~ Hiç Kimse ~

649 48 2
                                    

Arkadaşlar vote sayısını bu kadar düşük olması çok kötü.  Kötü yazıyormuşum gibi hissediyorum. Biraz üzülüyorum da . Neyse  ben burda kendimi denemek ve geliştirmek için yazıyorum ve yazmaya devam edeceğim.

ESRA

Eşyamı burda unuttuğumu söylediğim yalanımdan dolayı odada boş boş dolandım. Aşağıya indiğimde Doruk koltuğun üstünde yatiyordu.  Yanına gidip oturdum. Gözlerini açıp bana baktı.

" Aldıysan git artık "

" Sen her şeyi anlatana kadar hiçbir yere gitmiyorum

" Anlatacak hiç bir şey yok her şey gördüğün gibi "

Dediği gibi ona sarıldım. Bunu neden yaptığımı bilmiyorum ama o da şaşırmıştı.  Bir anda beni koltuğa yapıştırıp üstüme çıktı.

" Benden hoşlanıyor musun "

" Hayır " Bunu demek için kendimi epey zorlamıştım. Kokusunu alabiliyordum ki bu kalbim daha da hızlı çarpımasına sebep oluyordu.  Birden dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı hareket ettiremedim. Ama içim kıpır kıpır olmuştu.  Birden ona karşılık vermek istedim.  Bu benim ilk öpücüğümdü bu yüzden heyecandan karşılık veremedim.  Üstümden kalktığında

" İlk öpücüğün müydü "

" Ev ev et " istemeden kekelemiştim ki  bu onun sinsice gülümsemesine sebep olmuştu. Daha fazla ona rezil olmamak için kendime çeki düzen verdim. 

" Doruk sarhoşken katil olmadığını  söylemeseydin de sen beni kaçırmadan öncede senin katil olduğunu duymuştum ama bir türlü inanamadım.  Yani  seni çok fazla tanımasamda güveniyorum. "

" Hımmm yani sen benden hoşlanıyorsun "  demesiyle bir an utandım. Bilmiyordum.  Ondan hoşlandığımdan emin değilim. 

" Her şey gördüğün gibi . Daha fazla kurcalama ve bana sakın aşık olma . Neyse 2 hafta sonra görüşürüz "

Dedi ve odasına gitti.  Ben ise onun arkasından bakakalmıştım. Ondan hoşlandığımdan bile emin değilken ona nasıl aşık olabilirdim ki. Bende Doruk un evinden ayrılıp kendi evime yol almaya başlamıştım. 

.................

Bu gün cumartesiydi ki ben şuan Doruk un evinde olmam gerekirken odamda kulaklığımı takmış müzik dinlerken duvara boş boş bakıyordum.  Haftaya onu  görebilecektim. Onu özlemeye başlamıştım. Onun yanında olmaya kokusunu her daim çekmeye o kadar alışmışımki  kendimi eksik hissediyordum. Ama bu fırsatı değerlendirip  Nil ile gizli odaya girmeye çalışmış ,  kapının anahtarını aramış  bulamamış en sonunda bu sevdadan vazgeçmiştik. Bu aradada okula derslere alışmış Nil , Gamze ve ben ayrılmaz üçlü olmuştuk. Ama Gamze nin Doruk ile olan olaylardan  haberi yoktu Nil i de uyarmıştım. Onların ortak yanı öpücük olayını ikiside bilmiyordu.  Gamze ye bahsetmek istemiyor hep erteliyordum.

1 Hafta Sonra

Onu göreceğim için çok heycanlanmıştım.  Buluşmaya gidecek kızlar gibi dolabın başınına geçmiş kıyafetleri etrafta uçuşturuyordum. En sonunda bana yakışan kırmızı renkli tişört ü altıma mavi kot pantolon giymiştim. Ayakkabı olarak  beyaz koşu ayakkabımı giymiş koşa koşa Doruk un evine gitmiştim. Kapıyı anahtarımla açacakken kapıyı O flimlerdeki Rus hizmetçisi Natalie görünce kadına ters ters baktım.  O hizmetçi kıyafetini hayatta giyemezdim o kadar dardı yani.

" Kimsiniz ? Doruk şuan yukarıda odasında "

" Hizmetçi misin "

" Evet yeni hizmetçisiyim " dedi neşeli sesiyle anlaşılan ayrıyaten de zevk hizmetçisiydiki cinlerim tepeme çıkmıştı.  Ben neydim hizmetçisi ,dün öpülen, ondan hoşlanan, saf kız değil miydim.

" Hizmetçisiysen Doruk Bey demen gerekir yeni olduğun belli "

" Siz Kimsiniz ki karışıyorsunuz "

" Hiç Kimse " Derken  gözlerimden akan yaşlara mani olamamıştım.  Sesimde titremişti.

" Kim o öyle konuşuyorsun Natalie " Doruk u merdivenlerde konuşurken gördüm.

Doruk ben ağlamaklı halimle gördü ama hiç bir tepki vermedi.

" Kendisini hiç kimse diye tanıttı Dorukkk  " diye cırlayınca onu boğmamak için kendimi zor tutum.  Bir de adı Natalie çıkmasın mı Allahım sana geliyorum.   Natalie i  boğmamak için kendimi tutarken  beni kendime getiren o muhteşem ses kalbimi parçalamıştı.

" Evet kendini doğru tanıtmış o gerçekten bir hiç kimse . Onu boş verde gel beni eğlendir "  demesiyle gözyaşlarımı bırakmam bir oldu. Arkamı dönüp koşmaya başladım. 

EGOİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin