1 Hafta Sonra...
Alarmın iğrenç sesiyle gözlerimi açtım. Bugün işimde ilk günümdü. Hemen üstüme pantolon ve kazak geçirdim azıcık makyaj yapıp spor ayakkabımı giyip dışarı çıktım. AH! telefonumu ve çantamı evde unutmuştum. Anahtarlarla tekrar eve girdim çantamı ve telefonumu alıp dışarı çıktım. İlk günden işe geç kalmak istemezdim.
Allah'tan hastane eve yakındı da 20 dakika da eve gelmiştim. İçeriye girdim. Kat görevlisinin yanına gidip,
-'Merhaba ben Masal Kayahan odamın nerde olduğunu biliyor musunuz?'
-'Aaaa demek siz yeni beyin cerrahısınız, odanız 2. katta soldan girince görürsünüz.'
-'Teşekkürler.'
-'Rica ederim.'
Asansöre girip 2. kat yazan tuşa bastım. 2. kata geldiğimde sola dönüp odama girdim. Pencereden dışarıya bakıyordum ki Alper geldi. Koltuğa oturdu erkekce bacağını diğer bacağını üstüne koydu.
-'Eeee bugün ilk iş günün heyecanlı mısın?'
-'Sana da merhaba, evet heyecanlıyım hatta 1 saat sonra ameliyatım var şimdi gidip hastanın son kontrollerini yapmam lazım.'
-'Pekala görüşürüz.'
-'Hörüşürüz.' dedim ve odadan çıktım. Hastanın kapısını tıklatarak içeriye girdim. Gülümseyerek,
-'Merhaba Betül.'
-'Merhaba Masal.'
-'Son kontrolleri yapmaya geldim.'
-'Tabii.'
-'Hemşire kan alır mısınız.'
-'Tabi Masal Hanım.'
Kan tahlillerine baktıktan sonra hastanın yanına gittim.
-'Ameliyat olmanız için sorun yok, şimdi size narkoz vercekler.'
-'Tamam.' Hemşireye döndüm,
-'Ameliyathane hazır mı?'
-'Hazır.' Bende ameliyat için son hazırlıkları yaptım ve içeri girdim.
1 Saat Sonra...
Ameliyat çok güzel gitti eldivenlerimi çıkarıp çöpe attım. Koridorda tek yürüyordum ki yanıma Alper'de geldi.
-'Ameliyat nasıl geçti?'
-'İyi.'
Yerde su birikintisi vardı bir anda ayağım kaydı Alper'in kaslı kollarına doğru düştüm ben onun siyah gözlerine o benim deniz gibi mavi gözlerime baktı.
Bölüm Sonu
Bölümü Voteleyip Düşüncelerinizi Yazmayı Unutmayın Sizin Fikirleriniz Benim İçin Çok Önemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 arkadaş
RomanceBu Bizim Hikayemiz, Bu Bizim Hayal Dünyamız Bizim masalımız çok karışık ama biz en bastan başlayalım. Benim Asaf'ım Asaf'ın Hira'sı, Masal'ın Alper'i, Alper'in Masal'ı, Zehra'nın Mert'i, Mert'in Zehra'sı BU ARKADAŞIN HİKÂYESİ