READERS

33 9 4
                                    

Me:Ha!kepada Readers sekalian,terima kasih sebab sudi membaca.Saya tahu,saya orang baru.Mana qeti bab-bab wattpad ni.Readers saya pun tak banyak.

Ikah:Tau tak pa.

Me:Ish,dari mana pulak kau muncul ni?

Ikah:Entah,kau yang bagi skrip kat aku suruh datang.Aku pun datang lah.

Me:Aku bagi skrip dekat Bibiy.Macam mana boleh dapat kat kau?

Bibiy:SEBAB DIA CURI!IKAH!APA NI,TAK BAIK TAU CURI-CURI.

Ikah:Alah,aku pun nak juga muncul dalam chapter ni.Ingat kau sorang.

Me:Haish,apa hal korang ni.Aku tahu lah aku hanya bagi kawan baik aku si Bibiy saja yang muncul.takkan kau cemburu kot?

Ikah:Aku cuma nak jadi lebih popular dari Si Landak tu ja.Dia dah popular,aku kena kalahkan dia.AKU AKAN BUKTIKAN,AKU LEBIH POPULAR DARI ALIEN LANDAK TU!

Haura:Ikah,ni surat dari peminat setia kau.Kau tak nak baca ke?

Ikah:APA!PEMINAT SETIA!WAH!AKU DAH POPULAR!*ambil dan buka surat yang Haura bagi*Kepada Ikah.Saya adalah peminat setia anda.Dari dulu lagi kamu kata kamu nak jadi popular,nak ada peminat.Kalau kamu nak saya jadi peminat setia kamu,kamu kena belanja saya makan di restoran termahal pulau rintis.Iklas dari TEAM NAUGHTY!HAURA!ANA!MARI SINI KORANG!!

Haura&Ana:Alamak,dia mengamuk.LARI!

Me:*gelengkan kepala*Itu lah, tak ada penyakit,cari penyakit.Bila dah dapat, lari pulak.Apa nak jadi manusia zaman sekarang?

Bibiy:Wah,Author.Aku rasa dah ramai yang baca story kau.

Me:Huh,ramai apa?Aku tengok baru dua tiga orang.

Bibiy:Betul ke?Untuk readers,tolong komen sikit.Kitorang nak tengok berapa ramai yang masih stay dengan My World Vs Boboiboy ni.

Me:Aku tak percaya kalau lebih dari 10.

Bibiy:Kau ni,kena lah yakin dengan diri sendiri.Kau tengok,aku awal-awal dulu pun tak yakin yang aku boleh kalahkan musuh dengan kuasa aku ni.Tapi aku yakin.Sehari demi sehari,aku berjaya kalahkan banyak musuh dan selamatkan ramai nyawa.

Me:Tak pe lah,kau.Aku yang bagi kau kuasa solar tu.Kalau tak,aku boleh je bagi kau kuasa tukaran makanan si Gopal tu.

Bibiy:Hehe..kau lah author terbaik yang aku pernah ada.

Me:Eh?Kau ada author lain ke?

Bibiy:Tak de*tersengih*

MY WORLD VS BOBOIBOY(CLOSED REQUEST)Where stories live. Discover now