+1 utolsó rész

1.6K 113 12
                                    

Az az északa után Jungkook mintha kissé eltávolodott volna. Sokkal több elfoglaltsága volt mint általában. És még ott volt Taehyung akivel tisztázom  kell a dolgokat és lezárni a régmult eseményeit. 
Szóval odahívtama a lakásomra Taehyung ot hogy megbeszéljük.
Figyelj Taehyung... Tudom volt köztünk pár dolog de én most szerelmes vagyok egy csodálatos, kedves és elbűvölő emberbe. Szeretném ha megértenéd... 

Jungkook az igaz? nézett rám elmosolyodva
Már réges rég lebuktál tökfej. 

Ennyire nyilvánvaló?? nagyon zavarba jöttem.
De én azt szeretném ha ez nem rontaná el a barátságunkat. Jó?

Rendben. Ezt én sem szeretném. 

Akkor barátok?

Barátok. 
Kezetráztunk egymással és Taehyung hazament.

Mint mondtam Jungkook nem igazán keresett azóta szóval eléggé aggódtam miadta. Lehet, hogy csak sok a munkája. Bár az is lehet hogy csak én áltatom magam ezzel...
A munkahelyen is elkerül. A multkor is amikor az egyik kézirat kijavításában kértem a segítségét azt mondta, hogy a melettem ülő Senpai om biztosan szívesen segít. Talán elkéstem és ő már közömbös irántam.
Ilyen bizar és idegesítő gondolatok tucatjai jártak a fejemben megállás nélkül.
Másnap Jungkook felhívott, hogy menjek át a lakására. Pont jókor, így meg tudom  vele beszélni a történteket.
Amikor átmentem egy döbbenetes látvány fogadott.
Színes lufik, virágok mindenhol, az asztalon szépen megtálalva, gyertyafény, édes virágillat és Jungkook amint egy hatalmas rózsacsokrot tart a kezében.
Boldog születésnapot Jimin.
És tényleg. Ma van a szülinapom. Hogy felejthettem el? 
Annyira boldog voltam, hogy elsírtam magam.
Ekkor Jungkook átadta a rózsát.
Jimin. Én veled akarok elaludni esténként majd reggel meletted ébredni. Veled akarok reggelizni, ebédelni és vacsorázni. Mindig magam melett akarlak tudni. Ezért kérlek költözz hozzsám.
Nem is tudtam mit mondani ezért csak a nyakába ugrottam és jó szorosan átöleltem. 
Megnyugodtam, hogy nem azért volt ennyire elfoglalt, hogy távol tartson hanem, hogy ezt megszervezze. El sem tudom mondani, hogy mit éreztem.
És ekkor a fülembe súgta: Szeretlek!
Vettem egy nagy levegőt és akkor én is végre kimontam amit eddig is annyira akartam.
Én is szeretlek Jungkook...


És ez lett volna az a plusz 1 rész.🌸
tudom már lezártam csak sok "reklamációt" kaptam a végével kapcsolatban szóval gondoltam írok egy kis pluszt.
Remélem tetszett és köszi, hogy elolvastad!!! 
A jövőben íródó tobábbi yaoi történeteimet is remélem követed majd!😉
by: Alpacalover69

Megszerezlek [Yaoi 18+] [JiKook]Onde histórias criam vida. Descubra agora