Bugün senden vazgeçtim artık Sevmelerden de vazgeçtim Boşaymış onca dökülen yaşlar Hani sen giderken oturup çocuklar gibi ağlamıştım ya bende Herkes teselli etmeye çalışmıştı beni İşte o yaşlar boşaymış Keşke boşa giden o yaşlar olsa sadece Senin için vazgeçtiklerim Ve senin için ölmeyi düşündüğüm İmkansızlıları yendiğim o günler Boşaymış Bunların üstüne birde senin için çektiğim acıları Umutla geçen,hasretle beklediğim o günleri, Eklersek işte, işte o zaman Benim için değerini anlarsın Ama boşaymış uykusuz seni öylesine düşünmek Ama boşaymış acılar,beklemeler Zaten giderken belliydi Hayatın seni benden alacığı Ben önceden bunları almıştım göze Önce bakışlarındaki sıcaklığı Sonra tavrın En sonunda da bana olan sevgin bitip tükendi Herhalde Sevmelerden vaz geçtim Senden de vaz geçtim artık Yorgun düştüm bu sevgiye Ne yapalım her şeyin bir sonu olurmuş Aşkın, sevginin de Artık gözlerime mil çekiyorum Düşüncelerime de Tıpkı senin ismimin üzerine çektiğin gibi Artık seni düşünmeyeceğim yemin ettim artık yoksun hayatımda şimdi senden bana kalan sonunu getiremediğim,sabahı bulamadığım acıların gecelerde. Sonunu bilmediğim katran gecelere doğru Gidiyorum Bu dizeleri okurken belki Gözyaşlarını tutamicaksın Beklide gülüp geçeceksin Beklide ben bu dünyadan çoktan gitmiş olacağım Yanımda ol isterdim ama çok geç artık yoksun Elveda hiçbir zaman diyemediğim Demeye çalışırken nefesimin düğümlendiği Ellerin olduğu, hiçbir zaman benim olmayan sevgilim elveda Cennette buluşuruz belki canına yandığım Sevgilim elveda Allah günahlarımızı affetsin Hoşçakal�!!!