'Euphoria: Theme of LOVE YOURSELF 起 Wonder'
행복감
EUPHORIA.
🌸🌸🌸
Sakit, itu apa yang Jihyo rasa sepanjang perjalanannya bersama Jungkook menuju ke kampus.
Dia mahu menetapkan di benak mindanya bahawa Namjoon itu bukanlah sesiapa pada dia dan kenapa dia harus rasa terluka sangat bila Namjoon memungkiri janji?
Tetapi itu agak mustahil, dia sendiri tidak tahu kenapa.
"Pabo", gumam Jihyo dibawah nafasnya.
JungHyo sudah tiba di kampus dan perlahan menuju ke tempat memakir motor. Jihyo turun, mukanya memasam, cukup marah dengan tindakkan Jungkook.
Dia tidak suka jejaka itu!
"Terima kasih dan jangan buat lagi, saya tak suka", direct Jihyo sebelum menghulur helmet pada Jungkook dan pergi.
"Jihyo!", nama dipanggil Jungkook tetapi diendahkan Jihyo.
Jihyo berjalan mempamerkan rasa marahnya pada semua yang melihat. Siapa je tak melihat bila jejaka popular Jeon Jungkook harini datang ke kampus membonceng seorang gadis.
Dan gadis itu Jihyo.
"Babe, k-au datang dengan Jungkook?", sapa Lisa menyapa Jihyo datang entah dari mana.
Mereka berjalan laju, lebih spesifik lagi Jihyo yang sebenarnya berjalan laju membuatkan Lisa terkejar-kejar.
"Maaf Lisa, tapi bukan sekarang", ujar Jihyo.
Lisa terkedu.
🌸🌸🌸
Kini, masa terasa berlalu dengan pantas. Kawan-kawannya tadi pun dilayan acuh tidak acuh. Gadis Jihyo berjalan keluar dari kampusnya bergerak ke perhentian bas untuk pulang ke rumah.
Tetapi lain pula bila jejaka Namjoon mula memuncul diri dihadapannya "Hai", senyum Namjoon.
YOU ARE READING
[C] Wifeless | Namjoon
Short Story❝Why do you always show up at 3 freaking AM in my room?! ❞ + sesuatu yang tidak dapat diduga, berlaku kepada dua insan yang tidak bersalah. Wifeless. ©julaikhaaa ❀ kim namjoon ❀ song ji hyo