Me:Ha!Sekarang kita berada di Chapter seterusnya.
Bibiy:AURHOR!KITA ADA KECEMASAN!MEREKA SEMUA SEDANG BERGADUH TERUK!
Me:HAH!BERGADUH?!Macam mana?
Bibiy:Tadi Boboiboy datang kepada kami.Terus dia sakitkan hati kami.Dia kata,Kitorang setakat Superhero bumi saja,lemah.Diorang bangga diorang jadi Superhero galaxy.Diorang kata,kitorang takkan boleh jadi lebih popular dari diorang,sebab diorang lebih popular di galaxy.Tapi,kitorang tak nak pun populariti tu.Kitorang cuma nak lindungi bumi dengan baik.Entah kenapa mereka terus menyerang kami.Tapi MIKZISZIZA datang bantu kami.Mia,Ana dan Lela ada ditepi.Diorang pun kena serang.Nasib baik kitorang sempat selamatkan diorang.Tapi,Boboiboy tu kuat sangatlah,kitorang tak boleh lawan diorang.Kau kena tolong kitorang,author.
Me:Kapten Kaizo,Ciciko dan Laksamana Tarung ada sekali ke?
Bibiy:Tak de
Me:Jom,kita pergi tolong diorang.
Bibiy:JOM!
Me:Aik?Bersemangat pulak kau ni.
Bibiy:*tersengih*hehe..
____________________________________
------------------------------------------------------Me:BERHENTI!Mereka semua berhenti dari berlawan.Wah,kuat sangat ke suara aku sampai mereka berhenti.
Me:Kenapalah korang bergaduh?Tak best lah readers baca nanti
Diandra:Dia ni yang mula dulu.Mulut celupar sangat.Tak tau jaga mulut ke HAH!
Boboiboy:Eh,aku pulak.Kau yang kata kau nak rampas Ochobot untuk dapatkan kuasa teleportasi dia dulu.
Af:Orang salah mana nak mengaku.
Yaya:Korang yang salah,dah salah tu menuduh orang lain pula.Tak baik tau memfitnah.
Rafa:Hey,sekarang siapa fitnah siapa ni?Korang yang mulakan dulu pergaduhan ni,lepastu nak buat cerita pula.
Me:Woi,sudah sudah.Aku sorang je yang buat cerita dalam cerita ni.
Gopal&Haura:KAU DIAM!
Me:Erk..*menggigil*
Bibiy:Korang ni,sudahlah.Tak baik tau gaduh.
(Debush)Aurora mengetuk kepala Bibiy.
Bibiy:Aduh,Ish.Dah lah, aku tak nak masuk campurlah macam ni.
Me:Sabar lah.
Auria:Eh,kitorang memang sabar.Diorang ni yang tak reti sabar.
Fang:Eiii..panasnya aku dengan budak ni!!
Ikah:Biasalah, orang panas banyak dosa.
Fang:APA KAU KATA!HARIMAU BAYANG!
Ikah:Heh,setakat harimau buat apa?Meh sini aku tunjukkan kau.TIKAMAN AIS!
Fang:Kau..kau tikam harimau bayang aku?!SEPARA BERUANG BAYANG!
Ikah:MARILAH!DINDING AIS BERLAPIS!Heh,kau takkan dapat kalahkan aku.TUMBUKAN AIS!
Fang:AAARRGHH...
BBB,Y&Y dan G:FANG!!
Boboiboy:Berani kau cederakan kawan aku!BOBOIBOY HALILINTAR!MARI SINI AKU AJAR KAU!TETAKAN HALILINTAR!
Ikah:Huh,kau ingat aku takut.PELINDUNG AIS MAKSIMA!
Boboiboy H:Oh,kau main ais ye.Kalau kau ais..AKU APILAH!BOBOIBOY API!BOLA TAMPAR BERAPI!
Auria:PELINDUNG API!Kau takkan boleh cederakan kawan aku!
Boboiboy:Habistu,dia cederakan kawan kami boleh pulak.BOBOIBOY GEMPA!CENGKAMAN TANAH!
Auria:AAAAHHH!
Boboiboy G:Kau duduk situ diam-diam.BOBOIBOY KUASA TUJUH!
Rafa:Kau ingat kau sorang je boleh berpecah?!Aku lagi banyaklah!*berpecah 12*
Yaya:GRAVITI PEMBERAT!
Kesemua Rafa terlekat di tanah.
Boboiboy Thorn:AKAR MENJALAR!IKAT DIA!
Rafa:Iissh,lepaskan aku*bercantum semula*
Diandra:LILITAN BUNGA ROS PEMENING!
Yaya:Ahh,peningnya...*pengsan*
Ying:YAYA!BERANI KAU!SERIBU TENDANGAN LAJU!
Khalish:PORTAL KEMBALI!
Ying:*termasuk portal dan muncul di belakang Gopal**tertendang Gopal*
Gopal: Adeh!
Ying:Aiyya,maaf Gopal.
Boboiboy Taufan:Berani kau!PUSARAN TAUFAN!
Khalish:*pusaran taufan tidak mengena padanya kerana Zarish yang sedang halimunan menembusi mereka berdua daripada pusaran taufan itu*
Misha:BEBOLA KEGELAPAN!
Fang:HATI-HATI BOBOIBOY!*menyelamatkan Boboiboy Solar tetapi dia pula yang terkena*Aaahh!
Boboiboy Solar:FANG!PANAHAN SOLAR!
Tiba-tiba,sesuatu yang saya harapkan muncul sebelum perlawanan pun muncul.
Kaizo:DINDING TENAGA BERLAPIS!
All:K..KAPTEN KAIZO!
Tarung:KENAPA KORANG BERLAWAN?!
Boboiboy:*bercantum semula* M..m..maaf L..laksamana..
Kaizo:PERTARUNGAN APAKAH INI!KORANG NI TAK DE KERJA KE?!ASYIK NAK BERGADUH JE!
Gopal:Dia ni kapten.Dia cederakan Fang.Itu yang Boboiboy marah sangat tu.Lepastu,terus jadi pertarungan besar.*sambil tunjuk ke arah Ikah*
Kaizo:APA!KAU CEDERAKAN ADIK AKU?!
Ikah:Dia yang mula dulu*tunjuk ke arah Fang*Dia keluarkan Harimau dia untuk serang saya.Saya cuma pertahankan diri.
Kaizo:PANG!APA YANG KAU DAH BUAT?!
Ciciko:Cuba korang cerita dari awal.Apa yang dah jadi sebenarnya?
Haura:Boboiboy datang dekat kami dan bangga diri sebab dah jadi penyelamat galaxy.Lepastu, menyakitkan hati kami.Tu yang kami marah!
Boboiboy:Mana ada!Aku takkan pernah bangga diri lah!Korang tu yang nak curi Ochobot dari aku.Tadi Shiela sendiri yang cakap kat aku!
Shiela:Mana ada!Buat apa kitorang nak culik robot kau tu!Kitorang dah ada kuasa lah.Tak perlu power sfera pun!
Tarung:BERHENTI!
Ciciko:Nampaknya tak ada sapa pun yang salah di sini.Yang salah dia ialah....*kepelikan*
All:Siapa?
Ciciko:Adudu?
All:APA?!
____________________________________
------------------------------------------------------
YOU ARE READING
MY WORLD VS BOBOIBOY(CLOSED REQUEST)
CasualeHai, semua!Dalam cerita ni, saya dah munculkan beberapa watak dari cerita saya yang lain iaitu:- Mawar~ ✔Rafa ✔Diandra ✔Ikah ✔Auria ✔Aurora ✔Haura ✔Sheila ✔Af ✔Bibiy Dark Twin~ ✔Misha ✔Isha ✔Khalish ✔Zarish ✔Iman ✔Syafira ✔Zanisya ✔Ilham ✔Zakuan ✔Am...