3A-3-

89 9 0
                                    

Diğer Bölüm Sonu: Beni banyoya soktu kabine girdik. Tam yüzüme su tutacağı zaman kolunu tutup yapma dedim oda izin ver meleğim dedi ve yüzümü yıkadı. İşimiz bitince kahvaltı yaptık, keyifle evimizde ne yapalım? diye düşünmeye başladık.

Hira: Film izleyelim?

Asaf: Olur.

Film seçtik, sonra da mısır patlattık. Filmin ortasında kapı çaldı. Ben gidip kapıya baktım. Kapıda tanımadığım bir kız vardı.

-Merhaba ben Asaf'ın arkadaşıyım adım Melisa.

-Merhaba bende Hira, içeri gelsene.

Oda içeri geldi.

-Ali nasılsın?

-Ne işin var burada Melisa!?

Dudak büzerek,

-En yakın arkadaşım hatta eski sevgilim evlenmiş ziyarete gelemez miyim?

Bana bakarak sana bir hediyem var dedi ve bir paket çıkardı. paketi açtığımda için den bir hamilelik testi çıktı ve çift çizgiydi. Ben bune diye sordum. Melisa Asaf'a dönüp,

-Asaf hayırlı olsun baba oluyorsun, ben kalkayım dize iyi evlilikler dedi ve gitti.

Ben hemen sinirli odaya çıktım. Balkonu açtım aşağıya küçük aynalar ve vazolar çerçeveler fırlattım. Asaf'ta merdivenlerden çıkacakken ben hızlıca aşağı indim. Mutfağa gittim elime bıçak aldım. Asaf bağırmaya başladı.

-Hira sakın yapma!

-KES SESİNİ SEN BENİ ALDATTIN, NASIL BÖYLE BİR ŞEY YAPARSIN ASAF!

-Hayır öyle birşey yok o gece aramızda hiçbirşey olmadı!

-SENDEN NEFRET EDİYORUM ASAF TAŞKIRAN SENİN YÜZÜNDEN HAYATIM MAHFOLDU O ÇOCUK OLDUĞU ZAMAN SEN ONUN YANINA GİDECEKSİN BELKİ EVLENİCEM, BELKİ SENİN YAPTIĞIN GİBİ YAPICAKLAR BANA!

-HAYIR BUNA İZİN VERMEM!

-Ben senin o kadına gitmene izin veriyorum. Çünkü ortada bir bebek var bebek var, bebek değil melek. Asaf benim senle hayallerimi vardı. Hayallerimi yok ettin.

BÖLÜM SONU

YARIN YENİ BÖLÜM GELİCEK VOTE ATIP FİKRİNİZİ BELİRTİRSENİZ ÇOK GÜZEL OLUR PONÇİKLER

3 arkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin