TETAMU JAHAT

47 9 0
                                    

Me:Oh,aku lupa pulak.Aku ada jemput dia hari tu.

Af:Wei, kenapa kau pergi jemput si toyol tu?

Me:La.. dia kan dah jadi baik.Apa masalahnya kalau aku jemput dia sekali.

Kaizo:INILAH MASALAHNYA! DIA DAH KENAKAN KORANG UNTUK MELIHAT KORANG BERLAWAN SESAMA SENDIRI!

Me:Maaf,K..kapten.

Tarung:SUDAH!BENDA DAH JADI TAK BOLEH DI ULANG!

Adudu:MUAHAHAHA.. Akhirnya aku boleh tengok korang bermusuhan walaupun sebentar.

Kaizo:KAU NI MEMANG TAK SERIK SERIK LAGI KENA BELASAH DENGAN AKU!

Adudu:Eh, sabar kapten Kaizo.Saya bergurau saja.

Boboiboy:Macam mana kau boleh yakinkan diorang yang aku banggakan diri?

Adudu:Senang saja.Aku kawal minda kau dengan pin yang aku lekatkan dekat baju kau hari tu.Lepastu,apa yang aku cakap, semua kau cakap kepada mereka.Sheila pun sama.Bijak kan aku.

Kaizo:Bijak..memang bijak.*tersenyum sinis* Sekarang, biar aku pula untuk memunjukkan kepandaian aku.PEDANG TENAGA!MARI SINI!MARI KITA MENARI!

Adudu:TIDAKK! SAYA TAK NAK MENARI DI ALAM ROH!SELAMATKAN AKU BOBOIBOY!

Yaya:Padan muka dia.Sapa suruh permainkan kita.

Boboiboy:Korang, aku nak minta maaf sebab serang korang tadi.

Ying:Ha'ah, kitorang tak tahu pulak ini semua kerja si kepala dadu tu.

Rafa:Tak pe, kitorang maafkan.Lagi pun,kitorang pun menuduh korang juga kan.

Ikah:Aku nak minta maaf sebab serang kau, Fang.

Fang:Eh, itu kan aku yang mula dulu.Aku tak boleh nak kawal perasaan marah aku sampai nak serang kau.

Diandra:Ini semua salah kami.

Yaya:Tak lah,kami yang salah.

Sheila:Bukan,kitorang yang salah.

Gopal:Bukanlah,kitorang yang salah.Kitorang terlalu percaya dengan kata-kata Sheila.

Haura:ISH,KORANG NI.KITORANG YANG SALAH LAH!

Fang:BUKANLAH, KITORANG YANG SALAH SEBAB PERCAYAKAN KATA-KATA SHEILA.

Auria:KITORANG YANG SALAH.SEPATUTNYA KITORANG DAH BOLEH AGAK YANG ITU BUKAN BOBOIBOY.KITORANG TAHU BOBOIBOY TAKKAN CAKAP MACAM TU!

Tarung:SUDAH!SEMUA ORANG SALAH!

All:Erk, ye Laksamana.

Kaizo:Disebabkan semua orang salah, aku akan MENGHUKUM KORANG SEMUA!HAHAHAH..

All:TIDAKKKK!!...

MY WORLD VS BOBOIBOY(CLOSED REQUEST)Where stories live. Discover now