DARK TWIN

46 7 7
                                    

Me:Selamat kembali!Hari ini,kita akan memberikan peluang kepada MAWAR dan BOBOIBOY untuk bertanya tentang DARK TWIN kepada DARK TWIN.

Boboiboy:Wah,baguslah kalau macam tu.Aku pun nak tahu juga macam mana korang dapat kuasa.Sama macam kami juga ke?

Zarish:Kitorang adalah orang pertama yang mendapat kuasa.
*tersenyum bangga*.

Misha:Ha'ah.Kitorang jumpa Chot dekat tepi longkang.Tak sangka pula dia ikut aku sampai le dorm.Lepastu,lintang-pukanglah kawan-kawan aku lari.Aku pula yang nak kena bawa Chot keluar.Lepas kami dapat tahu yang Chot sebenarnya Alien,kitorang takut.Tapi Chot baik.Dia nak bagi aku sahaja kuasa kegelapan tu.Tapi disebabkan aku ada kembar,dia terpaksa bagi kembar aku sekali sebab kuasa tu takkan berfungsi kalau kembar aku pun tak dapat.*buat muka sedih*kalau tidak mesti aku paling kuat dalam MIKZISZIZA.

Boboiboy:Hmm, syukur je lah Misha.Kau tak pe lah ada kembar.Ada abang,adik.Aku mana ada.Aku keseorangan je selama ni.

Fang:Aik,keseorangan?Kitorang macam mana?Tok Aba lagi,Ochobot lagi?bukan keluarga kau juga ke?

Boboiboy:Hehehe,kau ni.Kacau aku nak beremosi kejap.

Gopal:Hm.Beremosi apanya sampai tak ingat kawan.*menjeling*

Yaya:Habistu,mana Chot?

Ying:Ya lor,Aku nak tengok juga rupa Chot tu macam mana.Rasanya Ochobot kenal tak?

Khalisha:Hmmm.. Chot dah balik planet asal dia... UWAAAAA..

Me:Haih,kesian Khalisha.Tak pe,nanti saya tulis dia datang ke bumi semula ye.

Zameer:WAH!Betul ke author!Bila?

Me:Emm, nanti-nanti lah.

Misha:Wah...Terima kasih author.Tapi salah author juga.Sapa suruh tulis yang Chot pulang ke planet asal dia.TAU TAK AKU MENANGIS 5 HARI 5 MALAM RINDU KAT DIA!

Me:Hehehe..sabarlah Misha.Kan aku dah bagi kau jadi ketua kumpulan MIKZISZIZA tu.

Misha:Hmm, yelah

Zarish:Ha,lagi.Apa yang korang nak tanya.

Fang:Hmm, kenapa nama ayah korang pelik sangat?

Zameer:BIARLAH, TU NAMA AYAH KITORANG!BUKAN AYAH KAU!

Khalish:Hmm..dah mula dah perangai panas baran dia tu.

Fang:AKU TANYA SAJA.ITU PUN NAK MARAH KE?

Kaizo:PERGADUHAN APAKAH INI!

Fang & Zameer:ERK ABANG!

Fang:Woi!,Kenapa kau panggil abang aku ABANG?!

Zameer:TERsilap!

Zarish:Sudah-sudah.Meh sini aku jawabkan soalan Fang tadi.Ayah kitorang dulu kristian.Mak kitorang jumpa dia di Sarajevo dulu.Terus ayah kitorang jatuh hati.Tapi,tak lama lepas itu.Mak ayah kepada ayah kitorang meninggal.Jadi,ayah kitorang membuat keputusan untuk memeluk islam dan mangahwini mak kitorang.Begitulah Al kisah nya.

All:Ooo..Gitu..

Yaya:Aku ada baca yang Misha pernah nak bunuh diri sebab Khalisb mati.Kenapa?

Khalish:Ha,tu lah.Ikutkan sangat hati tu.Kan sia-sia saja duduk hospital dua-tiga hari.Along bukannya mati betul pun.

Misha:ALONG LAH.KALAU DAH TAK MATI BETUL PUN,KENAPA TAK CAKAP AWAL-AWAL.ADIK TERTEKAN TAU TAK!ADIK INGAT ALONG MATI SEBAB ADIK KELUARKAN KORANG DARI DUNIA GELAP TU.YANG FINA PUN,DAH JADI BAIK PON TAK CAKAP AWAL-AWAL.MEMBAZIR DARAH ADIK JE NAK BUNUH DIRI!

Zarish:Dah-dah lah tu adik.Itu semua rancangan Chot,DEADSAS,dan Along.Kitorang pun tak tahu apa-apa.Sampai hati diorang buat kita macam ni.

Hati mereka masih panas lagi tentang kejadian penipuan chot,DIEDSAS,dan Khalish.

Khalisha:Nasib baik lah korang tak di jemput ke sini DIEDSAS.Kalau tidak,habis korang kena belasah dengan kakak dan abang aku yang tengah panas sekarang.Hehe..

Zarish:Hm,disebabkan Chot dah balik ke planet dia.DIEDSAS pun tak di jemput.Kita belasah along je lah.

Zameer:AMEER SETUJU!

Misha:JOM KITA BELASAH ALONG!

Khalish:,ALAMAK !LARI!

Maka,bermula lah sesi kejar mengejar diantara Zarish,Misha,Zameer dan Khalish.Khalisha hanya menggelengkan kepala melihat gelagat abang-abangnya,kakak serta adiknya itu.

MY WORLD VS BOBOIBOY(CLOSED REQUEST)Where stories live. Discover now