanfictionPark Jimin és Jeon Jeong Guk /JungKook/ ról szól. Jimin még kezdő az Emerald szerkeztőség manga osztályán. Neki még új ez az egész és sokmindent furcsának talál. Főnöke JongKook -a szerkesztőség manga osztályának vezetője- sokmindenre megtanítja az...