Pandomim | Bölüm 30 [Final]

347 24 4
                                    

Pandomim:

Gökyüzü: Unutmayacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gökyüzü: Unutmayacağım.

Pandomim: Gökyüzü, bugün her şeyi anlatacağımı söylemiştim.

Gökyüzü: Evet, dinliyorum.

Pandomim: Pekâlâ. Başlıyorum.

Pandomim: Sana ilk mesaj attığım günden başlayalım. Rehberimde Gökyüzü olarak kayıtlıydın çünkü seni hep gökyüzüne bakıp gülümserken görüyordum.

Pandomim: "İyi olmam gerçekten umrunda mı?" diye sormuştun, iyi olman umrumda çünkü dostlar birbirini önemser.

Pandomim: Bir başka mesajlaşmamızda botaniği sevip sevmediğimi sorduğunda yeşili sevdiğimi söylemiştim. Bütün renkleri sevdiğimi düşündün ve evet öyleydi. Çünkü bütün renkleri sevmemi sağlayan bir durumum var. Onu, en son açıklayacağım.

Pandomim: Enstrüman çalıyor ve kitap okuyorum çünkü zaman geçirebileceğim pek bir kişi yok etrafımda. Ben de vakit geçirebilmek için anıları fotoğraflıyor, kitap okuyor ve enstrüman çalıyorum.

Pandomim: Şimdi asıl konuya gelelim. Durumumu açıklayacağım. Ben... Şey, gökkuşağını oldum olası sevdiğimi söylemiştim ya hani? Ve yobazlardan dayak yediğim için gözüm morarmıştı. Bütün renkleri sevdiğimi söylemiştim. Gerçek bir dost aradığımı söylemiştim ya hani? Hatırlıyor musun? Bunların hepsinin tek bir sebebi var Gökyüzü.

Gökyüzü: Tahmin eder gibiyim. Eğer zorlanıyorsan söyleme. Kendi aranda kalsın. Tabii istersen.

Pandomim: Hayır, söyleyeceğim.

Gökyüzü: Pekâlâ.

Pandomim: Ben biseksüelim. Sırf doğuştan gelen bir özelliğim yüzünden "dost" bildiğim şahıslar beni bıraktı gitti, psikolojik destek aldım. Fiziksel şiddet gördüm. Tercih meselesi olduğunu düşünen şahıslar yüzünden gözyaşı döktüm. Yalnız kaldım. Durumumu sadece annem biliyor, babama söyleyemedim bile. Sana da homofobik olup olmadığını sormuştum. Keşke gerçek bir dostum olsa da derdimi açabilsem, dedim. Biliyorum, yukarıda göremediğim biri var; en iyi ona açabiliyorum derdimi ama insan da birine anlatmak istiyor.

Pandomim: Artık sen de iğreniyor musun benden?

Gökyüzü: Biseksüel olduğun için neden senden iğreneyim? LGBT bireyi olduğun için iğrenmem. Yeter ki gerçekten "insan" ol.

Gökyüzü: Pandomim, iyi ki varsın. Her zaman yanında olacağım. O gün iyi ki bana mesaj yazdın. İyi ki...

Pandomim: İyi ki varsın, Gökyüzü.

Gökyüzü: Bu hayatı, millete göre yaşamak çok zor. Sen hep gülümse ve hep mavi kal.

Pandomim: Sen de... Mavi kal.

Kitap Sonu...


Kaynakça: Kitapta kullanılan bazı görsel kaynaklar Tumblr ve Pinterest platformundan alıntılanmıştır.

Yayımın Amacı:
Bu kitapta insanların sadece görünüşlerine değil ruhlarına aşık olmanız, onlara ellerinde olmayan özelliklerinden dolayı yargılamamanız amaçlanmıştır. Irkçılık, psikolojik ve fiziksel şiddet, tecavüz gibi insanlık suçlarına sessiz kalmamanız amaçlanmıştır. Lütfen bu konulara hassasiyet gösteriniz. Son olarak; çoğu kişi ağlamanızı ister, siz hep gülümseyin ve mavi kalın.


Diğer yayımlarıma profilimden ulaşabilirsiniz.

Amacım yüksek oy, okunma sayısı ve yorum değil. Amacım, okurken bir parça keyif alabilmeniz. Okuduğunuz her harf için teşekkürler.

-kalemdenpandomim

Pandomim | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin