Pandomim:
Gökyüzü: Rap dinler misin?
Pandomim: Dinleyebileceğim başka bir tür bilmiyorum zaten.
Gökyüzü: Sence rap müziği de diğerleri gibi klişeleştirmediler mi?
Pandomim: İnsanlar, havalı görünmek için her şeye el atıyorlar. Son kurbanları da rap oldu. Maalesef. Resmen moda yaptılar, saçma.
Gökyüzü: Haklısın. Havalı olmak çağımızın meselesi.
Pandomim: Eskiden "To be or not to be!" meselesi vardı.
Gökyüzü: "Olmak ya da olmamak!" hâlâ çağımızın meselesi diye düşünüyorum. Sadece artık dolaylı yollarla bu meseleye el atıyorlar. Rap dinlemek gibi, youtuber olmak gibi, yazın ortasında bere takmak gibi, trend olan her şeyin b**unu çıkarmak gibi...
Pandomim: Küfür etmen -gerçi sansürlü yazıyorsun ama- içinden gelen bir şey mi?
Gökyüzü: Neden? İtici mi buluyorsun?
Pandomim: Hayır. Samimi buluyorum, ağıza sakız edilmedikçe. Arada bir ediyorsun zaten.
Gökyüzü: Bilemiyorum. Bazı şeylere kelimeler kifayetsiz kalıyor. Bazen çareyi anormal kelimelerde arıyorsun.
Pandomim: Kitap okursan uygun kelimeler bulabilirsin. Bildiğin kelime sayısı artar.
Gökyüzü: Kitap okumadığımı mı düşünüyorsun?
Pandomim: Bilmem. Küfür etmek bazen acizlik gibi geliyor bana. Kelime bulamamak az okumaktan kaynaklanan bir şey diye düşünüyorum.
Gökyüzü: Her durumu dört dörtlük tasvir edebilecek her türlü kelimenin yeryüzünde bulunduğunu sanmıyorum. Acizlik, küfür ederek rahatlamaktır; yeryüzünde şimdilik bir şeyi tasvir edecek kelimeyi bulamadığın için argo kullanmak değil. Tabii bana göre. Ayrıca rap dinleyen biri olarak bunu böyle yorumlaman garip. Anladın sen.
Pandomim: Anladım. Rap dinlemenin nasibini almışsın belli ki.
Gökyüzü: Ben aldım nasibimi de... Rap müzikte de bazen küfür ediliyor diye iki kelimesinden biri küfür olan insanları itici buluyorum. Sen öyle olanlardan mısın?
Pandomim: Hayır, ben senin gibi olanlardanım. Anladın sen. Değil mi?
Gökyüzü: Değil mi?
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pandomim | texting
Short Story"Pandomim: İyi ki varsın, Gökyüzü." -kalemdenpandomim 10.03.18