Pandomim | Bölüm 19

217 12 0
                                    

Pandomim:

Gökyüzü: Kitaplar güzelmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gökyüzü: Kitaplar güzelmiş.

Pandomim: Evet, öyleler.

Gökyüzü: Yardım meselesini düşündün mü?

Pandomim: İyi de nasıl yardım edeceksin?

Gökyüzü: Psikolojik olarak diyebiliriz ya da taktik vermek gibi diyelim.

Pandomim: Peki, olur.

Gökyüzü: Yardım almak istediğin bir sıkıntını söyle.

Pandomim: Ufacık konuları bile kafama çok takıyorum. Çok düşünüyorum. Düşünmekten beynime hata verdiriyorum.

Gökyüzü: Pekâlâ. O zaman şunu dene: 5 yıl sonra bir önemi olmayacak konuya 5 dakikanı bile ayırma. [1]

Pandomim: Peki, beş yıl sonra bir şey yüzünden her şey berbat olursa?

Gökyüzü: Hayata hep aynı bakarsan, o hep aynı kalacak.

Pandomim: Yapamıyorum. Düşünmeden edemiyorum.

Gökyüzü: Düşünmek suç değil. Başa çıkabilmek, önemli olan.

Pandomim: İyi de 5 yıl sonra bir önemi olmayacak olsa bile düşünmeden edemiyorum işte.

Gökyüzü: Tamam, ufacık bir şeye en fazla 2-3 gün kafanı yoruyorsundur. 2-3 gün sonra ise pek bir şey ifade etmiyor. En azından kafaya takmamayı dene. Ama her şeyi de boş verme sakın.

Pandomim: Denerim ama sonuç belli. Hâlâ kafaya aşırı takan bir Pandomim olarak kalacağım.

Gökyüzü: Biliyor musun? Aslında kendimize takmadığımızı söylediğimiz her şey gece yastığa başımızı koyunca gözlerimizin dolmasına sebep oluyor.

Pandomim: Hah! İşte bana bu gerek. Bana yardım edeceksen öyle psikolojik yöntemler ve taktikler verme. Sadece beni anlayan biri ol, yeter.

Pandomim: Bu çok iyi geldi gerçekten.

Pandomim: Fakat, senin de aynı durumda olmana üzüldüm.

Gökyüzü: Biliyor musun? Çıkarları uğruna seni kırmayacak kimse yoktur. Ağlamanı istiyorlar. Gülümse!

Pandomim: İyi ki varsın.

Bölüm Sonu

Bölüm Kaynakçası: [1]: gayeslife adlı Instagram hesabından alıntılanmıştır.

Pandomim | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin