Sabah uyandığımda aklima okuldaki olaylar geldi. O cocuktan uzak durmam gerek ne edugu belirsiz biri...
Okuldayim ne kadar gelmek istemesemde o çocuk siram da ama yanin da baska bir kiz var gulusuyorlar benim dikkatimi ceken tek sey ise kizin benim dirama cantasini koymasi. Gittim ve kiza "cantani cek." Dedim "peki."dedi
Acikcasi okuldakilerin benden cekinmesi güzel bir duygu en azından ise yarıyor.Derse girdik yine bana bakıyor offff gerçekten bu olay can sıkıcı olmaya başladı. "Onune dön!"
"Hayır." Ne kadar net ama dimi ve sinir bozucu veee teneffüs tam kantine giderken kolumun tutulmasiyla soka girdim (ben de bime) o cocuk beni alt kata indiriyor korkuyorum "merhaba güzellik" ondan cok korkuyorum bana zarar vericek ellerim titriyor beni duvarla arasina aldı bu sefer vucudum titremeye başladı "guzelim korkudan titremeye devam edersen seni burada becerebilirim." "Sen sadist misin?" "Evet" aglamya başladım... "neden ben..." sesim kisik çıkmıştı. " seni uzun zamandır tanıyorum güçlü görünen ama bir çiçek gibi narin ve kirilgansin çabuk korkarsin ve sessizsin benim gibi biri bir kizdan daha ne isteyebilir bebeğim." Dedi ve boynumu isirip gitti ben mi aglama krizine girdim ve zar zor okuldan kaçıp eve gittim o da en son o kizla gulusuyordu...Okuyucularim artmış o zaman yorum ve vote birakirsaniz sevinirim.
Su kore olayini duymussunuzdur. show tv Özür dilemesine rağmen turklere linc kampanyasi baslatildi ve Türkiyeye ağır kufurler edildi turkun turkten baska dostu yoktur tepki gostermede haklilar ama bu kadar değil bizim de gururumuz var dinimize irkimiza milletimize askerimize kufur edemezler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞIK DADDY》MYG
Fiksi Penggemar"ahh bebeğim benim olacağın günü sabırsızlıkla bekliyorum..."